Mitä sinä haluat?

mitä.haluat

Satunnaista seksiä, seurustelua, avioliiton, perheen? Uskallatko edes anonyymisti myöntää sydämesi salatuimmat toiveet?

87

2162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rehellisesti

Minusta on aika kauan tuntunut siltä etten halua mitään. Ihmiseen tutustuminen vie paljon energiaa, eikä minulla tunnu olevan siihen sitä ollenkaan.

• mitä.haluat

Mikä sitten tuo sinut rakkaus-palstalle? Ajatteletko ja kaipaatko kuitenkin jotakuta?

• liikaastressiä
        mitä.haluat kirjoitti:

Mikä sitten tuo sinut rakkaus-palstalle? Ajatteletko ja kaipaatko kuitenkin jotakuta?

Joskus tulee ajateltua, mutta sitten se loppuu. Saattaa olla niin, että kun on paljon muita kuin ihmisiin liittyviä keskeneräisiä asioita niin ei vaan jaksa. Pitäisi ehkä unohtaa suhdeasiat kokonaan muutamaksi kuukaudeksi ja katsoa muuttuuko ajatustapa mitenkään, koska olen varma ettei mitään voi tapahtua ennen kuin esim. työasia on kunnossa.

• yksivastaus

Anonyymistä en tiedä mutta sanoisin että mikään ei ole pois suljettu koska siihen vaikuttaa monenlaiset seikat. Sanotaanko että parisuhde kuulostaa tavoittelemisen arvoiselta tälläisessä tilanteesta vaikka pitäähän sitä jotain tietää toisesta ennen parisuhdettakin, onko esimerkiksi kiinnostusta ynnä muutakin olisi parempi kuin hyvä.

• Pienitoive

Hänet tavalla tai toisella elämääni. Enempää en lähde määrittelemään, kunhan nyt edes välillä nähtäis... Mut ei mitään 1-2kk:n välein, omanarvontunto sitä on itse kullakin, vaikka ei aina uskoisikaan. Eikä hän ole varattu.
      Ja jos ihan rehellisiä ollaan, voisin ihan vakituiseen nähdä. Ja se oli se sydämeen salattu juttu.

• Mellu69-78

No niin. Hyvä niin

• liikaavaadittu

Elmänkumppanin.

• jokusivusta

Niin minäkin.

• voi
        jokusivusta kirjoitti:

Niin minäkin.

Niin minäkin.

• jkhhhh

seksiä

• Salaisuussinulle

Minulle riittäisi kun saisin käpertyä hänen syliinsä ja olla hiljaa. Mihin se sitten johtaisi olisikin ihan toinen juttu.

• Samoinoikeesti

Maaria ? 😯

• ooterityinen

Ois niin mukava tuntea paremmin ja katsoa mitä meistä voisi tulla...Tuntemisen myötä tietää paremmin. Jos se voisi olla totta...

• Häneen

Satunnaista...jotain. Vetovoima tuntuu nytkin.

• pihlajan.alla

Kaikki on yhä mahdollista. Mitään lopullista ei ole tapahtunut. Mutta vain jos hän sitä haluaa.

• aamuntorkku

Kumpi siellä pihlajan alla on tai oli?

• pihlajan.alla
        aamuntorkku kirjoitti:

Kumpi siellä pihlajan alla on tai oli?

Nainen olen. Nimimerkki ei suoranaisesti liity mihinkään, jotain vain piti keksiä.

• olentoinenjoshänhaluaa

Mitään lopullista ei todella ole tapahtunut. Jatko ei riipu pelkästään minusta. Kaikkeen tarvitaan kaksi.

• pihlajan.alla
        olentoinenjoshänhaluaa kirjoitti:

Mitään lopullista ei todella ole tapahtunut. Jatko ei riipu pelkästään minusta. Kaikkeen tarvitaan kaksi.

Kyllä. Kaikki vain alkoi tuntua niin yksipuoliselta ja vaikealta viime kuukausina, että väsyin. Olen odottanut niin kauan.

