Päättivät lopettaa yksipuolisesti Saunalahdelta 3g halvemman liittymän. Nostivat hinnan 1.10 ensin vuodeksi 14,90 €:sta 17,90€ ja sitten 21,90€. Miten on, onko muilla tarjouksia vielä noista halvemmista liittymistä. Tuohon 4g:n pitäisi laittaa uusi laite, ei toimi 3g tikulla. On aika hullua maksattaa yksin pc:n käyttäjää saman verran, kuin niiltä jotka käyttävät monia laitteita, jakamalla koko talouteen.
Miksi ei oteta huomioon yksinkäyttäjää hinnoissa ja liittymissä enää? Tuo 3g toimi ihan riittävän hyvin, ja hintakin oli vielä aika kohdallaan.
Jos joku tietää halvimman vaihtoehdon liittymissä, voi laittaa hintatietoja.
3g loppui saunalahdelta
5
200
Vastaukset
- SusiAntero
No sehän tässä itteeki vituttaa. Jos vaihtais Moi.hin
- MOI-laskutusrosvous
MOI pitäisi pistää boikottiin.
Ei ole e-laskua vaan vaatii vapaan laskutusoikeuden tililtäsi
6 euron liittymille keksivät hihasta "tiedonsiirtomäärän ylityksiä"
Veloittavat sitten aivan tolkuttomia - kaiJollaiVoiEstääKuvat
Eikö sovelluksella voi rajoittaa datan? Voi.
Jos tahdot nähdä paljon dataa nettisivun lataus vie niin. Avaa F12 menu. Network. Alin rivi missä aika ja datan määrä (jos sulkee consolin, lue kaikki niin näet)
IS.fi ublock origin privacy badger 1080p ei selausta
43 requests
2.03 MB / 663.03 KB transferred
Finish: 5.40 s - ei_ikinä_MOI
Vuosikausia käytetty MwConn'ia ja tiedän päivässä kuluvan 1½...2 gigatavua
Rajoittaminen = olla käyttämättä nettiä
Muutkin operaattorit hyödyntävät yleisön tietämättömyyttä datamääristään.
Tietokone huolimattomast konfiguroituna käynnistää W10-päivityksen 3gigaa...
Perusongelma MOI:lla on vähäjärkinen "vaivaton" laskutustapa.
Valitettavasti oli kiire kun Espoontorin aulassa oli MOI:n standi.
Googlaamalla tulee useita keskusteluja MOI:n laskutusväärinkäytöksistä - Anonyymi
kaiJollaiVoiEstääKuvat kirjoitti:
Eikö sovelluksella voi rajoittaa datan? Voi.
Jos tahdot nähdä paljon dataa nettisivun lataus vie niin. Avaa F12 menu. Network. Alin rivi missä aika ja datan määrä (jos sulkee consolin, lue kaikki niin näet)
IS.fi ublock origin privacy badger 1080p ei selausta
43 requests
2.03 MB / 663.03 KB transferred
Finish: 5.40 sEi ole ohjelmaa nimeltä "F12 menu" asennettuna? F12 nappi tuo esiin terminaali-ikkunan. Ei pitäisi koskaan olettaa ohjeissa mitään käyttäjästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2372228Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101818Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse651511Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801235- 611095
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171088TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161008Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42844- 70842