Pissahousu jälki-istunnossa (Koko novelli)

novelrpo

Olen 27-vuotias mies luokanopettaja. Valmistuin opettajakoulutuslaitoksesta viime keväänä. Tavoitteenani oli saada opettajan toimi lukiosta, mutta työkokemustani ei katsottu riittäväksi saadakseni paikan sieltä. Niinpä jouduin ottamaan vastaan vuoden pestin yläasteelta. Motivaationi kannalta se ei ollut paras mahdollinen ratkaisu, mutta jostain oli rahaa saatava opiskelijavuosien jälkeen.

Uutena opettajana minulla oli opetustunteja vähemmän kuin kollegoillani. Niinpä minulle määrättiin pääsääntöisesti perjantai iltapäivien jälki-istuntovalvonnat. Turhauttavat tilanteet, jossa samat oppilaat istuivat viikko toisensa jälkeen. Maksettiin minulle siitä palkkaa ja ajan pystyi käyttämään hyödyksi korjaamalla oppilaiden kokeita.

Sinkkuna minulla ei ollut mikään kiire kotiin. Opettajan ammatissa ei voinut julkisesti istua kapakassa ja dokata känniä, vaan sekin piti tehdä kotona neljän seinän sisällä. Tehtäviini kuului myös toimia yhdeksännen luokan luokanvalvojana, se oli miellyttävämpi tehtävä kuin vuotta nuorempien murkkujen luokanvalvojana toimiminen. Huomioni kiinnittyi alku syksystä erääseen oppilaaseen, lähes 18-vuotiaaseen tyttöön, Leena Korhoseen. Mitä tyttö teki 15-vuotiaiden oppilaiden seassa, varsinkaan, kun häntä ei opiskelu tuntunut kiinnostavan.

Rehtori avautui minulle. Leenan aloittaessa koulunkäynnin, hänen äitinsä löysi itselleen miehen ja he muuttivat Ruotsiin. Leena ei selvinnyt siellä vieraalla kielellä ensimmäisestä luokasta ja kun äiti erosi miesystävästä, he muuttivat takaisin Suomeen. Leena aloitti näin ollen peruskoulun vuotta myöhemmin. Täyttäessään 16-vuotta, Leena totesi, että oppivelvollisuus oli suoritettu. Hän kävi peruskoulun kahdeksannen luokan loppuun surkeilla arvosanoilla ja lopetti koulunkäynnin. Hän löysi itselleen miesystävän ja meni töihin mäkkäriin. No parisuhde ei toiminut, eikä hampurilaisten myyntikään sitten kiinnostanut. Niinpä hän haki amikseen kampaajalinjalle. No, ei häntä sinne hyväksytty, kun pääsyvaatimuksena oli peruskoulun päästötodistus.

Hänen äitinsä soitti minulle ja ehdotin peruskoulun iltalinjaa. Pahaksi onneksi ryhmäkoko ei täyttynyt eikä lähiseudulla alkanut yhtään iltalinjakoulutusta, joten ainoaksi vaihtoehdoksi Leenalle jäi osallistua päiväkouluun. “Mutta, kun tyttöä ei opiskelu kiinnosta. Hän häiriköi tunneilla, myöhästelee, tupakoi kouluaikana ja rikkoo sääntöjä kaikin tavoin.” Rehtori totesi: “Ei ole helppoa olla nuorena aikuisena teinien joukossa. Häntä rangaistaan rikkomuksista jälki-istunnolla ja mikäli hän laiminlyö ne, niin sitten voidaan viedä asia eteenpäin. Käsittääkseni hän on kuitenkin suorittanut rangaistukset asianmukaisesti. Yritetään nyt vaan kestää, niin kevään jälkeen emme kuule hänestä mitään.”

Minulta loppui opetus perjantaisin kello 13. Jälki-istunto valvonta alkaisi kello 14. Katsoin rangaistusvihkoa. Jälki-istuntoon oli määrätty perinteisesti Leena Korhonen ja Jarmo Koskinen. Joskus satunnaisesti siellä oli myös jokin muu oppilas. Rehtori ilmoitti minulle, että Koskinen oli sairas, joten ainoastaan Korhonen tulisi jälki-istuntoon. Kuultuani asian rehtorilta, mielessäni alkoi kehittyä suunnitelma, kuinka saisin Korhosen ruotuun ja noudattamaan sääntöjä, ettei hän istuisi joka perjantai jälki-istunnossa.

