Hallituspuolueet saavat jakaa 50 miljoonaa jaettuna kolmeen ilman toistensa kritiikkiä haluamiinsa kohteisiin . ILMAISTA JAKOJÄÄNNÖSTÄ ei ole , Tämäkin JAKOJÄÄNNÖS on toisilta verotettu esim. kiinteistöverona. Tämä on törkeää omanedunajantaa ja vaali nuoleskelua . Energiaverotusta korotetaan moottoripolttoöljyn ja lämmitysöljyn osalta . Tämäkin korotus olisi turha ilman jäkojäännöksen jakoa . Eli ainakin öljynkäyttäjät maksavat hallituksen vaalipropagandaa , plus muut veronkorotuskohteet . Tasaverojakin olisi voinut laskea 50 miljoonalla ilman Jakojäänöstuhlausta . Veneveron tuotto laskettiin 30 miljoonaan euroon . Nyt Sipilä tuhlaa heittämällä 50 miljoonaa ilman mitään kontrollia ! VOI VITTU , MITÄ RIKOLLISIA !
Hallituksen jakojäännös ! versio 2
1
62
Vastaukset
Ensimmäinen versio sensuroitiin ! Miksi kaikki Faktapohjaisetkin kriittiset kirjoitukseni hallitusta kohtaan sensuroidaan ? Onko Sipilällä jokin sensuurisopimus toimituksen kanssa , että kaikki faktapohjaiset kriitiset kirjoitukset poistetaan . Tämähän on kepun tapa . Lakaistaan kaikki kriittiset faktat maton alle , ettei olisi vaikutusta kannatuslukuihin .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510352
- 816913
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445054- 614597
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella724326Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme333913- 472908
- 362695
- 402330
- 2161922