Jos me joskus nainen asuttais yhdessä

Olisko-onkelma

niin nalkuttaisitko jos joisin joka päivä 1 tai 2 tuoppia olutta?

102

1193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ristolle

jos jäisi tuohon, niin ei olisi ongelma, mutta juomasi määrät ovat niin päätähuimaavia, etten haluaisi olla vieressä todistamassa hidasta itsemurhaasi..

• JääräpääSanooHyvästit

Kerran sanosin asiasta ja jos sana ei kuulu niin sitten kun olet töissä pakkaisin tavarani ja muuttaisin pois.

Pöydällä lappu

”Ajattelin että viihdyt paremmin uuden lemmikkisi kanssa. Odottaa sinua keittiössä. Mukavaa jatkoa sen parissa. Avaimeni ovat keittiössä. ”

Siellä olisi mäyräkoira x 3 odottamassa ja tavaroistani tyhjä asunto.

• Seolisihauskaa

Aattele kun jättäisit ulko-oven vahingossa auki ja naapurin isotissinen kaunis nainen menisi keittiöön lainaamaan sokeria ja joisi olutta siellä kun mies palaisi kotiin.

• TackOchAdjö

1 tai 2 tuopin takia tuollainen show. On se hyvä että tuli tässä vaiheessa esille. En tartte kotityrannia kumppanikseni.

• JääräpääSanooHyvästit
        TackOchAdjö kirjoitti:

1 tai 2 tuopin takia tuollainen show. On se hyvä että tuli tässä vaiheessa esille. En tartte kotityrannia kumppanikseni.

Olen alkoholisti perheestä ja seurustelen vain absolutistien kanssa koska en siedä kotonani alkoholia päivittäis käytössä.

Harvakseltaan otan itsekin mutta kerran Viikossakin on minusta liikaa

Johtuu siitä että omassa perheessä oltiin koko ajan kännissä ja me lapset heitteillä ilman aikuisten hoivaa yksin kotiin jätettynä

Olen nähnyt tarpeeksi sitä viinanhuuruista elämää. Kähinää, käsikähmää ja muuta mitä siihen kuuluu

Minä en asu päivittäin alkoholia käyttävän kanssa

• samatäällä
        JääräpääSanooHyvästit kirjoitti:

Olen alkoholisti perheestä ja seurustelen vain absolutistien kanssa koska en siedä kotonani alkoholia päivittäis käytössä.

Johtuu siitä että omassa perheessä oltiin koko ajan kännissä ja me lapset heitteillä ilman aikuisten hoivaa yksin kotiin jätettynä

Olen nähnyt tarpeeksi sitä viinanhuuruista elämää. Kähinää, käsikähmää ja muuta mitä siihen kuuluu

Jaa, kyllä minäkin olen asunut alkoholistiperheessä. En kyllä näe kaikkia alkoholisteina. Senpä takia juonkin vain pari olutta, enkä koskaan itseäni juovuksiin. Usko tai älä. Juon maun vuoksi. Alkoholittomia olen maistanut, mutta tosi "vetisiä" litkuja mielestäni.

• JääräpääSanooHyvästit

JAA! Minä olin kuule vielä vaipoissa kun jäin ilman vanhempien hoivaa viinan takia yksin kotiin kun baarissa! sitten sieltä tultiin kotiin ja sammuttiin eteiseen!

Kun olin 5 v hoidin vanhempaani ja sammui wc:n pöntölle ja tippui siitä lattialle! Johon oksenteli!

Mietippäs sitä samalla kun mietit ettei minua kiinnosta katsella samaa enää!

Kännikalat saa uida jonkun puliakan luokse punkkaan joka tinttaa samaa tahtia ja sammuu housut kintuissa paskasella perseellä wc:pontölle

• sanonpavaan

JAA! Minä olin kuule vielä vaipoissa kun jäin ilman vanhempien hoivaa viinan takia yksin kotiin kun baarissa! sitten sieltä tultiin kotiin ja sammuttiin eteiseen!

Kun olin 5 v hoidin vanhempaani ja sammui wc:n pöntölle ja tippui siitä lattialle! Johon oksenteli!

Mietippäs sitä samalla kun mietit ettei minua kiinnosta katsella samaa enää!

Kännikalat saa uida jonkun puliakan luokse punkkaan joka tinttaa samaa tahtia ja sammuu housut kintuissa paskasella perseellä wc:pontölle

Vaikutat katkeralta, johon minä en ole syypää. Ihan turha syytellä siitä muita (ei osallisia).

