Siis mua ei päästetty kakalle tunnilla

Rosamaria626

Olin tänään maantiedon tunnilla ja mulle tuli kakkahätä. Menin tietenkin kysyy et voinks mä käydä vessas. Ope katto kelloo ja sano ehkä vähä "pettynyt" ilme kasvoillaan että tuntia ei oo enää jäljel ku 6 minuttia että pystynkö mä pidättämään. Sanoin että että en oikee ku on kova hätä nii ope sano että en saa nyt mennä. Miks ihmeessä opettajat ei voi päästää oppilaita vessaan jos on kova hätä. Ja mitävarten sillä opella oli pettynyt ilme kasvoillaan ja onko sillä edes oikeutta päättää mun vessassaasioimisesta.

15

1864

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiinostunut

      Miten kävitte opettajan kanssa tän keskustelun

    • Rosamaria626

      Minä: voinks mä käydä vessas
      Ope:onks nyt ihan pakko ettetkö pysty pidättämään kuutta minuuttia
      Minä: en oikee ku mul on kova hätä
      Ope: täs on vaa kuus minuuttia aikaa
      Minä: jos mä köyn nopeasti kakalla
      Ope:mene paikallesi





      Ap

    • Hätäonhätä

      Olisit kakannut housuihin niin eiköhän ope päästä seuraavalla kerralla vessaan.

    • Gkllk

      Ihmettelen myös ap:n kanssa että miksi opettajalla oli pettynyt ilme

    • Komplettt

      Vessassa käynti on jokaisen oikeus. Opettajalla ei ole mitenkään oikeus kieltää sitä. Eikä siihen tarvitse kysyä lupaa.

      • Anonyymi

        terve ihminen kykenee pidättämään varsin pitkään hädän tultua. pyydätkö bussikuskia laskemaan metsäpaskalle kun alkaa kakattaa? kaupassa mert kassalle ja sanot, että pakko päästä nyt paskalle, kun kotiin on 6minuutim matka. mitäs luulet, et kassa vastaa?

        johtuisiko siitä, että siellä koulussa on todennäköisesti niitä, joilla on ”hätä” joka tunti ja ”tarve” päästä vessaan vähän väliä... sattumoisin myös kaverillakin vieresessä luokassa on aina kova hätä joka tunti ja tarve päästä vessaan. kokeilepa armeijassa samaa...

        luuletko ettei opettajat olet tietoisia, että oppilaat lähettävät viestejä toisilleen ”et nyt ois hätä, menkat, jne” joka tunti?

        ihan oikein teki ope. kun alkaa käyttää väärin asioita, niistä kärsii kaikki, myös silloin kun oikeasti on kova hätä (sairas).


    • LADYGAGA05

      Joo, sama juttu. Aina välitunnilla täytyy käydä vessassa, jut kesken tunnin ei. No haloo! Siis ei sitä voi päättää, et milloinnon se htää. Jos on se hätä, sun täytyy mennä vessaan. Ei se ope tai opettajakaan siis varmaa kuset ja paskat housuissa kulkisi kkoko päibääm tai tuntia sillai jalat kiinnikkäin ja sillein. Mut muistan ja tunnen erään open, joka opettajana oli huono esimerkki. Eli tunnilla hänelle oli iskenyt kova pisuhätä ja kakkahätä, ja kas yllättävää, se pisu ja kakka tulikin housuihin kun ei voinut muka mennä vessaan sen takia että työtahti heikentyosi parista minuutin takia.

      Muistan ja aika hyvinkin uhden tapauksen, kun ope ei päästänyt yhtä luokkalaistani vessaan. Eli heti kun välkkä alkoi, jolloin hön oki pidätellyt tunnin, nii ei ehtinyt vessaan vaan kaikki tuli housuihin. Ooi siin mukava mennä opel kertooo, et tuol yks meidän luokkalainen pyys et soittaa ja et soitat vanhempaa tai sit et etittäis löytötavaroista sopivat housut. No löytötavaroista ei löytyny sopivii, nii oli tosi noloa sit soittaa tän vanhemmalle et voiks tulla kesken työpäivän aikana tuomaan toiset alkkarit ja housut. Oli ope nolona ku vanhempi antoi moitteitta tästä, ettei päästänyt ajoissa vessaan. Oli ope menny punaseksi, ja hiljaiseksi mikä oli oikein.

      Tässä on nyt vielä ylsi esimerkki siitä miksi pitäisi antaa mennä vessaan, kun on sellainen olo. Esim, on koulupäivä ja olet tunnilla. Sinulle iskee kesken tunnin kauhea hätä, eikä sua päästetä vessaan. Sitten et pysty enää pidättämään, ja ne tulevat housuihin. Ope ihmettelee miksi teit niin, etkä pysty pidättämään. Mutta se ei ole sen oppilaan vika, vaan opettajan. Oppilas kertoi tästä että oli kauhea hätä, jutta ope ei ollut suostunut antaa mennä vesssaan. Joten on todella kiusallista muille, sille oppilaalle kelle tämä oli tapahtunut ja opettajalle. On todella häpeällistämolla siinä, soittaa vanhemmille että tuo puhtaat housut, tai jos hyvällä tuurilla löytyy löytötavaroista varahousut tai itselläsi ole liikkaa ja kulje liikkahousuissa pelkästään.


      5 tietoo tähän asiaan nyt siis.

      1. Liian kauan pidättäminen voi olla vaaralpista ja vakavaa, sillä joku juttu siel voi revetä, ja sitten se pissa levii koko sun kehoon. Tai ei koko kehoon, mut mahaan. Ihan koko mahaan siis.
      2. Se on tuskallista.
      3. Ei ole kivaa piereskellä tunnilla.
      4. Ihmisen ja ihmisten ylipäätään töytyy käydä vessassa vähintään 4 tunnin välein. 6 tuntia on jo todella paljon, milloin ollaan aika lähellä sitä vaaraa.
      5. Jos ihminen pidättää todella kauan, pitemmän päälle se pidöttäminen sattuu. Ja riippuen siitä kauanko, että jos odotat kauan sitä kovemmin se sattuu.

      • 4975

        *paska*puhetta sanon minä


      • Mäoonuustubettaja

        Ei ole, itseasiassa mitä hän sanoo on totta.


      • Anonyymi

        nyt ei kyse ollut 4h tai 6h vaan 6minuutista!

        terveellä ihmisellä on hyvä pidätyskyky ilman, että keho posahtaa ja aivot lentää seinille.


    • EI sinun tarvitse opettajalta kysyä lähdet vain ja käyt vessassa ja sillä selvä

    • dwsdf
      • Hah

        Tää oli hyvä👍


    • Ei mitään järkevää taikka älykästä !

    • Anonyymi

      Enskerralla meet vain kakalle etkä välitä mitä opettajasi sanoo!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3154
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2121
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1895
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe