Aivan poskettoman huono kiinteistöhuoltofirma Hesassa - välttäkää - ei ikinä heidän kanssaan huoltosopimusta.
Omistaja äksyilee aina asukkaalle jos soitat- kieltäytyy tekemästä , firmalla ei ole omaa sähköpostia, ei kuittauksia, tulee aina varmistmaan itse , onko jokin oikeasti rikki ja asukas joutuu anomaan että tekisivät jotain vaikka maksetaan palvelusta. Valehtelee että on tehnyt työn vaikkei ole - rahat menee hukkaan tuollaisen firman kanssa...
Seuraavassa yhtiökokouksessa lähtee kyllä vaihtoon....
Kokemuksia Kiinteistöhuolto Juntunen
6
3314
Vastaukset
- Epätietoone
Mielenkiintoista. Se kuitenkin on Haagassa evarmaan eniten huoltoja tekevä yhtiö. Olen luulluut että he ovat ihan ok, mutta ei kai sitten ole. Monet ovat haukkuneet L&T:tä, en tiedä onko se kovin suosittu Haagassa. Mitä hyviä huoltoliikkeitä Haagassa on?
- Anonyymi
On aivan luokatonta palvelua , työmoraali ihan miinuksella. En ymmärrä kuinka kehtaavat edes naamaansa näyttää julkisilla paikoilla:(
- Anonyymi
Joo, se on joillekkin häpeän tuntu täysin vieras käsite👍
- Anonyymi
Meidän talossa humisee, sellainen matala humina. Tulivat selvittämään. Eivät löytäneet lähdettä ja jättivät asian sikseen. Tyttöystävän insinöörifaija sanoi että ääni resonoi katolta, ja korjaaminen olisi kallista. Se selittääkin välinpitämättömyyden. Paska juttu vaan kun en ole saanut unen päästä kiinni nyt 2 viikkoon...
Paskin huoltoyhtiö- Anonyymi
Missäköhän oikeesti humisee 😅
- Anonyymi
Huoltoyhtiö tuskin voi päättää taloyhtiön mahdollisesti kalliiksi tulevasta korjauksesta... Onko tietoa onko huolto informoinut isännöitsijää tästä äänestä?? Kalliit ei pakolliset rempat saatetaan viedä yhtiökokoukseen? Onko tuosta äänestä valittanut kukaan muu asukas? Ymmärtääkseni Kiinteistöhuolto Juntunen on hyvä huolto? Vai mikä huolto haagassa hyvä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272930Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342622- 1482284
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542259Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241880Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911716Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1051664- 3121569
- 1351469
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131456