• JääräpääSanooHyvästit
        sanonpavaan kirjoitti:

Vaikutat katkeralta, johon minä en ole syypää. Ihan turha syytellä siitä muita (ei osallisia).

En ole katkera. Vastasin ylimieliseen kommenttiin yhtä ylimielisesti.

Mites täällä joku aina jauhaa...

”Sinä saa mitä tilaa”
        ” niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan”

Se on sinun ongelma jos et kestä sitä että minä sanon että känniripulia vääntävät oksentelija paskaperseet voi tinttata kaljaa just niin paljon kuin sielu sietää, mutta ei minun läheisyydessä.

Se on ero. Tuon seikan takia jokainen minun exä on ollut absolutisti

En aloita edes seurustelua känniläisten kanssa

Ne on niitä kähiseviä, rähiseviä lievästi ylipainoisia Tukiaisia varten

Minulla on oikeus näkemykseeni ilman ettö yksikään hro tulee siihen nalkuttaan miksi kännikala olisi miesten valioyksilö

• JääräpääSanooHyvästit
        sanonpavaan kirjoitti:

Mitä siihen viinaan tulee...

Voin ”helpon eron” jos annat niin vaihtokauppana ostaa vaikka vuoden jokaiselle päivälle mäyräkoiran sulle!

Kunhan annat eron hoitua siististi ja vastaan laittamatta ja minun uusiin suhteisiin yhtään mitään puuttumatta

(Alkuperäiseen kysymykseen palaten)

• Sydämmessävain

Ei sitä mikään kännikala ole jos muutaman vaikka joka päivä joisi. :) taisi mennä herne nenään.

• enymmärrä

”Sinä saa mitä tilaa”

Se on sinun ongelma jos et kestä sitä että minä sanon että känniripulia vääntävät oksentelija paskaperseet voi tinttata kaljaa just niin paljon kuin sielu sietää, mutta ei minun läheisyydessä.

Minulla on oikeus näkemykseeni ilman ettö yksikään hro tulee siihen nalkuttaan miksi kännikala olisi miesten valioyksilö

Mihinkä ylimieliseen kommenttiin?

• mikä_ero

Mitä siihen viinaan tulee...

Voin ”helpon eron” jos annat niin vaihtokauppana ostaa vaikka vuoden jokaiselle päivälle mäyräkoiran sulle!

Kunhan annat eron hoitua siististi ja vastaan laittamatta ja minun uusiin suhteisiin yhtään mitään puuttumatta

(Alkuperäiseen kysymykseen palaten)

Kyllä nyt sekoitat minut johonkin muuhun ihmiseen. Vaikutat vähän harhaiselta.

• JääräpääSanooHyvästit
        Sydämmessävain kirjoitti:

Ei sitä mikään kännikala ole jos muutaman vaikka joka päivä joisi. :) taisi mennä herne nenään.

Älä määräile minua parisuhde asioissa !

Minä en ole sinä

Sinä kelpuutat känniläisen. Minä en.

Lopeta asiassa minun määräily

Tämä asia ei kuulu sinulle eikä ole sinun päätösvallassa

Päätä vain omista rakkaussuhteistasi. Jätä muiden asiat rauhaan!

• otalääkettäjarauhoitu

Älä määräile minua parisuhde asioissa !

Minä en ole sinä

Sinä kelpuutat känniläisen. Minä en.

Lopeta asiassa minun määräily

Tämä asia ei kuulu sinulle eikä ole sinun päätösvallassa

Päätä vain omista rakkaussuhteistasi. Jätä muiden asiat rauhaan!

Olet ihan seko.

• Sydämmessävain

En ole määräillyt sanoin vaan oman mielipiteeni. :)

• taihaluakuunnella

En ole määräillyt sanoin vaan oman mielipiteeni. :)

Ehkä hän ei tykkää toisten mielipiteistä. :D

• Pienempi

Niin tämähän on yleinen palsta saa täällä vastata. :)

• JääräpääSanooHyvästit
        otalääkettäjarauhoitu kirjoitti:

Olet ihan seko.

Tiedätkö narsistin määritelmän?

Hän syyllistyy henkiseen väkivaltaan

Usein haukkuu toisen persoonaa

Haluaa hallita ja kontrolloida muiden mielipiteitä ja elämää

Usein myös mustasukkaisia

Päihteiden liikakäyttökin yleistä

Nyt just haukuit persoonaani sen takia että haluan raittiin kumppanin ja se vastaus ei miellyttänyt sinua niin minä tarvin lääkkeet ja olen seko

Kannattaisko sinun tarkistaa lääkitys?

