Millaisia tekoja

UkkovaltaPrkle

naiset haluavat miehiltä ?

Nyt on miehet saaneet olla äänessä ja palsta on kuukausia ollut enemmän miesten hallinnassa !

Naisia on parjattu ja naisille on lyöty vaatimuksia. ” mies sitä ja mies tätä”
Ketjuja paljon jotka täyttyvät nopeasti kymmenillä jopa sadoilla kommenteilla. Onko palstalla enemmän miehiä kuin naisia vai onko täällä vain yksi aktiivinen mies joka innosta soikeena käyttää koko palstaa rivitilanaan, vastaten innosta täristen ketjuun moneen kertaan luoden näin kuvaa useammasta miehestä suhteessa naisvastaajiin!

Saadaanko me naiset puheenvuoroa ?

Millaisia asioita me naiset odotetaan miehiltä ?

Omasta puolesta sanon ja varmasti 90 % muidenkin naisten mielestä aivan tärkeimpiä odotuksia miehiltä on

-Rehellisyys
-luotettavuus
-uskollisuus

Nämä todennäköisesti löytyy jokaisen naisen listalta.

Mitä muuta me odotamme miehiltä ?

Uskallan väittää että taas puhun jokaisen naisen näkemystä ääneen!

-Odotamme arvostavaa käytöstä meitä kohtaan.
- odotamme että meille puhutaan nätisti. Meitä ei vähätellä.

Se taas millainen muuten mies on. Onko hän tumma vai vaalea, suomipoika vai etelän hetelmä
Pitkä vai pätkä
Lihava vai laiha
Koulutettu vai kouluttamaton
Työtön vai työllistetty
Päihteetön vai päihteitä käyttävä
Hullu vai terve

.. Ne on asioita missä me naiset ajattelemme jokainen omalla yksilöllisellä tavalla.

muut naiset saa jatkaa listaa odotuksissaan tähän alle tai korjata yleistyksiäni jos joku ei allekirjoita väitettäni jostain.

20

613

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Rehellisyys
      - Luotettavuus
      - Uskollisuus
      -Hyväksyväinen
      - Huumorintajuinen
      - Fiksu

Toki hyvä plussa miehessä on myös se että raitis. Ulkonäöllisesti en vaadi yhtään mitään mieheltä koska no en ole pinnallinen.
      Olkoot sitten laiha yms mikälie.. Mitä väliä sillä on. Rahakaan ei ole mulle tärkeätä koska en vaadi mitään että miehen pitäisi hankkia jotain koska hankin omat tavarani kyllä.
      Tärkeintä mun mielestä on se että suhde toimii kyseisen henkilön kanssa.
      Ulkonäköki on katoavaista me jokainen vanhennutaan. 😊

• UkkovaltaPrkle

Miehet täällä itkee krokokyyneliä että naiset haluaa elättäjän, naiset haluaa että miehet tekee aloitteet ja naiset haluaa että niitä lahjotaan kalliilla lahjoilla, matkoilla ja ravintoloilla.

Tällaisia naisiakin varmasti on varsinkin noissa nuoremmissa isän ja äidin lellikeissä jotka ovat vielä osittain kiinni vanhempiensa rahahanoissa ja nauttivat heidän tilipussista.

Vanhemmat naiset ovat jo oppineet ettei raha tule ilmaiseksi ja ylellisyyden maksaa josta syystä täytyy tehdä töitä ja säästää

Minä odotan mieheltä rahan ja lahjonnan sijaan hyvää käytöstä.
        Se tarkoittaa tunteeni huomioimista.

Hyviä esimerkkejä on että jos miehestä itsestä tuntuu pahalta se että hänen viestiin ei vastata taikka vastaaminen kestää ja sitten kun se tulee niin saa yhden sanan vastaukseksi niin myöskään hän ei toimi niin naista kohtaan

Tietenkin sellainen avuliaisuus lämmittää sydäntä esim. vaikka avata ovi jos huomaa että naisella kädet täynnä tavaraa jotka kaikki lahoaa ympäriinsä lattialle jos nainen alkaa itse ovea availemaan taikka tarjoutua auttamaan tavaroiden kanssa.

Eikä siihen romanttisuuteen nut tarvi kuin luonnon kukkanen ja halaus / suukko

Ei 100 ruusun kukkapakettia tai 80 euron ravintolailtaa tarvita.

Kunhan mies ajattelee naisesta kauniisti ja puhuu arvostavasti

• UkkovaltaPrkle kirjoitti:

Miehet täällä itkee krokokyyneliä että naiset haluaa elättäjän, naiset haluaa että miehet tekee aloitteet ja naiset haluaa että niitä lahjotaan kalliilla lahjoilla, matkoilla ja ravintoloilla.

Tällaisia naisiakin varmasti on varsinkin noissa nuoremmissa isän ja äidin lellikeissä jotka ovat vielä osittain kiinni vanhempiensa rahahanoissa ja nauttivat heidän tilipussista.

Vanhemmat naiset ovat jo oppineet ettei raha tule ilmaiseksi ja ylellisyyden maksaa josta syystä täytyy tehdä töitä ja säästää

Minä odotan mieheltä rahan ja lahjonnan sijaan hyvää käytöstä.
        Se tarkoittaa tunteeni huomioimista.

Hyviä esimerkkejä on että jos miehestä itsestä tuntuu pahalta se että hänen viestiin ei vastata taikka vastaaminen kestää ja sitten kun se tulee niin saa yhden sanan vastaukseksi niin myöskään hän ei toimi niin naista kohtaan

Tietenkin sellainen avuliaisuus lämmittää sydäntä esim. vaikka avata ovi jos huomaa että naisella kädet täynnä tavaraa jotka kaikki lahoaa ympäriinsä lattialle jos nainen alkaa itse ovea availemaan taikka tarjoutua auttamaan tavaroiden kanssa.

Eikä siihen romanttisuuteen nut tarvi kuin luonnon kukkanen ja halaus / suukko

Ei 100 ruusun kukkapakettia tai 80 euron ravintolailtaa tarvita.

Kunhan mies ajattelee naisesta kauniisti ja puhuu arvostavasti

No voisin suoraa sanoa että monet naiset etsii elättäjää,sen takia he vaativat miehiltä kunnollista palkkaa.Tehnyt mieli muutamille naisille sanoa face to face että hankkikaa itse matka rahanne yms mitä meinaattekin.
        Olen itse nuori vieläkin mutta mua ei ole lellitty pilalle ja monet saman ikäiseni käy vanhempien kukkarolla jota en ymmärrä.Aikuisen ihmisen tulisi maksaa itse itsensä.

Hyvä käytös ja toisen ihmisen arvostaminen ne unohtuikin sanoa.
        Toisaalta ei kaikissa viesteissä pysty vastaamaan pitkästi.

Ei munkaan mielestä tarvi olla mitään ylellisistä romanttisuutta.
        Ehkä voisin sanoa että oma keksiliäisyys tuohon uppoo paremmin kuin tuhat ruusua.

• hyvänorsu
        AinaNorsu kirjoitti:

No voisin suoraa sanoa että monet naiset etsii elättäjää,sen takia he vaativat miehiltä kunnollista palkkaa.Tehnyt mieli muutamille naisille sanoa face to face että hankkikaa itse matka rahanne yms mitä meinaattekin.
        Olen itse nuori vieläkin mutta mua ei ole lellitty pilalle ja monet saman ikäiseni käy vanhempien kukkarolla jota en ymmärrä.Aikuisen ihmisen tulisi maksaa itse itsensä.

Hyvä käytös ja toisen ihmisen arvostaminen ne unohtuikin sanoa.
        Toisaalta ei kaikissa viesteissä pysty vastaamaan pitkästi.

Ei munkaan mielestä tarvi olla mitään ylellisistä romanttisuutta.
        Ehkä voisin sanoa että oma keksiliäisyys tuohon uppoo paremmin kuin tuhat ruusua.

pidän sinusta päivä päivältä enemmän. Vaikutat olevan harvinaisen hyvä ja lämmin nuori ihminen.

• hyvänorsu kirjoitti:

pidän sinusta päivä päivältä enemmän. Vaikutat olevan harvinaisen hyvä ja lämmin nuori ihminen.

