Pilasit mun elämän

elämänipilaajalle

Ku löysit koskaan tänne.

62

1894

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitenjoku

Voi tuolla tavalla pilata? :o Oletkohan vain ominut vääriä viestejä täällä?

• mitenjoku

Millä tapaa on pilannut täällä? :o

• Miksi kutsutaan naista joka lähettää pillunsa kuvia mesessä mun aviomiehelle?

• elämänipilaajalle

Miten tuo tähän liittyy. En tietääkseni ole lähetellyt.

• näitäriittäätäällä
        elämänipilaajalle kirjoitti:

Miten tuo tähän liittyy. En tietääkseni ole lähetellyt.

Jotka kommentoivat aivan täysin aloitukseen liittymätöntä soobaa.

• Niinsemenee

Luultavasti miehesi rakastajatar/hoito, jolle miehesi lähettelee kuvia omasta vehkeestään ja luultavasti pane naisen kanssa. Anteeksi hyvin suora ilmaisuni.

• pahoillaan

Anteeksi :(

• Hermotmeneetaas

Mä en tykkää tällaisesta asenteesta jossa itketään yhyy elämä on lopullisesti pilalla yhyyh... siis oikeesti ihmiset. Ainoa millä on väliä on tämä hetki ja tulevaisuus. Kaikki on mahdollista ja moni asia on kiinni omasta asenteesta. Elämä on lyhyt. Mikä on tapahtunut on tapahtunut. Elämä ei siitä paremmaksi muutu vatvomisella ja rypemisellä.

• miksisinä

Olet palstalla jos saa kysyä?

• Edell
        miksisinä kirjoitti:

Olet palstalla jos saa kysyä?

Olen täällä paristakin syystä. Mikä tekstissäni saa sinut ajattelemaan etten saisi olla täällä?

• miksisinä
        Edell kirjoitti:

Olen täällä paristakin syystä. Mikä tekstissäni saa sinut ajattelemaan etten saisi olla täällä?

Mikä minun tekstissäni saa sinut ajattelemaan niin että minä ajattelisin niin ettet saisi olla täällä?

• Edell
        miksisinä kirjoitti:

Mikä minun tekstissäni saa sinut ajattelemaan niin että minä ajattelisin niin ettet saisi olla täällä?

Se että sulle tuli mieleen kysyä mitä teen palstalla. Mä rauhotuin nyt ja huomaan että luin viestisi asenteeni kautta ja reagoin sen mukaisesti. Oikeastihan olen itsekin ollut samanlaisissa fiiliksissä, enkä varmasti turhaan kenenkään mielestä, jos avaisin tilannettani. Olen kuitenkn ikuinen optimistin ja halusin vähän ravistella teitä... uskon hyvin vahvasti, että ”kaikki” on mahdollista eikä mikään ole kiveen hakattua. Jos tiedät tarpeeksi ja tunnet itsesi tarpeeksi hyvin, tiedät mikä on mahdollista. Eikä kaatunutta maitoa kannata jäädä suremaan, kun pitää mielessä elämän rajallisuuden.

• Edell
        Edell kirjoitti:

Se että sulle tuli mieleen kysyä mitä teen palstalla. Mä rauhotuin nyt ja huomaan että luin viestisi asenteeni kautta ja reagoin sen mukaisesti. Oikeastihan olen itsekin ollut samanlaisissa fiiliksissä, enkä varmasti turhaan kenenkään mielestä, jos avaisin tilannettani. Olen kuitenkn ikuinen optimistin ja halusin vähän ravistella teitä... uskon hyvin vahvasti, että ”kaikki” on mahdollista eikä mikään ole kiveen hakattua. Jos tiedät tarpeeksi ja tunnet itsesi tarpeeksi hyvin, tiedät mikä on mahdollista. Eikä kaatunutta maitoa kannata jäädä suremaan, kun pitää mielessä elämän rajallisuuden.