Anonyymiä kirjoittajaa määräät ottaan alkoholistin ja kun hän ei halua hän on seko ja tarvii lääkkeet!

Haloo!!! Missä sinulla on valoo???

Vai luuletko nyt että ME OLEMME PARISUHTEESSA ja jätin sinut nyt tässä ja siitä syystä nyt olet naama näkkärillä?

Anteeksi että en tiennyt tämän olevan kosinta jossa annan pakit

Kiva tietää näin jatkon kannalta täällä

• Otapaukku

Nyt just haukuit persoonaani sen takia että haluan raittiin kumppanin ja se vastaus ei miellyttänyt sinua niin minä tarvin lääkkeet ja olen seko

Anonyymiä kirjoittajaa määräät ottaan alkoholistin ja kun hän ei halua hän on seko ja tarvii lääkkeet!

Vai luuletko nyt että ME OLEMME PARISUHTEESSA ja jätin sinut nyt tässä ja siitä syystä nyt olet naama näkkärillä?

Ota vähän huikkaa niin helpottaa. Vaikutat aika kireältä.

• Sydämmessävain

Oot kyl munkin mielestä vähän seko.

• ollaankuulolla

Anna tulla lisää vaan jos helpottaa.

• JääräpääSanooHyvästit
        Otapaukku kirjoitti:

Ota vähän huikkaa niin helpottaa. Vaikutat aika kireältä.

Saako kieltäyttyä vai olenko sitten kuulemassa olevani huora kun taas vastaus oli epämieluisa sinulle ?

Vai otatko kurkusta kiinni ja väkivalloin avaat suuni ja kaadat sinne huutaen
        ” vitun sairas seko! Tässä sulle lääkkeet”

Vai onko minulla vapaus päättää itse mitä haluan ja mitä en halua ilman että minua haukutaan tai satutetaan ?

• reilupeli

Taidat olla se joka ei koskaan tee aloituksia. Mutta tulet sitten kuitenkin toisten ketjuihin aukoo päätä.

• Sydämmessävain

Mene mielenterveys osastolle taidat olla sen tarpeessa jääräpää.

• NotReally

Saako kieltäyttyä vai olenko sitten kuulemassa olevani huora kun taas vastaus oli epämieluisa sinulle ?

Vai onko minulla vapaus päättää itse mitä haluan ja mitä en halua ilman että minua haukutaan tai satutetaan ?

Psykoosi, joo mä ymmärrän sua. Tai enpä oikeastaan.

• Sydämmessävain

Sinähän se kokoajan sekoilet ja arvostelet aikuisen ihmisen juomista mitäs se sulle kuuluu. Jokaisen oma asia minkä verran juo.

• Lutakko_

Kannattaisi käyttää yhtä Nikkiä kortela tai muuten kuppi menee nurin kun sinulta napit lentää kunnolla!

• meneevaanoudommaksi

Ei vissiin kannata jatkaa hänen kanssaan keskustelua.

• Sydämmessävain

Mitä jos annetaan ton yhden sekoilla ja jatketaan juttelua. :)

• Lutakko_
        meneevaanoudommaksi kirjoitti:

Ei vissiin kannata jatkaa hänen kanssaan keskustelua.

Tiedätkö mikä on kortela miehen paras ystävä?

Se on terävä ja viiltää kovaa ja uppoo syvälle

Velkas on maksamatta

Ne peritään

• Sydämmessävain

Ilmoitanko tuon saman tien poliisille.

• I---ap---I

Mitä jos annetaan ton yhden sekoilla ja jatketaan juttelua. :)

Ikävä kyllä on nukkumaanmenoaika. Pitää aikasin herätä töihin. Huomenna taas täällä vai mitä? Näkyillään huomenna taas palstalla.
        Kauniita unia.

• lutakko_

Ilmoitanko tuon saman tien poliisille.

Mitähän ne sanoo meidän bisneksistä ?

Mitä luulet paljon saat ?
        Paljonkos ostit viimeksi ?
        Kotietsinnästä löytyisi paljonko ?

• Sydämmessävain

Mullakin aikanen herätys juu kauniita unia sinne myös.

• Lutakko_

Muista kortela.

Velkas ei unohdu

Se peritään

• I---ap---I

Kiitos!

• JääräpääSanooHyvästit kirjoitti:

Tää jääräpää taitaa olla vähän sekaisin. xD

• lutakko_
        I---ap---I kirjoitti:

Kiitos!

Käyn siellä teillä päin huomenna.
        Laita Janes tekeen yrtileipiä ja teetä. Iltasella tullaan

• Lutakko_
        possu kirjoitti:

Tää jääräpää taitaa olla vähän sekaisin. xD

Otan yhe köpän mukaan. Espis puolilt öin. Hommaa rahat

• Timoph

Lopeta jo rakkaani M<3

• itsekköjuonut

”Sinä saa mitä tilaa”

Ei ole näköjään mennyt absolutistienkaan kanssa kauhean hyvin kun ovat kaikki ex:siä?

• antaarakkienhaukkua

On erittäin hyvä, että avasit, Jääräpää, näille hellanteltuille kokemuksiasi. Ihmiset, joilla ei ole vastaavia kokemuksia, lynkkaavat surutta lyödyn ihmisen. Tässä näemme taas, millainen susi lammasten vaatteissa fiksuna itseään pitävä "sivistynyt" ihminen pohjimmiltaan on.

Ei noilla hölmöläisillä ole harmainta aavistusta pelosta ja turvattomuudesta, jossa olet vauvaiästä saakka elänyt, ja millaiset draumat kokemasi laiminlyönti jättää ihmiseen. He eivät voi ymmärtää. Anna heille anteeksi, se helpottaa omaa oloasi. Alkoholinkäyttöä omassa kodissasi suun EI TARVITSE sietää minuuttiakaan.

Minulle jo pelkkä alkoholin haju tekee pahaa. Ehei, ei tulisi kuuloonkaan, että yksikään miehenpuoli enää röpeltäisi räkä poskella minun elämässäni. Ei. Minulla on vihdoin rajat, olen ne itse luonut kovalla, vuosien työllä. Ne rajat minulla ja sinulla on oikeus pitää.

• etteolesenparempia
        antaarakkienhaukkua kirjoitti:

On erittäin hyvä, että avasit, Jääräpää, näille hellanteltuille kokemuksiasi. Ihmiset, joilla ei ole vastaavia kokemuksia, lynkkaavat surutta lyödyn ihmisen. Tässä näemme taas, millainen susi lammasten vaatteissa fiksuna itseään pitävä "sivistynyt" ihminen pohjimmiltaan on.

Ei noilla hölmöläisillä ole harmainta aavistusta pelosta ja turvattomuudesta, jossa olet vauvaiästä saakka elänyt, ja millaiset draumat kokemasi laiminlyönti jättää ihmiseen. He eivät voi ymmärtää. Anna heille anteeksi, se helpottaa omaa oloasi. Alkoholinkäyttöä omassa kodissasi suun EI TARVITSE sietää minuuttiakaan.

Minulle jo pelkkä alkoholin haju tekee pahaa. Ehei, ei tulisi kuuloonkaan, että yksikään miehenpuoli enää röpeltäisi räkä poskella minun elämässäni. Ei. Minulla on vihdoin rajat, olen ne itse luonut kovalla, vuosien työllä. Ne rajat minulla ja sinulla on oikeus pitää.

Ei tarvitse tykätäkään alkoholista mutta voi myös itse olla vähän ystävällisempi muille.

• Torrentista_huumeita
        etteolesenparempia kirjoitti:

Ei tarvitse tykätäkään alkoholista mutta voi myös itse olla vähän ystävällisempi muille.

Oliko aloittajalta ystävällistä hyökätä ihmisen kimppuun monellako nimimerkillä vain siksi että hän ei itse ole päihdeideologiaa kannattava?

On erilaisia jengejä. Jengit ei hengaa keskenään koska eivät omaa samanlaista ideologiaa.

Aloittaja on päihderiippuvainen joka kannustaa usean eri nicin voimin muita ottaa alkoholin ja huumeet armaakseen!

Hän inhoaa ihmisiä jotka juo jäävettä baarissa.

Hänellä on huumevelkoja. Narkkari jonka elämässä päihteet on syvällä. Monimuotoisina

Tupakka. Alkoholi, lääkkeet, amfetamiini, kristalli, marihuana.
        Ehkä uusia muunnos huumeitakin.

Hän haluaa muiden olevan samanlaisia ja käyttävän hänen kaverinaan jotta hän saisi luvan riipuvuudelleen.

