Oletteko asioineet tässä liikkeessä?

asiakasvihamielinen

Auton hoito firma, pesuja, vahauksia, lasinvaihtoja, tummennuksia, ym.
Back Mamba. Voivalantiellä. Olen tilannut aikaisemmin ajan pesuun ja vahaukseen ja pienen kiveniskemän korjaukseen. Ajaksi sovittiin n. 2 tuntia. Vein auton sovituksi ajaksi, ihmettelin vain, että kaksi autoa ajoi halliin ennen minun autoni sisälle ottoa? Jätin auton ja odottelin kotona, 3, 5 t päästä vasta tuli viesti, auto valmis. Kun menin hakemaan halli ja toimisto kuhisi väkeä, toimiston ja hallin väliä ajeli pikkutyttö pyörällä, kaksi työntekijää ramppasi toimiston ja hallin väliä venäjää puhuen, eivätkä edes tervehtineet, mietin että keltähän kysyisi autosta, ilmeisesti tytön äiti joka kulki edestakaisin hallin ja toimiston väliä, kaksi oudon näköistä miestä liikuskeli myös hallissa, oliko asiakkaita vai talon väkeä, en päässyt selville. Sitten nuori poika tuli tiskin taakse ja sain kysyttyä autosta, sen piti kaikkia asiat käydä kysymässä hallin työntekijöiltä,vahauksen kesto ja jopa hinnat vaikka ne oli jo sovittu aikaa tilatessa, välillä hallissa oli kauhea riita venäjäksi.
Kortilla ei voinut maksaa, kortinlukijassa kuulemma vikaa, eikä kuittia meinannut saada.
Kummallisinta oli noiden kahden vaaleatukkaisen työntekijän epäsosiallisuus, ei katsekontaktia, ei tervehtimistä, naiselta sain irti sentään sen, että voin jo maksaa työn. Auton pesu ja vahaus oli kyllä ihan ok mutta niin erikoista ja tympeää asiakaspalvelua, että en kyllä mene samaan firmaan enään, nettisivut kyllä ovat hienot ja kehuvat ammattitaitoaan isosti. Onneksi noita liikkeitä
on muitakin. Tuo samainen firma ei ole uusi, että kyllä suomen kielikin on jo varmaan hallussa , mutta jos ei ole halua huomioida tippaakaan asiakasta, edes sitä vähää niin olkoon mun puolesta. En pienestä valita mutta nyt meni kuppi nurin.

5

356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiakasvihamielinen

      Korjaus, kiveniskemä oli tuulilasissa.

    • ompas

      Kummallista jos ei kuittia meinannut saada, ja jos korttipääte oli rikki, niiin siitä olisi pitänyt ilmoittaa kun auton jättää, ei monellakaan ole käteistä mukana. Kyllä ulkomaalaisetkin( venäläiset) osaa hommia tehdä mutta ei mahdollinen kielimuuri nyt pitäs sitä estää, ettei edes yritä keskustella tai tervehtiä.

    • kloppin

      https://blackmamba.fi/
      Ainaki tuosa osaavat suomea, kuka lie kääntänny.
      Ovat varmaan menettäneet monta asiakasta jos ei mitään pukahdeta kun sisälle astuu.

    • fhfjj

      Eivät saaneet edes kunnolla linnunpaskaa pois muuta kuin päällisin puolin, peltiin jäi se linnunpaskasta, paskasta oli jäänyt jälki peltiin ja siihen vaha päälle, kotona huomattiin.
      Joo, hirveä venäjänkielinen kalabaliikki ja kiire, eikä paljon keskusteltu asiakkaan kanssa.

      • feeess33

        Sinänsä yhtään tuota paikkaa puolustelematta (ikinä aikaisemmin kuullutkaan koko puljusta), niin se linnunpaska syövyttää lakkapintaa. Ainoastaan laiska & idiootti autoilija jättää sen maalipintaan muhimaan.
        Joten enemmän tuossa tilanteessa kannattaa katsoa peiliin ja opetella itse pitämään autoistaan huolta. Tai toinen vaihtoehto on jatkaa nykyisellä linjalla ja lopettaa ruikuttaminen välinpitämättömyydestä on haittavaikutuksia =)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10320
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      422
      4594
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3114
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2714
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1899
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1650
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe