Et tiedä mutta oot rakastellut mua koko aamun...
Haluan sua.
Sammutit autosta jokaisen valonlähteen
17
504
Vastaukset
- hyiootsika
mä en sua.
- Haluanpäivänvaloon
Sika🤣 oon nainen. En ole sika. Kaipaan miestä.
- hämärähomma
Haluanpäivänvaloon kirjoitti:
Sika🤣 oon nainen. En ole sika. Kaipaan miestä.
Semmosta se salarakkaan elämä on, pimeessä nyhräämistä.
- etkömukanääläpi
hämärähomma kirjoitti:
Semmosta se salarakkaan elämä on, pimeessä nyhräämistä.
tykkäätkö useinkin tulla kustuksi silmään, onko fetissi oikein? :D
- Valoapäin
Oih, kivalla tavalla kirjoitettu...
- superraportteri
jja aloittajalle vielä- hanki elämä ja lopeta se naisten autojen perävalojen stalkkailu
- Haluanpäivänvaloon
Aloitus on miehelle naiselta. Ikävissäni kirjoitin. Valojen sammutus on "tunniste" vuosien päähän..
Hän katosi mutta ikävä jäi.
Voi jättää väliin, jos ei osu. Sillä ei osu. - Aise
Haluanpäivänvaloon kirjoitti:
Aloitus on miehelle naiselta. Ikävissäni kirjoitin. Valojen sammutus on "tunniste" vuosien päähän..
Hän katosi mutta ikävä jäi.
Voi jättää väliin, jos ei osu. Sillä ei osu.Pani sua autossa....
No sellasta se puskal.ntun elämä on.... - karmapoliisi
Aise kirjoitti:
Pani sua autossa....
No sellasta se puskal.ntun elämä on....et sää keltään oo mitään saanu, siksi oletkin kroonisen raivarin vallassa
- Haluanpäivänvaloon
Aise kirjoitti:
Pani sua autossa....
No sellasta se puskal.ntun elämä on....Ihmeellisiä johtopätöksiä täällä tehdään 😆
- olettesiis
asunnottomia ja asutte autossa ja siksi harrastatte seksiä siellä. Yleistä tänä päivänä, kun vuokrat niin kalliita.
- nytvalotpäällesiellä
Eli kukaan ei haluu sua ja siksi olet täällä fantasioimassa.
- Saiskin
👍🤣
- Haluanpäivänvaloon
Surullista tuo, mistä ilonne saatte. Kertoo teistä paljon mutta minusta ei mitään.
- nyttenku
Haluanpäivänvaloon kirjoitti:
Surullista tuo, mistä ilonne saatte. Kertoo teistä paljon mutta minusta ei mitään.
Lutkaa on loukattu verisesti.
- Haluanpäivänvaloon
nyttenku kirjoitti:
Lutkaa on loukattu verisesti.
Jätän höpinäsi omaa arvoonsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412