• etköole

enää varattu?

• pihlajan.alla
        etköole kirjoitti:

enää varattu?

Sekoitat minut johonkin toiseen. Olen ollut jo vuosien ajan sinkku.

• Kysyttävää

Haluan puhua hälle ja kuunnella hänen puheensa

• Vahvasuhde

Minä haluan sellaisen parisuhteen, joka kestää lihomiset, sairastelut

• iteoonpitkäjänteinen

Komppaan tätä ja juoksen karkuun, jos vaistoan muuta.

• Idontknowwhere

When when

• Youknowmeiknow

Upp to you

• Hänen

kanssaan haluan perheen.

• Mikseikös sitä tohdi myöntää?
      Suhteen>Avioliiton>lapset.
      Toki ei tuo lapsen tartte nyt ihan avioliitossa tulla jos vain löytyy se vakava suhde sitten joskus.
      Kyllähän jokainen haaveilee perheestä sen tietyn kanssa.

• Nytvainnuha

Mulla tais olla angiina. Tein ihan ite dg ja lääkkeet omasta takaa, tepsi. Öli helvetin kipee kurkku, en pystyny nielemään.

• Jokuvaanjostainjuu

Avioliiton ja perheen.

• nemonopissa

Tutkimusmatkan häneen ja hänen kanssaan. Määränpää selviää matkalla.

• Oujee

Tämä onkin hyvä vastaus. 👍

• kaikensen

Elämän salaliittolaista ja joukkutoveria, joka seisoisi minun nurkassani ja minä hänen, olisi jarruttelematta oma itsensä ja antaisi minun olla, olisi vertaiseni, läheisimpäni, luotettuni, vuoreni, joka sanoisi, että hajoa vaan, olen tässä. Ja minä olisin hänen. Sellaista minä toivoisin.

• Huhuahui

Apua, miten kaunista..

• samanlaisiaajatuksia

Mykistävän hienosti sanottu.
        Voiko olla vertainen, jos tuntee riittämättömyyttä?
        Ehkä voi.

• kaikensen
        samanlaisiaajatuksia kirjoitti:

Mykistävän hienosti sanottu.
        Voiko olla vertainen, jos tuntee riittämättömyyttä?
        Ehkä voi.

Vertaisuudella tarkoitan tässä enemmänkin tietynlaista samankaltaisuutta. Itse olen riittämätön, ehkä sopiva jollekin toiselle riittämättömyyttä kokevalle.

• kaikkisanat

Mulla on ollut tosi tunnepitoinen päivä ja erikoinen olo tässä, ja se mitä kirjoitat, iskee siihen täysillä.

• Tutunomainen

Juttu-,ja harrastusseuraa. Tukea arjen touhuissa. Iloon ja suruun ihmistä impulsiivista ja huumorintajuistakin.Tottakai uskollista,jos tositarina syntyy..Molemminpuolista tukea ja arvostusta...Kodin kynttilää!

• Unelmissain

Kodin kynttilät siellä kun syttyy

• muntoive

Vakavan muttei vakavamielisen parisuhteen.

• Mun_haaveiluja

Villiä ja hellää rakastelua ja vakavan suhteen erään ihanan miehen kanssa..

• Anonyymi

No se vain pass..

• Riimurintu1

Olisitko sinä aurinko taivaallani,
      tai öinen tähtien sade?
      Olisinko minä se tumma varjo,
      lämmin, tuttu ja turvallinen,
      se jonka kietoisit ympärillesi öisin
      pitämään loitolla varjoista synkemmät?
      Olisitko sinä aamun lämmin henkäys,
      joka sulkisi silmäni suudelmin?

-W2018-

• Shakespeare31

Ulospäin kerron, oikeastaan kerron sitä samaa itselleni, etten tarvitse ketään. Yksin on hyvä olla.
      Mutta sen kaiken hylätyksitulemisen pelon alla on sydämen suuri toive löytää rinnalleen kumppani, jonka kanssa tuntuu, kuin saapuisi kotiin niin sanoakseni. Tahtoisin saada kokemuksen todellisesta sielujen välisestä rakkaudesta, joka kestää alemman ihmisen luonteen.

• Merja98

Alemman ihmisen? No jaa. Olkoon sitten niin

• Ädkh

Mun mielestä toi oli harvinaisen ymmärrettävää, lyhyesti ilmaistu

• aimitähittoa

Itsenäisen elämän ilman riippoja.

• Merja98

No avioliiton ja perheen. No niin ja lisää kysymyksiä ja kuullunymmärtämisiä

• Merja24

Lisää niitä kuullunymmärtämisiä kiitos.
      Ymmärrätkö? Lukion käyny ja luku taitonen ja kuullunymmärtämnen

• jotainsanoakseni

Täydellistä luottamusta, ymmärrystä, hellyyttä, satunnaista seksiä.

• Kestävääää

Ystävyyttä

• myönnänanonyymisti

Minua ei haittaa enää niin se, että olen sinusta epävarma.kun mietin juttuja, mihin olen kiinnittänyt ihmisissä huomiota, jotain ihmistä, jonka olen ehdottomasti halunnut napata matkaani joskus, kaikkea, asioita...niin sinä.
      Ja en haluakaan olla nyt selkeä.

• Kvckll

Ootko m 😍

• Kkclööbb

Haloo ???

• Jgfsxvvt

Haloo???

• Minunikuinenhaave

Rakastaa ja tulla rakastetuksi. Hyväksyä ja tulla hyväksytyksi. Hyvän ystävyyden. Elää tässä ja nyt, huomenna ja tulevaisuudessa. Kunnioitusta, hellyyttä ja apua. Haluan olla oma itseni, haluan hänet hänenä. Haluan että yhdessä näytämme onnellisilta. Niin ja olla Nainen heikkouksina ja äiti lapsilleni..

• jussulle

Kaikki mainitut käy 🙈
      Toki seurustelu ja perheen perustaminen ensisijaisesti tavoitteena 👌

• Ovkkflö

Kenelle ?

• Öööömjuuuu
        Ovkkflö kirjoitti:

Kenelle ?

Jussulle 😂

• Ksksnslaö
        Öööömjuuuu kirjoitti:

Jussulle 😂

Piti lukea justsulle, väärin tuli

• Sedusays

Dedu Kettunen siinä sitä on miestä naiselle

• Joskus sekin riittää kun jonkun kanssa voi viettää aikaa ja tehdä kaikkea tavallista. Sitten ehkä tutustuu läheisesti ja voi löytää samoja asioita mitä voi jakaa.

• Anonyymi

Haluan satunnaista seksia A miehen kanssa, en mitään muuta 😁
      Nähtäis vaan silloin tällöin
      Terveisin S

• Anonyymi

Pari vuotta vanha ketju, saikohan nämä sitä mitä haaveilivat?

• Kutiavan naisystävän ;)

• Anonyymi

Vaimo vois olla ihan kiva juttu.

• Anonyymi

Nyt joku rinnallaseilaaja voisi auttaa minua purjehtimaan edessäni vellovien elämän tyrskyjen läpi.

• Anonyymi

Hieno sanavalinta tuo rinnallaseilaaja. Joskus oikean kulkupelin valintakin helpottaa. ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hieno sanavalinta tuo rinnallaseilaaja. Joskus oikean kulkupelin valintakin helpottaa. ;)

Siis helpottaa matkantekoa! ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mummiälest rinnallaseilaaja on sama asia kuin perskärpänen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mummiälest rinnallaseilaaja on sama asia kuin perskärpänen.