Ihmiset vai pitääkö sanoa että elämä on muokannu minusta tälläsen. Nähnyt monia huonoja asioita joita en voinut hyväksyä ja todennu ettei koskaan halua olla kuten he.
        Tuota kuulee harvoin enää kiitos siitä😊
        Liian kiltti kyllä ja sen takia jää jalkoihin useasti.

• Vähimmäistaso

Miehen pitää ostaa timanttisormuksia ja koruja, kulta kelloja ja kalliita merrkilaukkuja, hemmotella naista kalliilla luksus-matkoilla, jonne mies ei saa lähteä mukaan, näin nainen saa omaa aikaa. Luksus auto on must, muuten ukko saa kenkää. Naisen käyttöön on annettava musta ameksi, joiden laskujen sisältöön ei saa puuttua. Miehen pitää palkata kokki, jotta naisen ei tarvitse lakattuja kynsiään liata. Ja yksityiskone on ihan must, ei halua mennä yleisiin koneisiin, nehän ovat pöpöpesiä.

No näitä nyt aluksi tuli mieleen.

• UkkovaltaPrkle

Entä jos nainen ei osaa käyttää koruja? Ne painaa, kutittaa, häiritsee tekemisiä ja aiheuttaa vaikkapa ihottumaa?

Entäpä jos naisella ei ajokorttia taikka hän pelkää ajaa autoa ja on suhteellisen kokematon arka kuski?

Entäpä jos nainen saa stressiä jatkuvasta pakkailusta, tungoksesta, kiireellisistä aikatauluista joilla siirrytään eri kulkuneuvosta toiseen matkustaessa ? Jos hän on enemmän rauhaa ja vähää väen paljoutta rakastava ?

Entäpä jos merkkilaukku on kiusallinen heiluva mötikkä olkapäällä ja nainen tykkää enemmän käyttää reppua tai kuljettaa taskuissa tavarat mitä tarvitsee?

Entäpä jos nainen on allerginen kynsilakoille ja puree kyntensä lyhyiksi jonka takia kynsilakat ei näytä hänellä kauniilta ?

Entäpä jos hänellä on lentopelko eikä hän suostu ollenkaan lentokoneeseen oksentamatta ja saamatta paniikkikohtausta?

• Nuo uskollisuus, rehellisyys ja luottamus ovat tärkeitä. Oikeastaan pohja koko parisuhteelle. Arjessa se pieni huomaavaisuus on aika hyvä juttu. Mukava tulla töistä kotiin suoraan ruokapöytään tai aamulla kahvi valmiina. Se myös ihan mukavaa ettei puolisoa käytetä oman pahan olon roskiksena. Annetaan puolin ja toisin tilaa, mutta on myös niitä yhteisiä juttuja mitkä kantaa. Tämä siis mietintöä pitkästä parisuhteesta. En oikeastaan jaksa luokitella miesten ja naisten tekemisiä. Kummankin hyvä huomioida toisiaan.

• UkkovaltaPrkle

Tuohon lisäisin oman ajatuksen vielä lisäksi:

Odotan mieheltä myös uskoa ja asennetta ettei helposti luovuta!

Täällä näitä katkeroituneita valittajia riittää jotka haukkuu naisen muttei itse ole tehnyt mitään !

Osa odottaa että kun sanoo ”huomenta ” tai ”moi ” niin naisen pitäisi tajuta ja kun nainen ei tajua nousee kyrpä otsaan ja kostetaan jollain veemäisellä tavalla kuten haukkumalla tai vaikkapa ”kulissisuhteilla”

Ääliöt!

Odotan aitoa rakkautta ja se ei todellakaan ole mitään luovuttamista, ihmisvaihtokauppaa taikka solvausta.

• Kiitos
        UkkovaltaPrkle kirjoitti:

Täällä näitä katkeroituneita valittajia riittää jotka haukkuu naisen muttei itse ole tehnyt mitään !

Osa odottaa että kun sanoo ”huomenta ” tai ”moi ” niin naisen pitäisi tajuta ja kun nainen ei tajua nousee kyrpä otsaan ja kostetaan jollain veemäisellä tavalla kuten haukkumalla tai vaikkapa ”kulissisuhteilla”

Ääliöt!

