Pattayan suomalaisilla ukoilla valtavat roikkuvat tissit. Mistä johtuu?
Mikä saa Pattayan suomiukkojen tissit kasvamaan?
8
171
Vastaukset
- Hirttu
jatkuva kaljanjuonti
Kalja voi olla kyllä yksi tai sitten ympärillä oleva mukautuva ympäristö ?
Kyllä Pattayalla on paljon tissejä ja ehkä se, että luonnollinen mukautuminen ?- jippo11
Mitä sen on väliä.....sieltä saa varmasti SAATANAN HIENOJA TISSEJÄ vierelleen niin pitkäks ajaks kun haluaa....KATEELISET HUUTELEE ha haaaaaaaaaaaaaaaa
- Hippo11
oletko kateellinen roikkuville miestisseille? aikamoista.....
- TissinVuokraaja
Minäkin aina saan tissejä vierelle pitkäksi aikaa.
- Pattayapoi1000
TissinVuokraaja kirjoitti:
Minäkin aina saan tissejä vierelle pitkäksi aikaa.
nukut joka yö omien tissiesi vieressä siis. mahakin mukavasti vierellä.
- alita
Minä tyhmyyden tiivistämäJouko avasin taas uuden keskustelun/oksennuksen palstalle. Koettakaa kestää.
- tiesmissit
Litkivät jotain paikallisten ladyboykien suosimia drinkkejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2712814Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka242235Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3421970- 1051697
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1031632Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121355- 661297
- 681233
- 551159
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771112