Tule mukaan kehittämään Suomi24 Keskusteluja!

Hei,
Oletko Suomi24 keskustelujen aktiivikäyttäjä? Tule mukaan rentoon tilaisuuteen, jossa pääset vaikuttamaan meneillä olevaan kehitystyöhön. Palkitsemme sinut osallistumisestasi ja korvaamme matkakulusi.

Panoksesi on tärkeä, haluamme kehittää Suomi24 Keskusteluja yhdessä käyttäjien kanssa yhteisöllisemmäksi ja viihtyisämmäksi keskustelualustaksi.

Aluksi haastattelemme sinua kokemuksistasi Suomi24 Keskusteluista ja jatkamme sen jälkeen ryhmäkeskustelulla muiden käyttäjien kanssa.

Tilaisuus järjestetään keskiviikkona 5.9. Helsingin keskustan alueella. Voit ehdottaa sinulle parhaiten sopivaa kellonaikaa kyselyn lopussa.

Jos kiinnostuit, täytä lyhyt kysely osoitteessa https://goo.gl/forms/ SEKN7nWdRWBsF6kB3 (Google Forms -lomake). Olemme yhteydessä valittuihin osallistujiin vielä tänään tai viimeistään maanantaina.

Kiitos mielenkiinnostasi!

Suomi24-tiimi

17

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hohjaa

      Mitä jos laittaisitte ihan ensimmäisenä tuon evästeilmoituksen kuntoon?

      • Tiimi1

        Pistä sinä koneestasi selaimen asetukset kuntoon?


      • feafs
        Tiimi1 kirjoitti:

        Pistä sinä koneestasi selaimen asetukset kuntoon?

        Näkyy olevan selaimesta tai mainostenestäjän merkistä (mahdollisesti myös itse laitetuista lisäblokkauksista) kiinni evästeilmoituksen toimivuus. Jollain selaimella evästeilmoitusta ei ole enää hetkeen näkynyt, tällä koneella & Firefoxilla & AdblockPlussalla ilmoitus pamahtaa edelleen joka sivulle.

        Mutta vaikka kyse olisi selaimen asetuksista tai mainostenestäjän säännöistä, vika on silti sivustolla, kun kaikkien muiden sivustojen ilmoitukset toimii ok (eli eivät näy kuin kerran, tai näkyvät kerran vuodessa tms).


    • lojfkwejgtw

      Pitäisi kehittää niitä keskustelijoita. Muuten on homma turhaa.

    • Turbo-Urpo1

      Viestien ja viestiketjujen suodattaminen käyttäjän toimesta mahdolliseksi.
      Peukutus pois tai kunnostaa toimivaksi.

      • Turbo-Urpo1

        Myös katekoria kohtainen suodattaminen käyttäjän valittavaksi. Tuolla sais törkyä sisältävät viestiotsikot pois näkyvistä, kuten Sodat -katekoria.


      • Turbo-Urpo1

        Ehken paras tapa toteuttaa näitä suotimia, olisi - käyttäjän omassa frofiilissa tapahtuva näytä viestit siität ja siitä katekoriasta, ruksi ruutuun periaatteella.


    • Turbo-Urpo1

      Haku tulisi pystyä rajoittamaan siihen ja sen katekorian alikatekorioihin, josta käsin haku tehtiin.

    • Turbo-Urpo1

      Perus HTML -muotoilu tagit, värit mukaan lukien, viestien sisällön korostamiseen tulisi sallia. Tämäkin olisi kai hyvä profiilinsa asetuksista tehdä, että tuollainen perusnäkymä joka nykyisellään on ei menisi äkkinäistä hämmentäväksi.

    • Turbo-Urpo1

      Provosoitumista vähentävänä suotimena voisi ajatella, viestien näyttämättä jättämistä, mikäli viesti sisältää profiilissa kielletyksi määriteltyjä termejä. Tämä olisi ihan ykköstarve.

    • Turbo-Urpo1

      Ohjelmointi keskuteluissa olisi erittäin tärkeää pystyä välittämään esimerkki koodi kielen omilla koodiväreillään korostettuna. Monet esimerkit turhauttaa, kun viesti-suotimet poistaa viestistä tapuloinnit, sisennykset välilynneillä tehtynä. Tämä estää kokonaan toimivan esimerkin välittämistä, koska useinkaan opastettava ei osaa sitä suodatettua esimerkkiä enään kasata toimivaksi.

    • Turbo-Urpo1

      Nämä pistin tänne jos ne tällä tavalla välittyisi päättäjien tietoisuuteen, koska minulla ei ole mitään mahdolisuuksia osallistua tuohon kehittämispalaveriin.

    • Turbo-Urpo1

      Lisäksi olisi oikein mukava ja hyödyllinen painike josta pääsee suoraan ketjun uusimpaan viestiin, ja mikäli mahdollista toisella painamisella sitten toiseksi uusinmpaan ja niin edelleen.

    • Turbo-Urpo1

      Niin ja tietysti olisi kiva nähdä teksti jossa lukisi

      Tänään 384 uutta viestiä.

      Tuo luku siis katekoriakohtaisesti, siis mukaan laskettu myös alakatekorian viestit.

    • hierarkiaa

      Toivoisin keskusteluihin puumaista rakennetta, josta näkisi kuinka keskustelu edistyy missäkin haarassa. Nykyään tuntuu kaikki olevan yhdessä pötkössä, ja uusia viestejä joutuu etsimään kissojen ja koirien kanssa CTRL F:n avulla. Etenkin kännykällä se on työlästä.

    • -Rekisteröintipakko
      -Login timeout tulee liian nopeasti, aikaa lisää
      -Avainsanoihin perustuva automaattimoderointi joka ohjaa sontaviestit johonkin kaatopaikka palstalle keskustelua pilaamista

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe