Toivottavasti sinulla

FYI

18

642

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaipirtua

      Särkee kaikki nivelet. Pirtua en siihen ota, vaan ennemmin vaikka inkivääriä ja kurkumaa.

    • eienääselkävaivoja

      Kiitos ystävä, ei mulla oo enää mitään selkävaivoja enää! Ne meni ohi jo pari vuotta sitten, kun rupesin yhden kaverin kannustamana monipuolistamaan urheilulajivalikoimaa. Maastossa kävely on auttanut kans paljon. No, oon kyllä muulla tavalla sairas nykyään, mutta se onkin toinen tarina.

    • järvenrannalta

      Selässä on skolioosi. Vaivaa aika ajoin tai koko ajan. Kiitos kun huolehdit tuntematon.
      Hyvää yötä nyt....<3

    • Treenaamaan

      Ylipaino ja huono ryhti sekä selän ja vatsan lihaksisto ovat syynä selän vaivoihin

      • tottavirkat

        jos vatsalihakset, jotka tukee selkärankaa, on kunnossa, niin ei selkävaivojakaan tule. Minulla ei ole vielä koskaan ollut selkäkipuja, ei edes raskauksieni aikana. Olin niin hyvässä kunnossa ekaan synnytykseen lähtiessä, että yritin turhaan käynnisttää synnytystä vatsalihasliikeiden avulla. Tein niitä lukemattomat määrät ilman tulosta. En tiedä johtuiko niistä tai ihan peruskunnosta, niin kätilä sanoi, että noilla vatsalihaksilla ponnistaminen tulee olemaan helppoa. :D Olin tosin vasta 20-vuotia teini, mutta tuo on jäänyt mieleeni ja edelleenkin kietin, miten synnytykseen menijältä edes näkee vatsalihakset. :D


      • jatkanvielä
        tottavirkat kirjoitti:

        jos vatsalihakset, jotka tukee selkärankaa, on kunnossa, niin ei selkävaivojakaan tule. Minulla ei ole vielä koskaan ollut selkäkipuja, ei edes raskauksieni aikana. Olin niin hyvässä kunnossa ekaan synnytykseen lähtiessä, että yritin turhaan käynnisttää synnytystä vatsalihasliikeiden avulla. Tein niitä lukemattomat määrät ilman tulosta. En tiedä johtuiko niistä tai ihan peruskunnosta, niin kätilä sanoi, että noilla vatsalihaksilla ponnistaminen tulee olemaan helppoa. :D Olin tosin vasta 20-vuotia teini, mutta tuo on jäänyt mieleeni ja edelleenkin kietin, miten synnytykseen menijältä edes näkee vatsalihakset. :D

        että ymmärrän, että selkä ja muutakin kipua voi olla jostain sairaudesta johtuen. Väitänpä kuitenkin, että jos koettaa elää mahdollsimman terveesti ja käyttää kroppaansa paljon sairauden sallimissa rajoissa, niin siitä ei voi ainakaan olla haittaa. Kaikki liike kuitenkin voitelee niveliä, joista nuo kivut yleensä on peräisin.


      • Ettiedäkaikkea
        tottavirkat kirjoitti:

        jos vatsalihakset, jotka tukee selkärankaa, on kunnossa, niin ei selkävaivojakaan tule. Minulla ei ole vielä koskaan ollut selkäkipuja, ei edes raskauksieni aikana. Olin niin hyvässä kunnossa ekaan synnytykseen lähtiessä, että yritin turhaan käynnisttää synnytystä vatsalihasliikeiden avulla. Tein niitä lukemattomat määrät ilman tulosta. En tiedä johtuiko niistä tai ihan peruskunnosta, niin kätilä sanoi, että noilla vatsalihaksilla ponnistaminen tulee olemaan helppoa. :D Olin tosin vasta 20-vuotia teini, mutta tuo on jäänyt mieleeni ja edelleenkin kietin, miten synnytykseen menijältä edes näkee vatsalihakset. :D

        Höpö höpö.


      • FYI

    • eikipujataikolotuksia

      kaikki hyvin sillä rintamalla. :) Eilisillan joogasta johtuen (ja ehkä geeneistäkin johtuen) roppa edelleen vetreänä. :D En halua täällä ilkkua hyvällä kunnollani ja terveydelläni, kaikki sympatiani erilaisista vaivoista kärsiville. <3

    • Kysyttävää

      Ei ole vaivoja ollut

    • järvenrannalta

      Vaivaa se koko ajan
      Hyvää yötä nyt kuitenkin..
      Koitan jaksaa hoitaa...

    • Että pirtua selkävaivaan =)

    • selkävaivaa

      Selkä on ihan paska, nytkin täytyi nousta sängystä, maata ei pysty.

      • FYI

        No voi harmi. Tiedän kyllä miten ikävältä selässä voi tuntua. Mulla on onneksi auttanut se, kun löysin jyskistä sopivanlaisen patjan. Tsemppiä sen selän kanssa. ☺


    • FYI

      Lisäselvitys aloituksesta. Tuo selkävaiva ajatus tuli mieleeni kun muistelin ikävöimääni henkilöä,. Harvinaislaatusta miestä, jolla on niin vahva selkäranka, että sen kannatteleminen varmasti tekee välillä kipeääkin! 😍👓👜🐾

    • FlunssaMeniJo

      Selkä ja niskasärky oli flunssan oireita kuumeessa, muutama viikko sitten kun tänne aiheesta kirjoittelin.

      Silloin oli kipeänä kaikki lihakset ja nivelet. Pahimmasta nyt päästy.
      Joku outo tunne keuhkojen alueella vaivaa ja outoa ” vetelää” oloa on eli heikotusta ja olen odotellut tässä että se paranisi.

      Flunssan jälkioireina tuleva uupumus usein saattaa kestää 3 viikkoakin..
      tosin en työ takia voinut levätä kuin 2 päivää ja sen jälkeen alkoi taas fyysinen rasitus. Tiedä sitten onko joku jälkitauti mennyt keuhkojen alueelle. Täytyy käydä näyttää suuta ja hengittelemään stetoskooppia vasten jos tää ei ala pian helpottaa.

      Keuhkojen painostava hengittäminen on ja hengityksen työläys ei oo kivaa. Uupumuksen kera.

      Muut flunssan oireet ovat poistuneet. Nyt tosin on lihakset kipeänä vähän joka suunnasta kun on tullut siivottua ja treenattua hikilenkeillä. Aloitin sen 2 päivän lepäilyn jälkeen heti flunssassa jo.

      Siivous on myös hyvää treeniä satoja kertoja 70 cm korkeuteen tuolille askellus ja tavaroiden nostelu sekä rätin/imurin heilutus 5 tuntia kolmena eri päivänä sai hauslihakset kipeytyyn ja jaloistani löytyi myös uusia lihaksia jotka oli kipeitä.

    • mäenviitti

      edes valittaa tänne mitä kaikkia kipuja mulla on, kun heti ohjeena on joku ihme fittnesurheilu. Se on, kuin taikasana mikä vie ihmisestä kaikki kivut pois. Joka vaivan lääke tuntuu olevan nykyään lihaksikkuus, kun menet kuntosalille nostelee painoja, niin kaikki vaivat katoaa.

      • FYI

        Niin totta tuo kuntosalimainostus. Ei vaan kipuihin, mutta muihinkin vaivoihin. Ei mulla kolesteroli ja diabetes ole mihinkään parantuneet vaikka olen nostellut kymmenen kilon ämpäreitä ahkerasti koko kesän. Se on vissiin sitten eri asia kun nostella painoja jossakin hikisessä kuntosalissa. Just eilen mietin, että voinko mä syksymmällä mennä kuntosalille. Siellä mua inhottaa se, että kaikki valuttaa hikensä töhnäisten kalsareiden läpi niihin telineisiin ja sit pitäs koskea niihin samoihin telineisiin. Kehtaisko siellä kulkea desipyyhkeiden kanssa. ☺👓👜🐾


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      202
      2133
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      22
      824
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      741
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe