Parinvaihtoa

Mies40v

Keskustelin kauan sitten vaimoni kanssa ryhmäseksistä. Hän ei nähnyt siinä mitään positiivista, koska seksi mielestään oli kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti.
Parinvaihto sen sijaan saattaisi tuntua kivalta, jos yhdynnät tapahtuisivat eri huoneissa. Tästä jatkettiin juttua ja etsittiin vaihdosta kiinnostuneita pareja silloisten seksilehtien treffipalstojen avulla. Kun mieleisiämme vastauksia alkoi tulla, otimme yhteyttä näihin aviopareihin ja kutsuimme kokeeksi yhden parin kesämökillemme.
Naiset saunoivat keskenään ja sen jälkeen me miehet. Ilta jatkui lievästi sanottuna kiihottavalla tavalla, koska vaimot olivat meikanneet sekä pukeutuneet seksikkäisiin alusasuihin. Otettiin porukalla vain mietoa viiniä ja sitten mentiin eri huoneisiin loppuyöksi. Minua panetti hullun lailla, kun sain vierasta naista ja kuulin samalla ohuen lautaseinän läpi oman puolisoni voihkimiset. Vaimokin sai vierasta kalua ja sitten seuraavana aamuna vaikutti sangen tyytyväiseltä, kun kyseinen pariskunta oli poistunut.
Kokemus oli ollut odotettua parempi eikä se jäänyt sitten ainoaksi. Kutsuimme luoksemme muitakin aviopareja ja vierailimme vuorostaan heidän luonaan.
Miten olette itse hoitaneet vaihtonne?

13

2197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Risteilijä

      Kaveri kävi laivalla vaimoni kanssa ja minä puolestani kävin hänen vaimon kanssa reissun. Tuli tehtyä kaikenlaista kivaa vuorokauden aikana ja nämä reissut piristivät meidän seksielämää kotona

    • Na36

      Samoja kuvioita kuin aloittajalla. Välillä eri huoneissa, välillä vierekkäin samassa sängyssä. Kokeiltu myös parien kanssa 2miestä toisen naisen kanssa ja 2 naista toisen miehen kanssa.
      Kivoja juttuja kaikki olleet. Yleensä tapaamiset kestäneet perjantai-illasta sunnuntaihin. Sinä aikana kaikki ovat saaneet ihan riittämiin.

      • Anonyymi

        Bööhöhööö mistä näitä satusetiä oikein sikiää


    • Na36

      Sain kyllä muutakin ja lastit myös.

    • Anonyymi

      Olemme 55 -vuotias aviopari. Me tykätään touhuta samassa sängyssä, hetero pohjalta. se on toiminut tosi hyvin. Siltä pohjalta etsimme parin seuraa

      • Anonyymi

        Täällä pari jolla vuosien kokemus parinvaihdossa. Olemme n48 m52


    • Anonyymi

      Täällä olis pari 44/48 Pirkanmaalta jota kiinnostaa parinvaihto. Kokemusta löytyy..
      Laittakaa viestiä tänne jos jotain kiinnostaa.

      • Olisi 38v nainen ja 46v mies.
        Olemme myös kokeneet kaikenlaista kimpasta parinvaihtoon.
        Ottakaa yhteyttä jos kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Mika46 kirjoitti:

        Olisi 38v nainen ja 46v mies.
        Olemme myös kokeneet kaikenlaista kimpasta parinvaihtoon.
        Ottakaa yhteyttä jos kiinnostaa.

        Mika46 kiinnostaisko teitä toisen parin seura


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mika46 kiinnostaisko teitä toisen parin seura

        Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa

        Syö se vain itse ja nauti, me muut emme kiinnostu


    • Olimme 22-30 vuotiaita vaimoni oli nuorin itse olin vanhin.
      Oltiin 2 avioparia ja 1 avopari.
      Meillä oli yhteen aikaan tapana kokoontua meille koska asuntomme oli suurin (eniten huoneita).
      Olimme kimpassa illalla kuka samassa huoneessa kuka eri huoneessa.
      Illan päätteeksi arvoimme kuka lähtee kenenkin kotiin yökylään ja harrastamaan aviollisia touhuja.
      Oltiin yleensä perjantaisin kimpassa ja yöllä kotiin toisen naisen kanssa ja palautus joko lauantai iltana tai sunnuntaina, miten aina sovittiin.
      Oltiin useita vupsia yvdessä.
      Loppui kun porukka muutti eri paikkoihin. Yhdessä olemme edelleen kun satumme tapaamaan.

      • Anonyymi

        Mielikuvitus lentää ei näillä muu lennäkään


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      330
      4190
    2. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      25
      2478
    3. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      25
      1633
    4. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      50
      1542
    5. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      34
      1430
    6. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      29
      1427
    7. Herätys nyt vittu!

      Laihduta hyvänen aika
      Ikävä
      127
      1403
    8. Hävetkäämme!

      Rydman saa jatkaa. Hymyili leveästi haastattelujen aikana. Mikä meissä on vikana kun tuollainen "mies" ministerinä?
      Perussuomalaiset
      95
      1292
    9. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      59
      1213
    10. Miksi rikkaiden pitäisi

      maksaa köyhien ja laiskojen verot, en ymmärrä tätä laskuoppia?
      Maailman menoa
      162
      1147
    Aihe