Odotan aitoa rakkautta ja se ei todellakaan ole mitään luovuttamista, ihmisvaihtokauppaa taikka solvausta.

Tästä puheenvuorosta!

• omituinenlausunto
        UkkovaltaPrkle kirjoitti:

Ääliöt!

En kyllä ihan ymmärrä tuota "puheenvuoroa" ja sitä että itseäsi kiittelet.

• Kiitos
        omituinenlausunto kirjoitti:

En kyllä ihan ymmärrä tuota "puheenvuoroa" ja sitä että itseäsi kiittelet.

Itseäni?? Hanki lääkitys ole hyvä.
        Tuskinpa siinä sinusta puhuttiin, vaan miesten käytöksestä yleisesti.

• säootseonnu

Ei millää pahalla. Sun kirjoitus tyylin tunnistaa. Hah! :D Ukkovalta palstalla! :D Iiiihan miiiiten vaaaan.

• ItsekinSinkkuillutpitkän

No odotan mieheltä ensisijaisesti rehellisyyttä, uskollisuutta ja luotettavuutta. Kyllä mun mielestä aloittaja on oikeassa. Heti perään hyvinä kakkosina tulee tietysti keskinäinen kemia, että molempien osapuolien silmää miellyttää ulkonäkö ja huumori ja arvot ja asiat joista haluaa keskustella meneis yksiin.
      Ihan viimeisinä tulee mitkään tulot tai työt tai opiskelut tai harrastukset, vaik on ihan jees että tekee jotain, joka kiinnostaa tai johon intohimoa.
      Sillei kävi tuuri, että hetki sitten tapasin sellaisen, jonka kanssa haluan olla. Ekana iski kemia ja ulkonäkö ja turvallisuus. Jo seurustelun alettua keskusteltiin, että taidan olla enemmän tienaava ja omistava, mikä ei vaikuta mitenkään.
      Millaisia tekoja haluaisin...en halua koruja enkä meikkejä enkä lahjoja..en tee niillä mitään. Haluan läsnäoloa ja yhdessä tekemistä ja arjesta puhumista/kuuntelemista ja naurua ja seksiä. Haluan, että hän lähtee johonkin mitä haluan tehdä ja haluan että hän ehdottais jotain, mihin haluis meidän yhdessä menevän.
      Uskon, että jokainen heittää oletuksensa (tuloista ja muista huuhaista) romukoppaan, kun tapaa henkilön jonka kanssa haluaa olla.

• Niinpäseon

Niin kuin eräs ystävä aina sanoo: "Mieluummin rakas, kuin rikas". Niin se menee. Ja tosiaan ex-kaverin mies teki konkurssin, niin totesi: "Ihan totta se on, kun rahat katoaa, niin rakkaus lentää ikkunasta ulos." Sama kampela sanoi myös, ettei mitään rakkautta ole olemassa ensirakkauden jälkeen. Jos miehellä on vähän rahaa, niin viet ne vähätkin, ennen kuin häivyt.

• Mun_mielipide

Minusta aika tärkeä asia on kuunteleminen.
      Että katsotaan silmiin ja oikeasti kuunnellaan ja sitten osallistutaan myös keskustelemalla asiasta mitä toinen on juuri kertonut.

Tehdään asioita yhdessä. Kotitöitä myös.
      Osataan arvostaa kumppania puolin ja toisin.

Lahjat yms. On vähemmän tärkeää..

• UkkovaltaPrkle

Itse olen antanut miehille pakkeja useimmiten siksi ettei tunteet ole olleet molemminpuoleisia tai olen jo ollut rakastunut toiseen eikä sydämeen mahdu toista.

Jos taasen tunteita on ollut pakkien tai jättämisien syy on ollut yleisimmin jokin seuraavista:

-Väkivalta, liiallinen mustasukkaisuus
      -toisten naisten kanssa pelehtiminen
      -valehtelu suhteen kannalta hyvin merkittävistä asioista.

