hk sininen lenkki vai atrian punaisen lenkin ja atrian hiillos grillimakkaran vai hk camping grillimakkaran ja kumpaa syöt mieluummin lenkkiä vai grillimakkaraa ja miten sen tekisit esim uunissa grillissä kylmiltään yms
kumman ostaisit
17
244
Vastaukset
- Ananias.Palstamäki
Makkaroista syön vain Tapolan mustaa makkaraa, ja sitäkin vain alle 5 kertaa vuodessa.
- itse.noukittuako
puolukkahillon kerako
- Ananias.Palstamäki
itse.noukittuako kirjoitti:
puolukkahillon kerako
Puolukkahillon kera tietenkin.
- sormin.vai.poimurilla
Ananias.Palstamäki kirjoitti:
Puolukkahillon kera tietenkin.
noukitko puolukat itse ja teet itse niistä hilloa ilman sokeria vai kaupan valmista hilloa
- Ananias.Palstamäki
sormin.vai.poimurilla kirjoitti:
noukitko puolukat itse ja teet itse niistä hilloa ilman sokeria vai kaupan valmista hilloa
Kaupan hillot ei maistu, käytän pakastepuolukoita sillä en keräile itse marjoja.
- enmissäänmuodossa
En syö makkaraa ollenkaan.
- Qswq
Punainen ja prosessoitu liha kans kieltolistalla, ehkä muutaman kerran vuodessa nuotiolla voin makkaraa syödä, muuten boikotissa. Silloin kun syön niin Turunsinapin kera, toivomus.
mä yleensä ostan xtran lenkkimakkaran,on halvin ^_^ ihan vaan uuniin ja juustoa päälle. kun on mökillä niin PAKKO tehdä kiuas makkaraa,se on hyvää! ja aina on oltava sinappia :)
- Valitettavan.totta
Niin aina ois oltava mut sulla ei koskaan oo...
- trollikka
Jep, Tapolan mustamakkara tai savustettua ryynimakkaraa ja hieman sokeroitua puolukkasurvosta.
HK:n sinisestä korkeintaan makkarakeittoa ja puolet ainakin juureksia vähäsen perunaa...eikä mun lautaselle sitt ainuttakaan makkaran pallaa... kiitos!- trollikka
Selvennykseksi edelliseen kirjoitukseeni: mä kyllä tykkään makara keiton mausta samoin kuin ruskeankastikkeen, jossa on joukossa makkaraa... kunhan mun ei tarvitse syödä niitä joukossa kelluvia makkaran palasia!
Mä en yksinkertaisesti pysty tykkäämään niistä!
Ne ovat mulle; lähes sama asia kuin pujottelijan kammoama sipuli hänelle... nyt alan käsittämään!
.. Ei ole tullut nykyisin pal syötyä.. Mut.. Jos/kun Tarjolla on, niin ei mitään RustoKlöntti tjmv. YlläriMakkaraa.. ;P
HK:n grillimakkaraa grillissä, tai nuotiolla paistettuna. Jätän HK:n blöön suosiolla väliin. Nou thänks!
- valehtelet
Niin sä sanot mutta et jätä väliin kuitenkaan.
- rxdctfvygbhnj
Mieluummin kyllä Snellmannin Kunnon lenkkiä. Höyrystämällä.
HK:n sininen.
Hiillos makkara..
Höyrytän kattilassa.- kihi
En osaa vastata kun en edes tiedä mitä nuo alimman sosiaaliluokan "jutut" ovat. Ovatko nuo nyt niitä "liharuokia" joita Puolustusministeri Jussi Niinistö pakkosyöttää Armeijan vapaaehtoisille Naisalokkaille ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1527890Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?1017327Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle
Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht27296Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit317212Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t216968Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t806812Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik1126342Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv236204Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa845700Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?475488