Moi,
Mä oon tässä harkinnut tehoputken ostamista mun mopoon ja aloin ihmetettlä että käykö kaikki tehoputke joka mopoon? Vai onko eri mopoien putket eri kokoisia? Itselläni on CPI SM 2015 ja oon harkinnut hankkia (https://www.wandamotor.fi/carenzi-pakoputki-vaimentimella-derbi-senda-p-36004.html) tämän putken. Sopiiko se??
Tehoputket
16
4029
Vastaukset
- Jätä_ostamatta
tehoputket on huijausta. ääni vain kovenee ja saa mukamas tehoja :DDD
Jotta putki toisi oikeasti tehoja, pitää olla juuri oikea ssa suhteessa supistuksia ja ym..- Anonyymi
Nelitahtipoika puhumassa
- isoisatietaa
Jos luulet että tehoputket eivät auta tulin ilmoittamaan olevasi väärässä. Tehoputki vakiomopossa ei auta mutta jos esim laitat mopoon tai skootteriin kisa sylinteriä/70cc niin vakio putki kuristaa tehojasi tai isompaa kaasaria. Lyhyesti sanottuna ei kannata ostaa kallista teharia jos tehoa etsit saattaa antaa 5kmh tai sitten 0kmh riippuu muista osista. Ehdotan teharin kanssa ainakin kurien poistoa ja isompaa suutinta tai kaasaria riippuen budjetista ja takaratasta saa aina vaihtaa pienemmäksi.
lyhennys tehari ei auta kurillisessa vakio mopossa se vain vapauttaa tehoa joka saattaa jäädä käyttämättä jos on parempia osia/kurit poistettu- Nikku_Boi
Tuo CPI SM 2015 on kuriton vakiona.
- nääin
Kyllä se vakiomopoissakin auttaa. Mahdollisten rajottimien poistolla,(esim) turbokit lacadalla ja pitkillä väleillä pääsee helposti sen 85-90. Oikeaoppisella viilauksella saa 100 rikki.
- Anonyymi
Nikku_Boi kirjoitti:
Tuo CPI SM 2015 on kuriton vakiona.
Ukko on vähän pihalla, Suomeen kun mopoja tuodaan siihen laitetaan kuri kiinni, kaikkiin mopoihin pätee tämä.
- Anonyymi
Minkä kokoisen suuttimen pitää ostaa yamaha aeroxiin kun on tehari, kun tuntuu että ei anna bensaa riittävästi?
- Anonyymi
Mullon bemari, siin o wunderbaumi.
- Anonyymi
Tämä on hyvä tehoputki joka käy mopoosi
https://www.moposport.fi/tehoputkisarja-cpi-sm-sx-smx-big-one
Tuo derbin ei käy minkä linkkasit.- Anonyymi
eiköhän tämäkin ole selvinnyt tässä lähes 2 vuoden aikana.
- Anonyymi
Jep
- Anonyymi
Rikoksen valmistelu ilmoitettu viranomaisille, odota yhteydenottoa, kuulusteluja ja langetettavia sanktioita koskien
- Anonyymi
juuri niin! ja millä helvetin rahoilla pilalle hemmoteltu mammanpoika tehoputkiaan ostelee? avittaako isikin laittoman viritysosan hankinnassa? pannaas nettivinkkiä....
- Anonyymi
mutta meneekö kaikkiin mopoihin sama tehoputki esim: riejuun, yamahaan tai mh furia max iin
- Anonyymi
onko se normaalia että derbi ei kovin jaksa vääntää turbokitin alakauttasella tehoputkell ja mulla on 50cc sylinteri
- Anonyymi
Mahdollisesti liian pitkät välit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241566- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!701242- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761179Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865