Päättivät lopettaa yksipuolisesti Saunalahdelta 3g halvemman liittymän. Nostivat hinnan 1.10 ensin vuodeksi 14,90 €:sta 17,90€ ja sitten 21,90€. Miten on, onko muilla tarjouksia vielä noista halvemmista liittymistä. Tuohon 4g:n pitäisi laittaa uusi laite, ei toimi 3g tikulla. On aika hullua maksattaa yksin pc:n käyttäjää saman verran, kuin niiltä jotka käyttävät monia laitteita, jakamalla koko talouteen.
Miksi ei oteta huomioon yksinkäyttäjää hinnoissa ja liittymissä enää? Tuo 3g toimi ihan riittävän hyvin, ja hintakin oli vielä aika kohdallaan.
Jos joku tietää halvimman vaihtoehdon liittymissä, voi laittaa hintatietoja.
3g loppui saunalahdelta
5
400
Vastaukset
- SusiAntero
No sehän tässä itteeki vituttaa. Jos vaihtais Moi.hin
- MOI-laskutusrosvous
MOI pitäisi pistää boikottiin.
Ei ole e-laskua vaan vaatii vapaan laskutusoikeuden tililtäsi
6 euron liittymille keksivät hihasta "tiedonsiirtomäärän ylityksiä"
Veloittavat sitten aivan tolkuttomia - kaiJollaiVoiEstääKuvat
Eikö sovelluksella voi rajoittaa datan? Voi.
Jos tahdot nähdä paljon dataa nettisivun lataus vie niin. Avaa F12 menu. Network. Alin rivi missä aika ja datan määrä (jos sulkee consolin, lue kaikki niin näet)
IS.fi ublock origin privacy badger 1080p ei selausta
43 requests
2.03 MB / 663.03 KB transferred
Finish: 5.40 s - ei_ikinä_MOI
Vuosikausia käytetty MwConn'ia ja tiedän päivässä kuluvan 1½...2 gigatavua
Rajoittaminen = olla käyttämättä nettiä
Muutkin operaattorit hyödyntävät yleisön tietämättömyyttä datamääristään.
Tietokone huolimattomast konfiguroituna käynnistää W10-päivityksen 3gigaa...
Perusongelma MOI:lla on vähäjärkinen "vaivaton" laskutustapa.
Valitettavasti oli kiire kun Espoontorin aulassa oli MOI:n standi.
Googlaamalla tulee useita keskusteluja MOI:n laskutusväärinkäytöksistä - Anonyymi
kaiJollaiVoiEstääKuvat kirjoitti:
Eikö sovelluksella voi rajoittaa datan? Voi.
Jos tahdot nähdä paljon dataa nettisivun lataus vie niin. Avaa F12 menu. Network. Alin rivi missä aika ja datan määrä (jos sulkee consolin, lue kaikki niin näet)
IS.fi ublock origin privacy badger 1080p ei selausta
43 requests
2.03 MB / 663.03 KB transferred
Finish: 5.40 sEi ole ohjelmaa nimeltä "F12 menu" asennettuna? F12 nappi tuo esiin terminaali-ikkunan. Ei pitäisi koskaan olettaa ohjeissa mitään käyttäjästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432171Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151430Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141386Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711245Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21948Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist162838Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75742
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57736Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675