Eurajoen kierrätyskeskuksesta tekee yllättäviä löytöjä jos jaksaa poiketa useimminkin. Kannattaa käydä ja uusiokäyttää sen sijaan että tavara päätyy kaatopaikalle. Tehkää ekoteko ja vierailkaa.
Kierrätyskeskus ihan huippupaikka.
19
3035
Vastaukset
- Hyvävinkki
Jep. Kiitos vinkistä.
- en.tiedä
Missä se on ?
- Trokaaja
Olen tienannut jo satoja euroja myymällä kierrätyskeskuksesta ilmaiseksi hakemaani tavaraa hyllykirppiksellä.
- Hermannni
Henkilökunta oppii tunnistamaan nämä trokarit kyllä, varsinkin kun käyvät kerralla keräämässä neljä Ikea-kassillista uudenveroista tavaraa. Tällä toiminnalla pissitään vaan omille nilkoille ja toivottavasti ahneella on tässäkin tapauksessa se kuuluisa loppu.
- Anonyymi
Hermannni kirjoitti:
Henkilökunta oppii tunnistamaan nämä trokarit kyllä, varsinkin kun käyvät kerralla keräämässä neljä Ikea-kassillista uudenveroista tavaraa. Tällä toiminnalla pissitään vaan omille nilkoille ja toivottavasti ahneella on tässäkin tapauksessa se kuuluisa loppu.
Mitä väliä silläkään on. Pääasia että tavara kiertää eikä mene kaatopaikalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä väliä silläkään on. Pääasia että tavara kiertää eikä mene kaatopaikalle.
Mutta miksi Ikean kasseihin? Ei nekään varmaan kestä.
- einyteikäkoskaan
No ei kyl mitenkään voi oppia tunnistamaan
- Anonyymi
Olen käynyt ja vaatteet pestään ja siisteimmässä kunnossa paikka muutenkin satakunnan alueella. Ulvilassa ja porissa kiskovat hintoja..Ilmaista on myös harjavallan, nakkilan ja kokemäen kierrätyskeskuksissa.Eipä järkeä ottaa maksu paikkaa jos jotain nyt muka sieltä sattuu löytymään kirpparille rikastuttaa vain kirppareiden pitäjiä.
- Anonyymi
Joo, huippupaikka. Henkilökunta kinastelee kuka mitäkin ottaa just viedystä tavarasta ihan avoimesti. Huonot päätyy hyllyyn ja paremmat viedään äkkiä takahuoneeseen. Ihan näkyvää touhua.. Oon ite kerran pari kuullut miten kovaan ääneen arvostelevat just vietyä tavaraa vaikka viejä on vielä paikalla. Kuukaus sitte lensi ihan ehjä just viety astiasto riskiin kommentilla ettei se mee. Sillonki viejä oli vielä paikalla.
- Anonyymi
joo en enää käy enkä vie mitää henkilökunta otti parhaat päältä itse näin kun vein kyseiset tavarat niin myös rauman spr
- Anonyymi
Siellä varausaika 1 vrk. Kuitenkin monesti viikonkin päässä samassa sohvassa on varaus samalka nimellä. Ai niin, henkilökunnalla varmaan erivapaus täsdä. Mutta onko tasapuolista?
Kiva kun henkilökunta viettää kahvituntia työn ohessa asiakkaiden vieressä - Anonyymi
Eurajoen kunta saisi hävetä. Kierrätyskeskuksessa on vain yksi palkattu työntekijä. Muut ovat niitä tempputyöllistettyjä, jotka eivät näy työttömyystilastoissa. He saa ylimääräistä vain 9e päivä. Se verotonta. Miksei kunta palkkaa näitä töihin? Rahasta se ei ole ainakaan kiinni. Eurajoki on rikas kunta.
- Anonyymi
Peiteltyä bordellitoimintaa? Takahuoneen sohvalla?
- Anonyymi
Hieno ajatus, kannatan.
- Anonyymi
Sinäkö siellä toimit
- Anonyymi
Onko siellä pian syöttövesipumppuja, erilaisia venttiileitä ja muuta vähän käytettyä voimalaitoskamaa perävalotakuulla kaupan?
- Anonyymi
Olen myös huomannut, että yksi työntekijä rohmuaa kaiken itselleen. Lisäksi on todella törkeä lahjoittajia kohtaan🙁 Muuten henkilökunta oli todella iloista ja reipasta väkeä, lisäksi tavara hyväkuntoista ja kaikenlaista löytyy!👍🙂
Jotenkin kai röyhkeydellä pärjää työelämässä paremmin ja sen tarvitsis muuttua tässä maassa- Anonyymi
Tarkoitatko samettihameista?
- Anonyymi
Saako teidän kierrätyskeskuksesta viedä tavaraa?
Porissa on ymmärretty niin että kierrätys on sitä että sinne saa viedä mitä tahansa mutta ottaa ei saa mitään.
Ei tämä minusta mitään kierrätystä ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641516Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281399Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701318Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2201189- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3211051Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että291970- 76964
- 42959