(Neljälle miehelle olen pakit/jättänyt koska heillä ollut sutinaa muidenkin naisten kanssa )

(Väkivallan ja mustasukkaisuuden ja valehtelun takia yhdelle )

(Valehtelun pelkästään 2 miehelle)

Mihinkään tilanteista ei ole kuulunut varallisuus, koulutus tai ulkonäkö. Sellaiset ei ole koskaan olleet pakkien peruste.

• Ystävällisesti_mies

Pahinta mitä voisi tapahtua välillämme, lienee paha väärinkäsitys sinun puoleltasi.
      Vaatimukseni tässä: Käyttäydyt kaikin tavoin hyvin, olet mukava, olet ystävällinen ja sanat tulevat huuliltasi sujuvasti ja ennen kaikkea olet oma itsesi. Jos sinulla on jotain pahoja ongelmia älä tule silloin luokseni, lisää ongelmia en tahdo ja sinun ongelmiasi en ole valmis käsittelemään.
      Syy tässä: Olet vieras ja ongelmasi eivät kuulu minulle, jos välillämme ei ole edes tuttavuutta.
      Lisäksi tärkeää on sinun tietää: Jos sovin kanssasi jotain asia ei kuulu muille ihmisille millään tavalla, eli asiaa ei riepotella mahdollisille kavereille perusteellisesti.
      Ulkonäköpaineita sinun on turha potea, vaikka sinulla olisi kovia paineita tässä asiassa.
      Syy tässä: Maalaisjärki se on meillä jokaisella ihmisellä, kun kohtaamme muita ihmisiä.

• Mun_mielipide

Mietin miksi vastasit tähän koska tämä oli tarkoitettu naisille..,
        Kirjoitit sitten oman näkemyksesi..
        Mikä se on se paha väärinkäsitys, en nyt käsittänyt?
        Miksi oletat että toisella on jotain pahoja ongelmia??
        Minusta on jotenkin outoa kun kirjoitat noin toisesta , oletan kaivatustasi että hän on vieras , tulee jotenkin luotaantyöntävä olo. Luulisi että haluat hänet lähellesi ja että välillänne olisi jotain enemmän.
        Silloinhan se tarkoittaa sitä että olette samalla puolella eli ette ole toisianne vastaan. Tulee jotenkin läpi tuo sinun epäluuloisuutesi.
        Mielestäni koskee molempia osapuolia tuo juttu että mitä keskenään sovitaan , ei kuulu muille.
        Ehkä sinä juuri nyt loit niitä ulkonäköpaineita kun kerroit että olisi paineita juuri tässä asiassa.
        Maalaisjärkeä on hyvä käyttää vähän joka asiassa.
        Kaikella ystävällisyydellä tämä naiselta.

• Eienäänjoutaviajuttuja

Kirjoitin miehille yleisellä tasolla en vain jollekkin jonka tunnen ennestään..
        Vieraalle josta saattaisin kiinnostua, mutta jota en voi rakkaaksi kutsua..
        Mitään yhteiselämän pelisääntöjä en tässä luetellut vastakkaiselle sukupuolelle missään nimessä..
        Nykyajan miehissä olen huomannut kumman asian. Miksi miehet olettavat että, nyt ollaan jonkinlaisessa suhteessa vieraan naisen kanssa, jos hieman puhutaan ja vaihdetaan ajatuksia?
        Seksi on myös mielessä aivan liian varhain, aivan kuin suhteella ei olisi ilman tuota
        kokemusta mitään virkaa.. Mielestäni en luonut ulkonäköpaineita kirjoituksessani, uskon että useimmilla miehillä on näitä ulkonäköpaineita, epävarmuustekijöitä esteenä..
        Lisäksi useimmilla miehillä on muitakin ongelmia kuten myös naisilla..
        Vaikka ongelmat kuuluvat jokaisen ihmisen elämään normaalina lisänä, en lähtisi itse suhteeseen kenenkään kanssa, jos minulla olisi pahoja ongelmia.
        En lähtisi myöskään suhteeseen, jos olisin varattu / kiinni toisessa ihmisessä..
        Jos epäluuloisuuteni tulee läpi selvästi, se johtu kokemuksista menneessä elämässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6824
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4582
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      35
      3853
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      67
      3135
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1925
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1656
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1640
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1553
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1419
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1197
    Aihe