Et tiedä mutta oot rakastellut mua koko aamun...
Haluan sua.
Sammutit autosta jokaisen valonlähteen
17
477
Vastaukset
- hyiootsika
mä en sua.
- Haluanpäivänvaloon
Sika🤣 oon nainen. En ole sika. Kaipaan miestä.
- hämärähomma
Haluanpäivänvaloon kirjoitti:
Sika🤣 oon nainen. En ole sika. Kaipaan miestä.
Semmosta se salarakkaan elämä on, pimeessä nyhräämistä.
- etkömukanääläpi
hämärähomma kirjoitti:
Semmosta se salarakkaan elämä on, pimeessä nyhräämistä.
tykkäätkö useinkin tulla kustuksi silmään, onko fetissi oikein? :D
- Valoapäin
Oih, kivalla tavalla kirjoitettu...
- superraportteri
jja aloittajalle vielä- hanki elämä ja lopeta se naisten autojen perävalojen stalkkailu
- Haluanpäivänvaloon
Aloitus on miehelle naiselta. Ikävissäni kirjoitin. Valojen sammutus on "tunniste" vuosien päähän..
Hän katosi mutta ikävä jäi.
Voi jättää väliin, jos ei osu. Sillä ei osu. - Aise
Aloitus on miehelle naiselta. Ikävissäni kirjoitin. Valojen sammutus on "tunniste" vuosien päähän..
Hän katosi mutta ikävä jäi.
Voi jättää väliin, jos ei osu. Sillä ei osu.Pani sua autossa....
No sellasta se puskal.ntun elämä on.... - karmapoliisi
Aise kirjoitti:
Pani sua autossa....
No sellasta se puskal.ntun elämä on....et sää keltään oo mitään saanu, siksi oletkin kroonisen raivarin vallassa
- Haluanpäivänvaloon
Aise kirjoitti:
Pani sua autossa....
No sellasta se puskal.ntun elämä on....Ihmeellisiä johtopätöksiä täällä tehdään 😆
- olettesiis
asunnottomia ja asutte autossa ja siksi harrastatte seksiä siellä. Yleistä tänä päivänä, kun vuokrat niin kalliita.
- nytvalotpäällesiellä
Eli kukaan ei haluu sua ja siksi olet täällä fantasioimassa.
- Saiskin
👍🤣
- Haluanpäivänvaloon
Surullista tuo, mistä ilonne saatte. Kertoo teistä paljon mutta minusta ei mitään.
- nyttenku
Surullista tuo, mistä ilonne saatte. Kertoo teistä paljon mutta minusta ei mitään.
Lutkaa on loukattu verisesti.
- Haluanpäivänvaloon
nyttenku kirjoitti:
Lutkaa on loukattu verisesti.
Jätän höpinäsi omaa arvoonsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010430Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523575Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja543331- 642885
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2112255- 1162213
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252043Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671648Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221466Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121386