Haluan vielä sanoa etten tiedä kuka aloittaja on, en suunnannut viestiäni kellekään. Aloitus olisi voinut olla jopa minulta, mutta en yksinkertaisesti ajattele noin. Tämä on ollut pelastus mulle enempää selittämättä.

• enpuututoisenjuttuihin

Jumala sinua, aloittakaa rankaiskoon, aloittajaa..

• täältä_vain

anteeksi :(

• kunhan_kyselen

tosin haluisin tietää että miten , saitko liian paljon vai mitä , ja sitten jakelu loppui vai mitä tarkoitat ? :) ja mikään ei ehkä sen jälkeen tuntunut miltään ....

• Vieläviimeinenviesti

Ei. Olet väärässä. Sinä olet se joka itse sen pilasit puuttumalla toisten asioihin.
      Oma virhe oli se että ikinä kirjoitin tänne. Sinun on täytynyt etsimällä etsiä palstalta viitteitä siitä että kirjoitan, se on sairasta.
      Jos et olisi alkanut vainoamaan, valehdellut, uhkaillut ja levitellyt nimiä täällä niin tämä ei olisi mennyt näin. Olen saanut pelätä oman ja muiden puolesta, sellaisia uhkauksia on ollut.
      En todellakaan pysty antamaan anteeksi sitä kärsimystä mitä olet tuottanut. Niin paljon unettomia öitä se on minulle aiheuttanut.
      Olet niin vainoharhainen että kuvittelit ja taidat edelleen kuvitella että välillämme oli jotain. Se on sinun omassa päässäsi. Olen ollut ystävällinen sinua kohtaan niinkuin olen muitakin kohtaan. Se ei tarkoittanut yhtään mitään.
      Se kun kirjoitit toisessa ketjussa että miksi asia ei voinut jäädä meidän väliseksi;
      Etkö ollenkaan ymmärrä että tämä on koskettanut paljon muitakin ihmisiä ympärilläni, olet laittanut sellaisia uhkauksia että yhdelle asianomaiselle ihmiselle oli pakko kertoa kun asia selvisi itselleni. Mutten ole sinun nimeäsi maininnut koskaan vaikka olisin voinut. Hänellä varmasti epäilyksensä on ollut.
      Nyt paljastit lopulta itse itsesi.
      Vielä eräs asia. Jos vielä näemme, pakko on varmaan tervehtiä ja jotkut pakolliset asiat hoitaa, tajusin sen mutta älä ollenkaan kuvittelekaan että antaisin anteeksi. Älä elättelekään yhtään mitään toiveita, ikinä.
      Tämä on ollut raskas kesä minulle. Olen ollut niin yksin tämän asian kanssa. Ei tällaisesta oikein voi puhua kellekään etteivät pitäisi vainoharhaisena. Ja kun itse on ollut varma asiasta jo pitkään..
      On myös ollut tunne että ihminen josta tykkään paljon on pitänyt minua varmasti itsekkäänä ja epäluotettavana. Toivon ettei näin ole. Hän on ihana ihminen, luotan häneen. Siksi varmasti uskalsinkin hänelle, silloin vielä ihan tuntemattomalle, avautua, ottaa riskin joutua naurunalaiseksi hänen silmissään..

Nyt vaan toivoisin että tämä asia on loppuun käsitelty tältä osin? Kun nyt jo vihdoin lopettaisit kirjoittelut tänne niin voidaan ehkä (?) edes tervehtiä ja hoitaa ihan pakolliset asiat. En aio itse tästä isompaa numeroa tehdä vaikka ehkä pitäisi. Ellet sitten anna aihetta siihen.
      Toivon että kävisit puhumassa ongelmistasi jonkun kanssa.

• Niinsuurtatekstiä

Ootko nyt varma et on oikea henkilö? Mitäs jos heitä on kaksi? Toisistaan tietämättömiä?

• Enymmärrä
        Niinsuurtatekstiä kirjoitti:

Ootko nyt varma et on oikea henkilö? Mitäs jos heitä on kaksi? Toisistaan tietämättömiä?

Niinpä, jotenkin vasta kesän aikana tajusin miten ihmiset yhdistelevät todellisuuksia :(

• elämänipilaajalle

No ei nyt ihan osunut.

• Rauhotupikkuse

Mistä ongelmista? Ongelmia perunan kuorimisen kanssa? Toivottavasti onnistuu.
        Rauhallista illanjatkoa.

• possu

Jotain tunnisteita tai laitan tutkintapyynnön sun mielenterveyden osalta.

• Rakkauttasinulle
        Enymmärrä kirjoitti:

Niinpä, jotenkin vasta kesän aikana tajusin miten ihmiset yhdistelevät todellisuuksia :(

Korjaan lausuntoani, mitä jos heitä oli 12 jotka aiheutti sekametelisopan?

• satuttanut_erästä

Jehovantodistaja nainenko olet? Emme näe enää koskaan sillä asun kahdeksatta vuotta 135 kilommetrin päässä sinusta ja muutan kahden vuoden päästä osaksi vuotta vieläkin kauemmaksi. Tarvitsisit samaa Herraa Jeesusta, jota minäkin olen rukouksissani tarvinnut. Katkeruus ja anteeksiantamattomuus sairastuttaa lopulta kantajansa. Mistään lahkoista, kuten em. jehovista, hellareista, vapaakirkosta tai ev lutista et elämänmuutosta tule löytämään. Rukoile Herraa Jeesusta johdattamaan oikeat ihmiset luoksesi vielä on armonaikaa jäljellä..

• Rakastetaantoisiamme
        Rakkauttasinulle kirjoitti:

Korjaan lausuntoani, mitä jos heitä oli 12 jotka aiheutti sekametelisopan?

Mä olen mies joka haluaa ystävältään vihan pois

• Enmä

Henkisyyden kasvu pilaa tänä päivänä monen elämän.

• Mikäonni

Mun elämä pelastu.

• Vittukupitääkirjoittaa

Eli ei, otappa omat konstit käyttöön.

• ihanitsepilasit

Perustamalla koko jutun alun valheelle. Sitä sinä et suostu myöntämään. Ja samat voisin sanoa sinulle! Olet myös pilannut minun elämääni. Miksi et vain jättänyt minua rauhaan! Sitä minä en ymmärrä!

• Juuriherännyt

Ihan vaan varmuuden vuoksi naputtelen tässä, että mikään yllä olevista ei ole minun kirjoittamani. Meidän tapauksessa sovun tuo vain asioiden käsittely puhumalla. Puheeksi ottaminen on miehen itsensä tehtävä, syynkin tietää miksi. Ei se nyt niin vaikeata ole.

• Vieläviimeinenviesti

Täällä se hullu taas kirjoittelee itse itselleen...ei hyvää päivää! Minä en kanssasi sopuun enää pääse tiedä se.

• ffyygtr

Mistä sä tiedät kuka täällä kirjoittelee. Puhut hullusta, mutta kuulostaa oma kirjoituksesi harhalta.

• Eimulta
        Vieläviimeinenviesti kirjoitti:

Täällä se hullu taas kirjoittelee itse itselleen...ei hyvää päivää! Minä en kanssasi sopuun enää pääse tiedä se.

Voi hyvää päivää, vaikutat itse seonneelta :D

• oletanko

juuriheränneelle, olen samaa mieltä että olen tehnyt väärin ,mutta miehen pitää ottaa aloite ja oikaista juttumme,

• jyrsikynsiäs

Ööh.. tänne? Siis yleiselle keskustelupalstalleko? Ajatella, pirunmoista kun niin pääsee käymään, ettei yleinen keskustelupalsta olekaan kenenkään yksityisomaisuutta. Vai että ihan elämäsi pilaa? Arvelisin, että on ihan oma moka, jos olet oman ittes täällä representoinut päin helvettiä. Ja sikäli taannut itsellesi kokemuksen "oman elämäsi pilaamisesta". Voi nyyh. Kyllä minä niin mieleni pahootin. 🤣

• kantsismiettiä

Niin, mä ymmärrän ap:ta. Tiedän, että täällä on ihmisiä, jotka ovat keskustelleet ihsn kuule anonyymisti, mutta joku heidän tietojaan hyvinkin tunnisteellisesti vuotaa. Lisäksi, eikös pointti oo, että itestään voi kirjottaa ihan mitä haluaa!! Mutta toisesta kirjottaminen on ihan lehdistössäkin mahdollisesti kunnianloukkausrikkomus. Kantsis muistaa, että kyllä näistäkin pystytään selvittämään kuka tekee, että yhyy vaan kuule itelles.

• jyrsikynsiäs
        kantsismiettiä kirjoitti:

Niin, mä ymmärrän ap:ta. Tiedän, että täällä on ihmisiä, jotka ovat keskustelleet ihsn kuule anonyymisti, mutta joku heidän tietojaan hyvinkin tunnisteellisesti vuotaa. Lisäksi, eikös pointti oo, että itestään voi kirjottaa ihan mitä haluaa!! Mutta toisesta kirjottaminen on ihan lehdistössäkin mahdollisesti kunnianloukkausrikkomus. Kantsis muistaa, että kyllä näistäkin pystytään selvittämään kuka tekee, että yhyy vaan kuule itelles.

Jos itse itsestään täällä idiootin tekee, kutsun sitä omaksi mokaksi. Siihen mulla ei löydy ymmärrystä. Jos taas vihjaat, että minä kirjoittelisin paikkansapitämättömiä jostain tunnisteellisesti, se ei nyt vaan ole totta. Jotkut saattavat niin tehdäkin toki. Mutta yo. kommentillani viittaan marttyyreihin, jotka täällä itkevät kaatunutta maitoaan, kun tuli vähän kännipäissään tai muuten hönöissä tai tyhminä kirjoteltua ja solvattua ja mitä ikinä nämä nestepäät nyt keksivätkään tehdä.. ehei, sille ei valitettavasti löydy ymmärrystä. Yleinen palsta ei pilaa kenenkään elämää, jos et itse anna aihetta siihen. Kunnianloukkausjutut on asia erikseen, ja niihin itse asiassa olisi itsekin oikeasti aihetta ollut juttu nostaa useammankin kerran, jos olisin viitsinyt sille tielle lähteä.

• Todistettuon
        kantsismiettiä kirjoitti:

Näin on.. :(

• Oikeestinyt
        jyrsikynsiäs kirjoitti:

Jos itse itsestään täällä idiootin tekee, kutsun sitä omaksi mokaksi. Siihen mulla ei löydy ymmärrystä. Jos taas vihjaat, että minä kirjoittelisin paikkansapitämättömiä jostain tunnisteellisesti, se ei nyt vaan ole totta. Jotkut saattavat niin tehdäkin toki. Mutta yo. kommentillani viittaan marttyyreihin, jotka täällä itkevät kaatunutta maitoaan, kun tuli vähän kännipäissään tai muuten hönöissä tai tyhminä kirjoteltua ja solvattua ja mitä ikinä nämä nestepäät nyt keksivätkään tehdä.. ehei, sille ei valitettavasti löydy ymmärrystä. Yleinen palsta ei pilaa kenenkään elämää, jos et itse anna aihetta siihen. Kunnianloukkausjutut on asia erikseen, ja niihin itse asiassa olisi itsekin oikeasti aihetta ollut juttu nostaa useammankin kerran, jos olisin viitsinyt sille tielle lähteä.

Miksi tunnistelet täällä, leimaat ihmisiä marttyyreiksi? Täällä ei ole kukaan nolannut itseään, paitsi eräs rikollinen, joka mustamaalannut täällä ihmisiä monta kk.

• kaksifaktaa
        jyrsikynsiäs kirjoitti:

1. Anonyymipalstalla ei voi nolata itseään.

2. Sun edessäs ei kukaan voi tehdä itsestään idioottia.

• jyrsikääkaikkivaikpäänne
        kaksifaktaa kirjoitti:

1. Anonyymipalstalla ei voi nolata itseään.

2. Sun edessäs ei kukaan voi tehdä itsestään idioottia.

Myöhäistä itkeä, kun teki jo.

• Voituskoa
        jyrsikääkaikkivaikpäänne kirjoitti:

Myöhäistä itkeä, kun teki jo.

Ei itke sun takia :D

• eiuskonasia
        Voituskoa kirjoitti:

Ei itke sun takia :D

Ja sinä tiedät tämän - mistä?

• KäveleväKatastrofi

Pilaan muutenkin aina kaikkien elämän.
      Kehenkä ikinä tutustunkin.

• kiitänJlaaetteiol3muuta

Antipatiat on molemminpuoleisia.

• herkkänänytsiellä

Se oli niin helppoa että naurattaa.

• enkösminäsanonut

Että pilaan kaiken.

• Omavalta

Kaipaus on ihan sallittua. Kun menettää rakkaan niin se koskee. Kaikki on sallittua. Kyllä sinä eheydyt. Usko pois. Olet älykäs ja komea.

• onmuutenhankalaa

Niin, eipä sitä edesmenneet paljoa enää vittuilekaan.

• Muutkinosaa

Viesti poistettu välistä johon vastaan:
      En halua alentua samalle tasolle, toisten nimien levittely on rikos... Mutta kyllä viranomaiset hoitaa tarvittaessa? :D Tai sitten jotain muuta..

• Sivusta

Kaikesta nähdystä on kopiot ja viranomaiset hoitaa asian tästä eteenpäin.

• Vitunhullut

Ite otin kerran printscreenin facebookin ryhmässä kun joku jätkä jako exänsä nimeä, numeroa ja paikkakuntaa tekstillä "Pillua kaikille paikassa X" ja ilmoitin sille naiselle yksityisviestillä kuvan kera. Oli sen näköinen äijä että varmaan liimaa tai butaania imppaamalla tyhmentänyt itsensä jonnekin kehitysvammaisen tasolle.

• Toivonmato

Polliisia minäkin täällä odottelen, se olisikin onnenpotku jos soittelisi ovikelloa. Viimeinkin tämä mätäpaisepalsta puhkeaisi.

• Novähästä

Se sunkin elämä sitten pilalle menee, voi hyvänen aika.

• realOTM71

Miten voi jonkun muunkin elämä olla pilalla tämän palstan takia? Aina kun reaalielämä ja palsta kohtaa on tiedossa katastrofi!

• ATXRYCCNZM

Oletteko kokeilleet? Itse rekisteröidyin sivustolle https://Vipdevki.info/?id26564 ja yllätyin tuloksesta. Suomalaiselle miehelle tuntuu olevan melko paljon kysyntää :)

Naisetkin ovat omaan silmään kauniimpia kuin suomalaisissa sivustoissa ;)

• niinelämämaistuuoikeesti

Kantsii viestii ja jutella todellisessa elämässä keskinäisistä asioista, eikä kirjoitella tänne sen keskinäisen yhteydenpidon sijaan.

• Elämäottamistsvsrten

Elämä on elämistä varte.n ei laiskaa odotusta onnetarten

• parempaademokratiaa

Tunnettu fakahan tuollainen on että kiusaajan rangaistus on aivan liian pieni, hirttotuomio heti ja varallisuuden poistaminen kiusaajan suvulta välittömäsi normi: 50vuotta kuritushuonetta.

• Kannatan

Kiusaaja suorittaa murhaa. Miksei rangaistukset ole samaa luokkaa?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3065
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2133
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1719
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      25
      1587
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1317
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1301
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1226
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1180
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1127
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1031
    Aihe