Auto kääntyy oikealle ja varottava suoraan menevää pyöräilijää?Sieltä sotkee hikinen kortonki kieli roikkuu etupyöyrän pinnoissa ja lättäjalat sotkee minkä ehtii. Vauh5i yli 50km. Mut sautoilijan väistettävä.
Mahdoton vaade?
13
241
Vastaukset
- Waari
Jos kortonki polkee ajotiellä, voi ryhmittyä aivan reunaan, niin sieltä ei kukaan pääse ohi. Kevyenliikenteen väylällä harvempi pitää tuota vauhtia, jolloin pyöräilijän voi havaita, jos välissä ei ole korkeaa pensasta. Jos on, niin kääntyy varovasti, ja herran huomaan. Tähän saakkka on selvitty ilman kolhuja, sekä autolla, että pyörällä.
- odottelekumausta
Luulen tuurisi loppuvaan.. Tosikortokin ei vain vielä sattunut kohalle.. Jos vielä polkee alamäkeen!
- ei_heru_sympatiaa
odottelekumausta kirjoitti:
Luulen tuurisi loppuvaan.. Tosikortokin ei vain vielä sattunut kohalle.. Jos vielä polkee alamäkeen!
Ihan sama mitä mieltä olet. Risteyksessä kääntyvä autoilija on väistämisvelvollinen tilanteessa ja on toimittava sen mukaisesti. Turha valittaa vaan noudata vain sääntöjä.
- Yksinkertainen_sääntö
ei_heru_sympatiaa kirjoitti:
Ihan sama mitä mieltä olet. Risteyksessä kääntyvä autoilija on väistämisvelvollinen tilanteessa ja on toimittava sen mukaisesti. Turha valittaa vaan noudata vain sääntöjä.
Aivan. Pyöräilijänkin kannattaa lukea kolmas pykälä tieliikennelaista uudelleen, koska se koskee myös häntä.
- väistämisvelvollisuus
Yksinkertainen_sääntö kirjoitti:
Aivan. Pyöräilijänkin kannattaa lukea kolmas pykälä tieliikennelaista uudelleen, koska se koskee myös häntä.
Ilman muuta koskee mutta väistämisvelvollisella on kuitenkin suurempi vastuu tilanteessa. Hän on se joka on ajettava sillä tavalla että voi tarpeen vaatiessa väistää.
- jos.vain.älyä.riittää
Ei nämä säännöt mitään ylivoimaisen vaikeita ole.
Pyöräilijöiden väistämissäännöt autoilijan näkökulmasta
https://youtu.be/x2FQFu7naFU- Ei_ylivoimaisia
Joo, ei ole yhtään ylivoimaisia eli ei tarvita korkeakoulututkintoja vaan lukemisen ymmärtämistä ja noudattamaista.
Väistämissäännöt ovat yksikertaisia, jotka myös minä keskikoulun käynyt nainen osaan ja noudatan.
- kummakäytäntö
Käytäntö tullu,että autot väistää aina?
- Myöhäistäny
Siis tuontikäytäntö - keiden tuoma?
- nytpyöräikijätjovaatii
Myöhäistäny kirjoitti:
Siis tuontikäytäntö - keiden tuoma?
Mistä nää tolloautoilijat moisen tuonut?
- tiedä_sitten_missä
Ei täällä ainakaan ole tuollaista käytäntöä. Täällä osataan mennä sääntöjen mukaan. Se väistää joka siinä kohtaa on väistämisvelvollinen.
- eimitääntolkkua
tiedä_sitten_missä kirjoitti:
Ei täällä ainakaan ole tuollaista käytäntöä. Täällä osataan mennä sääntöjen mukaan. Se väistää joka siinä kohtaa on väistämisvelvollinen.
Pääkaupunki seudulka autot aina väistää. Välillä tuntuu,että odottavat, jos jostain tulis fillaristi?
- kajahtaa
Mitä,kun tule sääntöjen mukaan ajava euto ja vörin väistämisiin tottunut fillaristi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205004
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861792Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2891646Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741615Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r21561Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561458Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351227Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121190Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041139Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi691131