Jatka samaan malliin niin saat jatkossakin yövieraita ^^
Puhtaat jauhotko muka pussissa
9
379
Vastaukset
- Ettunneketään
Älähän komentele tuntemattomia ihmisiä täällä.
- Eimenejakeluunniinei
Moi anneristo menisit hoitaa kupolis kuntoon tuo jatkuva reivaaminen rassaa kaikkia ympärilläsi
- Sanoinsille.et.KÄKÄ
Hähä. Yön räkäpäät. Kiähkiäh
No mite se vastas?
Pildekaruvat solmusa njet natsas. - Lapshuutelee
Uhkailua? Pelottelua?
- jauhotonpahasta
En tiedä mitä puhtailla jauhoilla meinaat, ei pahemmin ole virkavallan kanssa tullu oltua tekemisissä.
- arvaamattomia
Niinpä, sitä koskaan tiedä kun ei tunne.
Tuskin mä tuun ainakaan samaan yövieraita :O
- Hullujenhuone-
Mitä helvetin yövieraita. Jollain taitaa isopyörä heittää.
- kynät.penaalissa
😁😂😁😂 REPS. Voi hitsi, kun alkoi naurattaa tämä! Joku on saanut laitettua tänne omet ajatukseni tän päivän palstajutuista! Silmät pyöreenä olen ihmetellyt kirjoituksia. Joku sherlock tuossa kirjoittikin, että tää on pe-la huumaa. Ehkä joillakin nesteillä on osuutensa kirjoitusten tasoon :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721127
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477