10

3976

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • novelpro

      Varmistin vielä, että Leenalla oli liikuntatunnit ennen jälki-istuntoa, mikäli hän osallistui niihin. Varasin luokkahuoneeseen mehukannun. Ajattelin, että hänellä olisi jano tullessaan liikuntatunnilta. Sekoitin mehun joukkoon nesteenpoistolääkkeen ja saisin seurata kuinka kaiken tietävä pissis kiemurtelisi tuskissaan jälki-istunnossa. Leena tuli luokkaan tasan kello 14. Hän istui tottuneesti pulpettiin. Piirsin liitutauluun rastin, jota pitäisi tuijottaa pari tuntia. Tarjosin tytölle mehua, ennen jälki-istunnon alkamista. Hän kieltäytyi ensin, mutta todetessaan, että jälki-istunto alkaa vasta kello 14.15 hän siemaili lasillisen mehua. Hänen hiuksensa olivat kosteat, joten hän oli osallistunut liikuntatunnille. Ennen jälki-istunnon alkamista kaadoin lopun mehun hänen mukiinsa. “Juo nyt, niin jaksat istua”, totesin. “Eikö Koskinen tulekaan”, hän kysyi. “Koskinen on sairas”, totesin ja sanoin, että voidaan aloittaa jälki-istunto.

      Leena joi mehumukin tyhjäksi. Laitoin sen altaaseen huuhtoutumaan. Samalla suljin luokanoven ja laiton sen takalukkoon. Näin ollen oppilas ei pääsisi livahtamaan huoneesta pois. Leena istui ryhdikkäästi ja tuijotti taululle merkittyä rastia. Minä korjasin seitsemäsluokkalaisten historiankokeita ja totesin, että nykynuoriso tulisi kirjoittamaan historian uuteen uskoon. Seurasin Leenaa vaivihkaa. Hän istui tottuneesti ja ryhdikkäästi. Hänen käsivartensa nojasivat pulpettiin ja hän tuijotti taululla olevaa rastia. Hänen tiukka farkkuperse oli painautunut tiiviisti tuoliin. Hän ajatteli suorittavansa jälki-istunnon rutiinilla, jotta pääsisi sen jälkeen bilettämään poikakaverinsa kanssa, varsinkin nyt, kun oli juuri täyttänyt kahdeksantoista vuotta.

      Hymyilin itsekseni, tuo tiukka farkkuperse tulisi kokemaan tänään elämänsä suurimman nöyryytyksen. Hän ei tulisi paljastamaan persettään poikaystävälle viikonloppuna, hänen täytyisi keksiä siihen hyvä selitys. Minun oli vaikea keskittyä kokeiden korjaamiseen, kun seurasin Leenaa. Tunnin istumisen jälkeen, hän alkoi kiemurrella, tiesin, että hänellä oli pissahätä. Vartin yli kolme hän viittasi nöyrästi ja kysyi lupaa päästä vessaan. “Tupakantuskako yllätti?” Kysyin häneltä. “Ei, opettaja, mulla on oikeasti kova pissahätä. Voisinko käydä vessassa”, hän aneli. “Tiedät säännöt”, totesin. “Jos jälki-istunto keskeytyy, niin se aloitetaan alusta. Voit käydä vessassa, mutta rangaistus alkaa alusta.”

      “Please, ihan oikeasti, mua pissattaa kamalasti, päästä mut vessaan”, Leena vetosi. “Miksi poikkeaisin säännöistä, sinä et ole oppinut mitään lukuisista jälki-istunnoista huolimatta, joten minä pidän säännöistä kiinni”, totesin tytölle. Leena tivahti kiukkuisena ja istui paikoillaan. Aivan kuten olin odottanut, hän ei halunnut aloittaa jälki-istuntoa alusta. Yritin keskittyä kokeiden korjaamiseen. Seurasin kuitenkin kiemurtelevaa Leenaa. Hän oli puristanut reitensä tiukasti yhteen ja yritti taistella pissahätää vastaan. Kaluni seisoi kovana ja yritin keskittyä kokeiden korjaamiseen. Helpotusta paineisiini toi oppilaiden vastaukset, joiden mukaan Kimi Räikönen johti Suomen sotavoittoon Neuvostoliitosta tai Jari Sarasvuo oli toiminut sotilaiden henkilökohtaisena managerina. Repesin, kun luin kuinka Suomen marsalkka Kalervo Kummola johti Suomen historialliseen voittoon. Leena kiemurteli tuolilla. Hän vilkuili kelloa ja odotti, että jälki-istunto päättyisi.