Vastustus raitista elämää kohtaan kertoo että henkilö on syvällä päihderiippuvuudessa ja katkot taikka selvä elämä ei ole vuosiin ajankohtaisista

Hän rakastaa olla päihtynyt <3

• Torrentista_huumeet
        etteolesenparempia kirjoitti:

Hänellä on syvää vihaa kaveri katkeruutta ihmisiä kohtaan joilla ei päihderiippuvuutta ole koska hänen suhtautuminen päihteisiin on ristiriitainen viha-rakkaussuhde.

Hän rakastaa aivan ylettömästi alkoholin hajua. Makua. Sitä tunnetta kun tölkki sihahtaa auki ja hän maistaa ensimmäisen hömpsyn maun suussaan.

Mutta samalla hän inhoaa ja vihaa sitä että hän ei pysty mieliteolleen mitään. Hänellä on suhteita mennyt kuralle, asuntoja lähtenyt alta, ulosottovelkaa on jo 10 000 euroa päihteiden aiheuttamien seurauksien takia. Hänellä on ahdistuneisuutta ja pahaa oloa Laskuissa. Muut hyljeksii ja sanovat että pitäisi vähentää.

Hän inhoaa itseään sen aineen orjana...mutta rakastaa kaikesta sydämestään sitä ainetta

Hänen toive on että saa ikuisesti olla päihtynyt ja muut ottaa hänet rakastaen vastaan vaikka hän on väkivaltainen, hygieniasta huonosti huolehtiva, työtön, velkainen ja rikosrekisterissä päihteiden takia

Hän on kateellinen muille koska haluaisi olla velaton, rikas ja riippuvuudesta vapaa

• EiNoita----ongelmia
        otalääkettäjarauhoitu kirjoitti:

Olet ihan seko.

;D

• Sydämmessävain

Ei hän ole työtön kuule luulet häntä vääräksi ihmiseksi.

• Sydämmessävain

Montako mahtuu yhteen tuoppiin?

• Sydämmessävain

Googletin eli 2 tuoppia on 3 tölkkiä olutta en nalkuttaisi. Ei mun mielestä ole paha englannissahan se on ihan normaalia. :)

• mahtuu

Mitä?

• 2litrantuoppi

Tuoppi on puoli litraa.
        Kotona oma tuoppi voi olla minkä kokoinen vain.

• 5desiä
        2litrantuoppi kirjoitti:

Tuoppi on puoli litraa.
        Kotona oma tuoppi voi olla minkä kokoinen vain.

No ajattelin että se tuoppi 0,5 litraa olisi kaikille selvä juttu.

• Sydämmessävain

No mutta 1 tai 2 niin siitä tulee 3 tölkkiä suunnilleen jos yhdessä tuopissa on puolitoista tölkillstä. :)

• ettäniinkin

No mutta 1 tai 2 niin siitä tulee 3 tölkkiä suunnilleen jos yhdessä tuopissa on puolitoista tölkillstä. :)

Tölkki voi olla myös 0,5 litraa.

• Sydämmessävain

Niin voi mutta ajattelin normi tölkin kokoa.

• riippuuvähän

Niin voi mutta ajattelin normi tölkin kokoa.

Toiselle voi normi tölkki olla 0,5 litraakin.

• Sydämmessävain

2-3 tölkkiä ei mun mielestä oo paha. En varmaan nalkuttaisi jos se sen yli menisi mutta tuntuisi pahalta jos toinen juo päittäin esim 5-6 annosta.

• kyssypyssy

2-3 tölkkiä ei mun mielestä oo paha. En varmaan nalkuttaisi jos se sen yli menisi mutta tuntuisi pahalta jos toinen juo päittäin esim 5-6 annosta.

Ok. En minäkään nalkuttaisi jos joku söisi suklaapatukan tai 2 päivässä. Toisilla on erilaisia nautintoja.

• Sydämmessävain

Niin:)

• googlettamattatiedän

Googletin eli 2 tuoppia on 3 tölkkiä olutta en nalkuttaisi. Ei mun mielestä ole paha englannissahan se on ihan normaalia. :)

että 2 tuoppia on litran eli 3 pientä (0,33l) tölkkiä.