Olet tärkeä minulle tässä elämäntilanteessa, enkä haluaisi menettää sinua koskaan.
        Toivon sinun päässeen ja pääsevän elämässäsi eteenpäin, omassa henkilökohtaisessa elämässäsi. Minäkin pyrin sitä kohti, ja yritän edetä oikeaan suuntaan.
        Ikäviä, ala - arvoisia kommentteja en siedä.
        Elämä ottaa ja antaa. Tuetaan toisiamme.
        Runosi ovat ihastuttavia, ne lämmittävät ennennäkemättömällä tavalla sydäntäni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet tärkeä minulle tässä elämäntilanteessa, enkä haluaisi menettää sinua koskaan.
        Toivon sinun päässeen ja pääsevän elämässäsi eteenpäin, omassa henkilökohtaisessa elämässäsi. Minäkin pyrin sitä kohti, ja yritän edetä oikeaan suuntaan.
        Ikäviä, ala - arvoisia kommentteja en siedä.
        Elämä ottaa ja antaa. Tuetaan toisiamme.
        Runosi ovat ihastuttavia, ne lämmittävät ennennäkemättömällä tavalla sydäntäni.

Parempi on jos tukee niitä jotka tuntee, tuki muuten ei mene perille.

• Anonyymi

Haluan susta itselleni samanlaisen helmen kuin dannyllä on, paitsi että muutamme yhteen ja teemme perheen.

• Anonyymi

Onko yhtä nuorikin?

• Anonyymi

Rakastin...ja rakastan häntä oikeasti, mutta eräs tapaus sai minut huomaamaan, etten olekaan hänelle oikea, eikä hän minulle, meistä ei ole pariksi. Mutta rakkaat ystävät haluaisin hänen kanssaan olla!!!

Mutta ikuisesti häntä silti rakastan. Välillä tulee ylipääsemätön ikävä ja haluaisin olla hänen kanssaan edes jonkun aikaa.

• Anonyymi

Ystävän.
      Rakastajan.
      Kumppanin.
      Aviomiehen.
      Lapseni/Lasteni isän.

Vähintään eka, mielellään kaikki.

• Anonyymi

Rakkautta, jollei hänen (m), niin jonkun muun kanssa.

• Anonyymi

Matkit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Matkit

Ruoka-annos? Että mitä?

• Anonyymi

Parisuhteen ... niin sen varmaan parhaiten määrittelee. Jonkun, jonka kanssa jakaa tämän elämän. Kutsutaanko sitä seurusteluksi tai avoliitoksi tai avioliitoksi on mulle ihan sama. Itselläni ei ole mitään pakottavaa tarvetta mennä avioon. En ole asiaa sen syvällisemmin ajatellut, mutta kyllä mä saman katon alla haluaisin asua. Tai ainakin se on se gut feeling, joka ekana tulee. Ihan varmasti omissa kämpissä asumisessa olis omat hyvät puolensa, mutta mä kokisin että siinä jäis pois jotain perustavan laatusta. Se arjen jakaminen kun on se syy miksi parisuhteen haluaisin. Viikonloppuun, juhlaan, teatteri- , ravintolakäyntiin ja vastaaviin mä en koe parisuhdetta erityisesti tarvivani. Toki nekin on mukavia kumppanin kanssa, mutta ei riitä mulle syyksi parisuhteelle.

• Anonyymi

Olisi kiva ensin vaikka nähdä.

• Anonyymi

Paskaa tuuttiin

• Anonyymi

Hrhrjhehe

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hrhrjhehe

Jäjäjäjähähä

• Anonyymi

Kuka sitä nyt ei pillua kaipaa? Ei ole mies mikään jos ei.
      Mutta rakastutaan nyt ensin.

• Anonyymi

En nyt halua mitään mikä liittyy ihmissuhteeseen yksityiselämässä.

• Anonyymi

Miksi olisi vaikea myöntää täällä anonyymisti? Olen myöntänyt oikeassa elämässä jo monelle.

Lähes kaikki minulla on mutta kaipaan taas vierelleni tasapuolisen kumppanin ja haluan saada jälkikasvua mieluusti ennen kuin olen vanha pappara.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      105
      8747
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6710
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      63
      6479
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5261
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      63
      4457
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3501
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3355
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3082
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2912
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2886
    Aihe