oon ajatellu koko viikon sua....ei voi mitään :)
miehelleyöhönviesti
10
374
Vastaukset
- Peristävai
Peristä ajatellut?
- aappeee
en penistä ...:)
- vakio
Kenelle miehelle?
- kunpaolisithän
Hän on kyllä tällä viikolla pari kertaa tullut mieleen taas niin että voi melkein tuntea toisen lämmön, tuoksun ja kosketuksen :/
- kauansitten
Hei minulla on samanlaisia muistoja.
- kunpaolisithän
kauansitten kirjoitti:
Hei minulla on samanlaisia muistoja.
Tämä ei ole kauan sitten juttu. Hän on asustanut vasta puoli vuotta mielessäni. Toivottavasti kohta unohtuu.
Toivottavasti et olisi hän, vaikka olisimmekin toisillemme oikeat niin siinä vain loppuenlopuksi jompaa kumpaa sattuu. Enkä kestäisi enää yhtään enempää vastoinkäymisiä. Puoli vuotta hänkin on mieltäni painanut, joskus enemmän ja joskus vähemmän. Toivottavasti tämä negatiivinen energia siirtyisi enemmänkin voimavaroiksi, eikä oman mielen taistelukentäksi.
- kunpaolisithän
possu kirjoitti:
Toivottavasti et olisi hän, vaikka olisimmekin toisillemme oikeat niin siinä vain loppuenlopuksi jompaa kumpaa sattuu. Enkä kestäisi enää yhtään enempää vastoinkäymisiä. Puoli vuotta hänkin on mieltäni painanut, joskus enemmän ja joskus vähemmän. Toivottavasti tämä negatiivinen energia siirtyisi enemmänkin voimavaroiksi, eikä oman mielen taistelukentäksi.
Tuskinpa olen sinun hän.
- vesi-ilmapallo
En varmaankaan ole mies josta kirjoitit, mutta minullakin on ollut ikävä erästä nyt viikonlopun jälkeen. Tulevana viikonloppuna olisi mahdollista nähdä, mutta ei hänestä ole kuulunut mitään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.348434- 434693
- 364614
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1893599- 132913
- 312706
- 382650
- 442383
- 1662069
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise642008