• Sydämmessävain

Kyllä minäkin sen tiesin mutta siitäpä ei ollut tietoa minkä kokoisesta tuopista oli kyse. Tarkoitin että googletin sen minkä kokoisia tuoppeja on että kyllä minä laskea päässä osaan. :)

• Sosiaalipummi_juo_rahani

Kyllä minäkin sen tiesin mutta siitäpä ei ollut tietoa minkä kokoisesta tuopista oli kyse. Tarkoitin että googletin sen minkä kokoisia tuoppeja on että kyllä minä laskea päässä osaan. :)

Meta alkoholisti vittus kiinni tai se ommellaan kiinni

Pillullasko rahoitat alkoholiongelmaasi vai juotko veronmaksajien tienaamilla rahoilla!

• Sydämmessävain

Mulla ei ole alholi ongelmaa en juo päivittäin eikä ole oloittajallakaan vaan ongelma on ihan sun omassa päässäs. :) hyvää päivänjatkoa kitisijä.

• Sydämmessävain

Itse olen laskuni aina maksanut. Helppohan se on maksella kun on rahaa.

• Sydämmessävain

Pitäisiköhän tämän sosiaalipummi nimimerkillä olevan vähän miettiä kirjoituksiaan että mistä se oma paha olo oikein kumpuaa?
        Minä katsos kun olen töissä ollut niin niillä maksanut laskuja ja säästöjäkin on kertynyt. Se taitaa joillekin aiheuttaa kateutta kun on millä ostaa välillä kaikkea kivaa myös kun kaikilla ei varaa ole mutta ei silti oikeuta väärin muista puhumaan.

• niinhaittaisko

Haittaisko sua jos vetäisin pullon kossua iltaisin töiden päälle?

• kyssypyssy

Haittais kyllä tuollainen määrä, olisit varmasti humalassa koko ajan. Maksankin kannalta aika paha määrä.

• ainajoskus

Jokapäiväinen alkoholinkäyttö vähäisessäkin määrin ei ole suotavaa. Yritin jossain vaiheessa juoda pienen annoksen punaviiniä joka päivä, kun sitä kehuttiin terveelliseksi, mutta ei sitä kauan jaksanut tehdä.

• Ahdistaisi

Haittaisi se enkä haluaisi olla sellaisessa suhteessa. Eri asia jos joisi 2-3 tölkkiä esim. 3 iltana viikossa. Tai ainoastaan viikonloppuisin. Mutta joka iltainen juominen vaikuttaa minusta ongelmalta...

• uskontieteeseen

No kuitenkin olen kohtuukäyttäjä audit-kyselyn perusteella. Ongelmaa ei ole.

• Laskepa_uudelleen
        uskontieteeseen kirjoitti:

No kuitenkin olen kohtuukäyttäjä audit-kyselyn perusteella. Ongelmaa ei ole.

2 tuoppia on 3 annosta, kohtuukäytön raja on 14 annosta.

• EiJatkoonTodellakaan

Jos tietäisin että tyypillä on tapana vetää kaljaa joka päivä, en edes muuttaisi sellaisen kanssa yhteen, tuskin seurustelisinkaan. Vaikka vetäisi "vain" pari kolme, mutta se olisi jokapäiväistä, niin on se mielestäni jo ongelma. En katselisi sellaista.

• eisiinämitään

No hyvä tietää. Ei jatketa sitten.

• Sydämmessävain

Mulla on yhtä kauhee ikävä.

• muavissiiin

<3<3;)

• eihaittaisminua

En todellakaan ! Saisit mun puolesta juoda vaikka 3;)

• Ahdistaa jos en juo, vituttaa jo nää olot.

• Lutakko_

Hommaa ne rahat. Huomenna. Maksat. Velkasi. teillä. Espissä. Puolilta öin.

• possu.D
        Lutakko_ kirjoitti:

Hommaa ne rahat. Huomenna. Maksat. Velkasi. teillä. Espissä. Puolilta öin.

Öö? Alkoholin suurkuluttaja olen ja vain pankille velkaa.

• enantaisi

Ristonkaan :D juoda kuin korkeintaa 2 iltana ja max sen 2-3 tölkkiä, eikä yhtään enempää. itsekään en juo koskaan liikaa tai edes sen vertaa että tulis edes kankkunen, niin en haluisi toisenkaan vetävän lärvejä. Mikään ei ole kamalampaa kuin liian kännissä olevan näkeminen.

• pelottavaa

Sinä olet oikeassa, liika kännisiä ei tosiaankaan jaksa katella.

• Ostanut_torrentista
        pelottavaa kirjoitti:

Sinä olet oikeassa, liika kännisiä ei tosiaankaan jaksa katella.

Ei kalja ole kuin kylkiäinen, sehän on huumeveloissa. Siltä penätään maksua ostetuista huumeista

• Mafioson_asiakas_ap
        Ostanut_torrentista kirjoitti:

Ei kalja ole kuin kylkiäinen, sehän on huumeveloissa. Siltä penätään maksua ostetuista huumeista

Mitä ihmeen narkkarisakkia tänne on pesiytynyt?

Mafia jo uhkailee ja vaatii omiaan takaisin ja narkkari puolustelee päihteiden käyttöään ja välttelee velkojiaan!

Huhhuh

• Torrent_ostokset
        Mafioson_asiakas_ap kirjoitti:

Mitä ihmeen narkkarisakkia tänne on pesiytynyt?

Mafia jo uhkailee ja vaatii omiaan takaisin ja narkkari puolustelee päihteiden käyttöään ja välttelee velkojiaan!

Huhhuh

Noilla tuppaa olemaan päihdeideologia ikuisesti. Katkoilla käydään mutta uudelleen repsahdetaan.
        Asunnot lähtee alta ja ulosottomies vie kaiken minkä irti saa. Asutaan kesät puistoissa ja talvet rautatietunneleissa ja ostoskeskuksissa.
        Velkojilta piilotellaan ja talvea paetaan. Päihteiden puolesta liputetaan. Aina täytyy saada lisää

• Mafioson_asiakas_ap
        Torrent_ostokset kirjoitti:

Noilla tuppaa olemaan päihdeideologia ikuisesti. Katkoilla käydään mutta uudelleen repsahdetaan.
        Asunnot lähtee alta ja ulosottomies vie kaiken minkä irti saa. Asutaan kesät puistoissa ja talvet rautatietunneleissa ja ostoskeskuksissa.
        Velkojilta piilotellaan ja talvea paetaan. Päihteiden puolesta liputetaan. Aina täytyy saada lisää

Se on summasumaarum että kumpi pahempi. Saada tuomio huumeidenkäytöstä, hallussapidosta, ostosta ja ehkä levityksestä vai joutua huumevelkojien kynsiin.
        Tuomio voi olla helpompi keissi!
        Ihmekös tuo jos kaljaa tekee mieli siinä sivussa kokkelia ja maria käyttäessä samalla
        Eihän nämä kaverit kauaa kuivilla pysy. Kaljasta siirrytään marihuanan pariin ja siitä amfetamiiniin

• Katkolle_ei_halua
        Mafioson_asiakas_ap kirjoitti:

Se on summasumaarum että kumpi pahempi. Saada tuomio huumeidenkäytöstä, hallussapidosta, ostosta ja ehkä levityksestä vai joutua huumevelkojien kynsiin.
        Tuomio voi olla helpompi keissi!
        Ihmekös tuo jos kaljaa tekee mieli siinä sivussa kokkelia ja maria käyttäessä samalla
        Eihän nämä kaverit kauaa kuivilla pysy. Kaljasta siirrytään marihuanan pariin ja siitä amfetamiiniin

Eipä tuo yllätä että narkki on. Selvä kuin pläkki et tuo vilkas assosiointi ja monet nicit meinaa että kaljaa ja maria on sekakäytetty. Subu ja bentsot on varmasti siellä myöskin käytössä samaan aikaan.
        Katkolle ei mene koska päihteet on ihan okei!

• Katkot_ei_auta
        Katkolle_ei_halua kirjoitti:

Eipä tuo yllätä että narkki on. Selvä kuin pläkki et tuo vilkas assosiointi ja monet nicit meinaa että kaljaa ja maria on sekakäytetty. Subu ja bentsot on varmasti siellä myöskin käytössä samaan aikaan.
        Katkolle ei mene koska päihteet on ihan okei!

Tuolla se yhdellä multiniceistään juurin vähättelee päihteiden käyttöään

Irti ei pääse. Kerran käyttäjä, aina käyttäjä. Liian kova himo saada pää sekaisin

• Sydämmessävain

Itelläs tuo pää näyttää olevan sekasin kun vieraista ihmisistä pitää keksiä valheita. Saisit pyytää anteeksi kyseiseltä henkilöltä.

• Mahtavasuuruus

Itelläs tuo pää näyttää olevan sekasin kun vieraista ihmisistä pitää keksiä valheita. Saisit pyytää anteeksi kyseiseltä henkilöltä.