      Kelloon tuli aika 15.45. Leena nousi ylös pulpetista ja ryntäsi ovelle, todeten sen olevan takalukossa. “Avaa nyt vittu ovi, jälki-istunto päättyi jo”, tyttö totesi tuskaisena. “Sanoinko minä, että jälki-istunto päättyi”, totesin kylmän viileästi. “Kello on jo varttia vaille neljä”, Leena sanoi. “Jälki-istunto päättyy neljältä”, totesin, “ellet halua hankkia jatkoaikaa huonolla käytöksellä. Leena kirosi itsekseen ja istui takaisin pulpettiin. Hän risti jalkansa yhteen. Hänellä alkoi olla todella tuskainen olo. Tiesin, että Leena ei voittaisi tätä taistelua, mutta sitkeästi hän oli yrittänyt.

    • novelpro

      Keskityin kokeiden korjaamiseen. Sivusilmällä seurasin Leenan kiemurtelua. Kuulin hänen sanovan, “voi vittu”, ja saman tien hän peitti kasvonsa käsillä. Katsoin hänen jalkoväliä ja näin tumman läiskän hänen farkuilla, josta tippui nestettä tuolille ja lattialle. Strategiani oli onnistunut. Myhäilin mielihyvästä ja kullini seisoi täydessä terässä. Tytön nöyryytys oli onnistunut odotusten mukaisesti ja tästä oli hyvä jatkaa. Avasin rangaistuskirjan ja selasin sitä. Kellon viisarit naksahtivat neljään. Pyysin Leenaa tulemaan luokseni. Tyttö istui vaivaantuneenoloisena tuolissa eikä ollut kuulevinaankaan pyyntöäni. Tiesin, että häntä hävetti ja hän mietti kuinka reagoisin, kun huomaisin hänen pissanneen housuihinsa.

      “Korhonen! Tule tänne”, sanoin jo voimakkaalla ja käskevällä äänellä.” Leena epäröi hetken , nousi sitten tuolista ylös ja käveli housujen etumustaan peitellen luokseni. Hän oli lähellä purskahtaa itkuun. Katsoin muka hämmästyneen näköisenä hänen märkiä housuja ja valuvaa pissavanaa. “Teitkö tuon tahallasi, provosoidaksesi minua”, kysyin häneltä. “En kai mä nyt tahallani housuun kuse”, Leena vastasi. “Miten minusta tuntuu siltä, että teit sen tahallasi, jos kyseessä on kiukuttelu, niin luulen, että rehtori rankaisee sinua siitä tavallista ankarammin.” “Usko nyt jo, että mä en pissannut tahallani, en vai voinut enää pidättää”, Leena selitti hivenen ärtyneenä.

      “Sitten sinulla täytyy olla pissatulehdus, kun en pysty paria tuntia pidättämään. Tietyt sukupuolitaudit aiheuttavat juuri virtsankarkailua, muistaakseni ainakin klamydia ja tippuri”, sanoin Leenalle vetäen tiedon hatusta, mutta luotin siihen, että hän ei ollut lukenut terveysopin läksyjään. Leena katsoi minua hämmästyneen näköisenä. “Ei pidä paikkaansa”, hän sanoi. “Oireet kuitenkin viittaavat sukupuolitautiin, joten minun täytyy soittaa terveydenhoitajalle ja äidillesi, jotta he ohjaavat sinut tarvittaviin tutkimuksiin.” “Et muuten soita äidille etkä terkkarillekaan. Sulla ei ole siihen oikeutta, kun mä olen täysi-ikäinen.” Leena selitti oikeuksistaan. “Et ilmeisesti ole lukenut terveysopinläksyjä, kun et tiedä, että tietosuoja ei koske tarttuvien tautien osalta, vaan kaikki henkilön kanssa tekemisissä olevat voidaan määrätä tutkimuksiin, jotta tauti ei leviäisi epidemiaksi. Leena katsoi minua epätoivoisen näköisenä. Hän uskoi kaiken mitä hänelle sanoin ja hyvä niin. “Tuota voitaisiinko asia tutkia ensin, ennen kuin kerrotaan äidille”, Leena kysyi nöyrästi.

      “Äidistäsi puheen ollen, onko hänelle puhjennut jokin sairaus?” Kysyin. Leena katsoi minua ihmetellen. “Ei äitiä mikään vaivaa, kuinka niin?” “Ajattelin vain, kun selasin rangaistuspäiväkirjaa, niin ihmisen käsiala ei yleensä muutu kuin vakavan aivosairauden vuoksi. Tässä on äitisi allekirjoittamat arestilaput kahden vuoden takaa ja tässä tämän syksyiset. Käsiala on muuttunut täysin”. Leenan kasvot muuttuivat punaisiksi. Jatkoin säälimättä, “on tässä tietysti mahdollisuus, että tämän syksyn arestilaput on allekirjoittanut joku muu kuin äitisi. Mutta asia voidaan tarkistaa, kun soitamme hänelle.” Leena haukoi henkeä, hän totesi olevansa pahassa pulassa. “Olisiko sinulla jokin selitys asialle?” Kysyin häneltä. Leena mietti hetken. Lopulta hän nöyrtyi. “Mä olen väärentänyt mutsin nimmarit. Mä en olis jaksanut kuulla sen saarnaamista jälkkäreistä.”

      “Ymmärrätkö, että olet syyllistynyt petokseen. Mikäli asia tulee rehtorin tietoon, niin sinut erotetaan koulusta. Päästötodistus jää saamatta etkä tule saamaan jatko-opiskelupaikkaa amiksesta.” Leena nyökkäsi nöyränä. “Aiotko kertoa rehtorille?” Hän kysyi. “Onko minulla muuta mahdollisuutta”, mietin ääneen. “Toki haluaisin, että saisit peruskoulun päästötodistuksen ja voisit jatkaa opiskelua. Mutta kun sinua ei näytä koulu kiinnostavan ollenkaan, niin miksi jättäisin kertomatta.” “No, mutta jos mä lupaan parantaa tapani, anna mulle vielä mahdollisuus, ole kiltti, opettaja.” Leena anoi kyyneleet silmissä.

    • novelpro

      “Hyvä on totesin. En vie asiaa rehtorin tietoon, mikäli suostut minun määräämään rangaistukseen.” Sanoin hänelle. Leena katsoi minua silmiin. “Mitä tarkoitat?” Hän kysyi. “Minä annan sinulle rangaistukseksi selkäsaunan.” Leenan suu loksahti auki. Hän mietti hetken oliko kuullut oikein. “Mutta, mutta, ethän sä sellaista voi tehdä.” “Kyllä voin ja piiskaan sinut oikein ilomielin”, totesin hänelle. “Mutta sinulla on valintaoikeus, joko asia rehtorille tai sitten pienen hetken kipua tuottava selkäsauna, jonka jälkeen asia on unohdettu.” Leena kävi kovaa keskustelua mielessään. Viimein hän sanoi. “Okei mä suostun siihen selkäsaunaan.”

      Hymyilin tyytyväisenä. Suunnitelmani toimi täydellisesti ja sitä paitsi selkäsaunasta olisi tytölle paljon enemmän hyötyä kuin koulusta erottamisesta. Tunsin itseni jopa tytön pelastajaksi. Siirsin pulpetin hieman erilleen muista pulpeteista. “Riisu housusi ja kumarru pulpetille”, sanoin tytölle. Leena empi hetken ihan kuin olisi halunnut väittää vastaan. Hän kuitenkin riisui märät, pissaset housut jalastaan ja kumartui pulpetille. Hain kaapista pitkän, puisen viivoittimen. Näytin sitä Leenalle, joka katsoi pelokkaasti piiskausvälinettä. Astelin hänen taakse ja ihailin hänen pyöreitä, kimmoisia pakaroita, jotka saisivat kohta punaisen värityksen. Kaluni nousi housuissa saaden lahkeen tuntumaan ahtaalta.

      Painoin kädelläni Leenaa ristiselästä pulpettia vasten, kohotin viivoittimen ja löin ensimmäisen lyönnin Leenan valkoisille pakaroille. Tyttö voihkaisi kivusta, viivoitin jätti punaisen jäljen pakaraan. Löin uudestaan ja uudestaan. Leena voihki ja kiemurteli. Katsoin huumaantuneena punaisia viiruja pakaroilla, joita piiskan iskut jättivät. Leenan pyllystä tulisi kaunis, kun se oli piiskattu perusteellisesti. Kaluni seisoi täydessä terässä. Minua panetti ja mieleni olisi tehnyt työntää muna tytön kireään pilluun, mutta en tohtinut tehdä sitä. Jatkoin piiskaamista pitkään, Leena voihki ja kiroili. Hänen pakaransa muuttuivat tulipunaisiksi. Kyyneleet valuivat hänen silmistä. Olin menettänyt ajantajun piiskatessani tuhmaa koulutyttöä.

