Sammutit autosta jokaisen valonlähteen

Haluanpäivänvaloon

Et tiedä mutta oot rakastellut mua koko aamun...

Haluan sua.

17

504

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyiootsika

      mä en sua.

      • Haluanpäivänvaloon

        Sika🤣 oon nainen. En ole sika. Kaipaan miestä.


      • hämärähomma
        Haluanpäivänvaloon kirjoitti:

        Sika🤣 oon nainen. En ole sika. Kaipaan miestä.

        Semmosta se salarakkaan elämä on, pimeessä nyhräämistä.


      • etkömukanääläpi
        hämärähomma kirjoitti:

        Semmosta se salarakkaan elämä on, pimeessä nyhräämistä.

        tykkäätkö useinkin tulla kustuksi silmään, onko fetissi oikein? :D


      • Jos olisit kunnon emakko niin voitais tehdä pikkupossuja. Röh Röh. 🐽


    • Valoapäin

      Oih, kivalla tavalla kirjoitettu...

    • superraportteri

      jja aloittajalle vielä- hanki elämä ja lopeta se naisten autojen perävalojen stalkkailu

      • Haluanpäivänvaloon

        Aloitus on miehelle naiselta. Ikävissäni kirjoitin. Valojen sammutus on "tunniste" vuosien päähän..

        Hän katosi mutta ikävä jäi.

        Voi jättää väliin, jos ei osu. Sillä ei osu.


      • Aise
        Haluanpäivänvaloon kirjoitti:

        Aloitus on miehelle naiselta. Ikävissäni kirjoitin. Valojen sammutus on "tunniste" vuosien päähän..

        Hän katosi mutta ikävä jäi.

        Voi jättää väliin, jos ei osu. Sillä ei osu.

        Pani sua autossa....
        No sellasta se puskal.ntun elämä on....


      • karmapoliisi
        Aise kirjoitti:

        Pani sua autossa....
        No sellasta se puskal.ntun elämä on....

        et sää keltään oo mitään saanu, siksi oletkin kroonisen raivarin vallassa


      • Haluanpäivänvaloon
        Aise kirjoitti:

        Pani sua autossa....
        No sellasta se puskal.ntun elämä on....

        Ihmeellisiä johtopätöksiä täällä tehdään 😆


    • olettesiis

      asunnottomia ja asutte autossa ja siksi harrastatte seksiä siellä. Yleistä tänä päivänä, kun vuokrat niin kalliita.

    • nytvalotpäällesiellä

      Eli kukaan ei haluu sua ja siksi olet täällä fantasioimassa.

      • Saiskin

        👍🤣


      • Haluanpäivänvaloon

        Surullista tuo, mistä ilonne saatte. Kertoo teistä paljon mutta minusta ei mitään.


      • nyttenku
        Haluanpäivänvaloon kirjoitti:

        Surullista tuo, mistä ilonne saatte. Kertoo teistä paljon mutta minusta ei mitään.

        Lutkaa on loukattu verisesti.


      • Haluanpäivänvaloon
        nyttenku kirjoitti:

        Lutkaa on loukattu verisesti.

        Jätän höpinäsi omaa arvoonsa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe