Mikä on paras Beatles coverbändi?

Wilbury

Olen nähnyt useita coverbändejä ja täytyy sanoa että Espanjasta tuleva The Funkles on omaa luokkaansa. Tyttöjen mieletön energia ja rakkaus lavalla on sitä mitä Beatles on. Bändin funkkimeininki ei ollenkaan ole huono lisä alkuperäiseen.

Mitäs muut on mieltä?

43

1794

Vastaukset 43

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BillyShears

En oikein tykkää kun Beatlesin biisejä raiskataan. Parasta on kun ne esitetään mahdollisimman alkuperäisen kuuloisina. Jiri Nikkisen Beatles Tribute Band on kyllä tässä omaa luokkaansa.

Nimim. Monta kertaa Jirin nähnyt

• Hohhohh

Nää on näitä. Alkuperäne o paras.

• Anonyymi

Joo-o.

• Beatlesfani

Onko kukaan menossa marraskuussa Järvenpäähän kuuntelemaan Mersey Beatlesia?

• Wilbury

Onhan Jiri ihan asiallinen bändi ja varmaan Suomen ykkönen. Niinku ku yks kommentoi, alkuperäinen on paras ja jos nyt vähän rumasti sanoo, Jiri on vaan tosi huono kopio siitä. Vaikkse se Funkles, se on tuonut jotain omaa otetta hommaan ja siksi on ihan kärjessä.

Kuulemma Mersey Beatles on tosi kova ja täytyyhän se mennä katsastamaan

• Make74

Ei ehkä Beatles cover bändi mutta Ringer Star on hyvä

• Musamiäs

Ette taida paljon ymmärtää musiikist... Paskaa hissimusiikkia

• maalaismamma

Them Beatles oli varsin hyvä. Samoin Help. Funkleskin ihan ok. Suomalaisista Jiri Nikkinen on ihan omaa luokkaansa. Kamalimpia mitä olen nähnyt on ollut Beatallica.

• lsjdghv

Mistä te näitä coverbändejä oikein tiiätte? Ainoa josta oon ees kuullu on toi Jiri Nikkinen....

• jirionparas

Täältäkin ääni Jirille

• sruo

Vaasassa on ylivoimaisesta paras Beatlescoverbändi mitä olen kuullut, Jiri on hyvä tietenkin, mut tämä on paras. Tosin ne ei soittele vakituisesti enää.

• kaamanen

jay goeppner

• Beatlesfani

Mikä tämän Vaasan bändin nimi on?

• umoi

Silver Beatles oli nimenä.

• JakkeMigreeni

Rolling Stones on paras!!!

• Hhaatu

Painu kuuseen

• Vieriväkivi

Mikäs Jakke se täällä huutelee. Pitihän se yksi pakollinen rollarikommentti saada Beatles keskysteluun

• ihatsu

Funkles oli kyllä positiivinen yllätys kun Tampereella kävivät. Ovat ilmeisesti olleet Beatle weekilläkin esiintymässä. Mutta tokihan hyviä cover bändejä on paljon. Hienoa, että Beatles musiikki elää yhä vahvasti :)

• takaisin60luvulle

Ääni Mersey Beatlesille!

• MerseynPojat

Odotukset on kovat. Vielä en ole ko. pumppua nähnyt.

• TheUltimateTruth

Tässä on totuus. Nyt voidaan tämäkin keskustelu panna pakettiin:
      1) Them Beatles
      2) Jiri Nikkinen
      3) Help
      4) Funkles
      5) Back from the USSR

• TheTruthHurts

Lisään listaan vielä Revolver, The End, Overtures ja kirsikkana kakun päällä ihanat Japanin tytöt Blue Margarets

• Beatelles

Ja Beatelles, nättejä tyttöjä ;)

• beatlestytöt

Tähän voisi myös listata parhaat beatles tribuutti tyttöbändit. Japanilainen Clover menee aika kärkipäähän :D

• kuuskytkuus

Overtures on erinomainen

• wannabeatles

Paljon hyviä on jo tällä palstalla mainittukin, Listalla joita haluaisin nähdä on ainakin Fab Four ja Wannabeatles :)

• Mm655

Onjo jengi taas menossa Tampereelle Beatles happeninkiin?

• Beatlesfani

Valitettavasti Tampere Beatles Happening on lopetettu :(. Harmi, sillä se oli hyvä tapahtuma. Itse kävin siellä useita kertoja ja tunnelma oli aina mahtava. TBH:ta on kyllä ikävä.

• Kaikkikivaloppuu

Joo, harmi. se oli todella hyvä tapahtuma. Tosi hyviä Beatles-cover bändejä!! Ihan kuin olisi ollut Cavern clubilla Beatlesin keikalla!! Ankeeks vetää kun kaikki kiva lopetetaan!!!

• MeatTheBeetles

Turkkilainen Meat the Beetles oli positiivinen uusi tuttavuus

• ldiruhtgdl

Ne on tribuuttibändejä eikä mitään coverbändejä!!!

• hgfdhervfse

Ja millä perusteella ldiruhtgdl?

• Jajajajj

Pete is Best. Jiri is second best.

• Beatlesfani
      • Lapanenn

Jeeeee.... Tää on hieno uutinen. Listoilla ollaan :)

• Dhkjfguhgh

Minä myös! Mahtavaa :)

• Tampereenkävijä

Oho, enpäs ollut tällaista huomannutkaan. Hyvä! Mukana ollaan :)

• kekkonen233223

Tapahtuma siis jatkuu! Olen ainakin 5 vuotta käynyt Tamperellaa ja tulen tonne uuteenkin.

• JoniLennonjohto

The Fab Four, The Bootleg Beatles ja 1964 The Tribute on aivan loistavia.

• kehanulkopuolelta
    • Ringon_perse

The Gaybless on hyvä. Nahkahousuisillaan heittävät uusia versioita. "All you need is Cock" on alkuperäistä kumartava cover. Myös "Long and hard cock" ja "Can't suck my cock", "Twist and fuck" ovat taattua sitä itseään. Jirin beatlesräpellyksistä en perusta.

• hyvähyvähyvä

No niin.

• Anonyymi

Turhinta beatles-coverointia edusti Hurriganes. Eight days a week....Bad to me....Hold me tight....I saw her standing out... U-name-It.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      74
      1193
    2. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      101
      1160
    3. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      75
      1027
    4. Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta

https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen
      Kuhmo
      24
      1023
    5. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      24
      998
    6. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      126
      910
    7. Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!

Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m
      Tv-sarjat
      6
      858
    8. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      131
      850
    9. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      58
      805
    10. Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle

Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke
      Hyrynsalmi
      27
      801
    11. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      46
      701
    12. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      45
      686
    13. Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???

LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.
      Ähtäri
      70
      682
    14. Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa

Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      681
    15. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      132
      662
    16. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      50
      642
    17. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      19
      637
    18. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      80
      622
    19. Pahkalassa tapahtuu

Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi
      Parkano
      12
      619
    20. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      48
      614
    Aihe