      Havahduin huumasta Leenan anellessa armoa kovaäänisesti, kyyneleet valuivat hänen silmistä. Takapuoli oli tulipunainen. Pelkäsin menneeni liian pitkälle piiskauksessa, mutta olin tehnyt sen täydessä huumassa. Kaluni seisoi täydessä erektiossa, niin nautittavalta oli piiskaaminen tuntunut. Kävelin tytön viereen. Silitin hänen hiuksia ja katsoin hänen, kosteita silmiä. “Ymmärrätkö nyt, kuinka tuhmia tyttöjä rangaistaan?” Kysyin. Leena nyökkäsi. “Oletko oppinut tänään mitään?” “Kyllä opettaja, mä lupaan jatkossa käyttäytyä hyvin.” “Se oli mukavaa kuultavaa. Tästä lähtien piiskaan sinut joka kerta, kun joudut jälki-istuntoon. Oletko ymmärtänyt?” Kysyin häneltä. “Kyllä opettaja, mä yritän olla joutumatta vaikeuksiin”, tyttö vastasi nöyrästi.

      Silitin hänen kuumottavia punaisia pakaroita hellästi. Kaluni oli täydessä erektiossa ja olisin halunnut nussia tuota tiukkaa, kiimaista ja kusista pillua. Kovetin mieleni, “jotta rangaistus menee varmasti perille, saat vielä kaksikymmentä remmin sivallusta. Sitten rangaistus on ohi.” Leena pyysi armoa, hän sanoi takamuksensa olevan jo niin aran, että hän ei kestäisi enää piiskaa. “Kaksikymmentä sivallusta”, sanoin määrätietoisesti ja irrotin remmin housuistani. Taitoin sen kahtia ja aloin piiskata sillä kiljuvan tytön tulipunaisia pakaroita.

      Kun piiskaus oli ohi, niin Leenan pakarat olivat tulipunaiset ja remmin jättämät juovat näkyivät hänen pakaroilla. Tyttö itki kivusta ja nöyryytyksestä. Silitin hellästi hänen piiskattuja, kuumottavia pakaroita. Jäljet näkyisivät muutaman päivän ja takapuoli olisi istumisarka. Silittäessäni hänen pakaroita sormeni hipaisivat vahingossa hänen pillua, joka oli märkä. Pyöritin hetken sormiani hänen häpyhuulilla kunnes työnsin ne sisään kosteaan vakoon. “Sä olet näköjään nauttinut vaikka minun piti rangaista sinua”, totesin työlle, joka punastui entisestään. Pyöritin sormiani hänen pillussa ja löysin klitoriksen, jota hieroin sormillani. Toisen kädet sormet eksyivät tytön pienelle peppuaukolle ja hieroin sitä kevyesti peukalolla. Leena huokaili kiimasta, hänen pyllynsä pyöri kaaressa. Painoin voimakkaammin sormillani hänen klitorista ja tyttö laukesi voimakkaasti ulvahtaen. Kaluni seisoi valtavassa erektiossa.

      Poistin sormeni tytön pillusta ja annoin hänelle luvan pukeutua ja poistua. Leena laittoi kiroillen päälle, kosteat, pissaset housut. Häntä hävetti lähteä kotiin märissä housuissa. Lähtiessään hän kiitti minua ja poistui paikalta. Lukitsin luokan oven ja haistelin sormiani. Toisen kädet sormet tuoksuivat kiimalle ja pissalle, toisen käden sormet perseelle. Nuuhkin ja nuolin sormiani samalla kun runkkasin itselleni orgasmin. Minua harmitti, kun en ollut uskaltanut ehdottaa seksiä Leenalle, mutta epäilin, että tytön piiskaaminen ei jäisi ainoaksi kerraksi. Hänen kehonsa oli viestittänyt, että hän oli nauttinut tilanteesta.

    • novelpro

      Siivosin luokkahuoneen ja menin asunnolleni, illan aikana runkkasin useaan kertaan muistellessani Leenan punaisia pakaroita ja hänen pillunsa tuoksuja. Toivottavasti tyttö ei jatkossa heittäydy liian kiltiksi, mietin itsekseni.

      -LOPPU-

    • tikomasi

      Kiitos lisäyksestä :)

    • mesomos

      Jälkkää tuli :D

    • iiokd

      mukva tämä oli

    • tormasola

      jäkkässä on ikävä olla

    • tiois9

      sellainen jäkkäri se :)

    • tt55

      ihana :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1372
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      970
    Aihe