Nytkö vaan yksi nicci?

Tuo nyt hyvänenaika se koko keksitty palstaperheesi sininen kaljottelua puolustamaan ja kyökkipsykologia leikkimään lääkemääräyksin sekä psykiatrisen sairaalan osastojaksoille lähetettä kirjoitteleen

• hyisaatanaaa

Join 2-3 kolmosolutta iltaisin kun olin asiakaspalvelutyössä ja piti saada unta iltavuorojen jälkeen kun aamulla oli viideltä herätys. Lihoin 15 kiloa vuodessa. Ei enää ikinä.

• Lähesnollatoleranssi

En asuisi tyypin kanssa kellä olisi orastava alkoholiongelma. Toi on juuri sitä. En halua ketään deekua hoitaa kun se juo jalat altansa ja pää lyö tyhjää. Ja joku hetki tukehtuu omaan oksennukseensa tai kuolee verenhukkaan kun sisuskalut pettää.

• alkoholituoaivosairautta

Joo, ei tulis pitkää yhteistä elämää tuollaisen kanssa. Mieluummin on ja elää raittiina pitempään jonkun muun kanssa, joka myös arvostaa terveitä elämäntapoja eikä tissuttelua.

• Limi

Tämä on se ketju jossa sinä Miia Miia ei ap mikä lie oletkaan uhkaat henkeäni ja kerrot valheita eri nimimerkkejä käyttäen kun ethän sinä voi tuota rekisteröityä merkkiäsi käyttää.
      Syynäkö oli mustasukkaisuus vai mikä noin alhaisen käytöksen aiheuttaa?

• näinsanoolaki

Kannattaa aina muistaa että tuollainenkin alkoholinkäyttö eli 1 viinilasi päivässä: on jatkuvaa alkoholismia: ajo-oikeus poistuu välittömästi jollei viininjuonti lopu!

• Limi

Minä en ole koskaan ajanut päihtyneenä autoa että se siitä.
        Sulla näyttää olevan tuo keksityt jutut taas päällä.
        Yrität saada huomioon itsestäsi pois kun jotain olet möhlinyt.

• Limi

Pitäisiköhän mun lähettää sille sun muka akateemiselle miehellesi vähän viestiä. Minä en ainakaan kuvittele asioita vaan hyväksyn ihmiset sellaisena kuin ovat ja pidän heitä arvossa.

• Limi

Tämmöinen se sun avovaimosi todellisuudessa on Pekka tämä Miaa ei ap mikä lie. Ole ylpeä hänen valheellisuudestaan.

• TuotaNoin

Voi voi, Afganistanissa ollessani saksalaisilla SOTILAILLA jo oli litran päivittäinen olut annos pieninä tölkkeinä, 3kpl. Ainoastaan Suomi on niin juntti maa, että tuollaista pitää kysyä.

Ketjun parhainta antia olivat nämä raivo-absolutistit, jotka raivoissaan selittivät "räkä poskella" olevasta "alkoholinkäyttäjästä" kuin Laestadius konsonaan. Aloittaja ei puhunut mitään kännäämisestä, joka onkin junttia. Olut ja viini ovat oikeasti elintarvikkeita, eurooppalaisesta näkökulmasta.

Ei Suomen alkoholikulttuuri sivisty koskaan, jos sen käytöstä ei nimenomaan tule arkipäiväistä, kuten esim. Espanjassa tai Saksassa.

• Mullekaaneisaanalkuttaa

Olen sitä mieltä että jokaisella on oma päihdepolitiikkansa, edellyttäen että elämän- ja arjenhallinta säilyy.

• eiosaaarkea

Minä todennäköisesti tietäisin jo kauan ennen yhteenmuuttoa tästä tavastasi, jolloin en muuttaisi kanssasi yhteen. Ainakin näin tunnen tällä hetkellä. Minulla ei ole mitään satunnaista alkoholinkäyttöä vastaan, mutta en haluaisi että se olisi arjessa jatkuvasti mukana.

En nalkuttaisi, sillä jos valitsisin sinut, hyväksyisin sinut puutteineen päivineen, mutta pahoin pelkään, että meillä vaan ei hommat koskaan etenisi kovin pitkälle.

• alashansevaluulopulta

Jos on ihan pakko, niin ei kai siinä mitään. Sehän on vaan nestettä lopultakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3095
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      26
      2173
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1749
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      25
      1617
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1351
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1321
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1236
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1200
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1157
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1041
    Aihe