Naiselle hyvää huomenta! 🤗 Halit ..
Jokos sielä ollaan virkeänä?
Sunnuntai aamuun
7
252
Vastaukset
- nnnnainennn
Huomenta :)
- myössinulle
Huomenta aamuvirkku : )
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka...moi...
Mä oon herännyt...
Läheiset tappaa munt...
Ne leikkii..mun kustannuksella...apuvaaaaaa...
Niil on nyt niin hauskaa...
Ei kestä....Turun tyttö hanki se puhelin nopeasti...et mun ei tarvii kestää kaikkia...
Hyvä aamu...söin puuroni...kahvia join...🍵🍜🍌🍏
Oliko illalla hauskaa....tansitko...?
Vai katsoitko vain kuuta....ja tähtiä...
Liimautuko joku kylkeen...?viikonlopun unelma....
Kivaa päivää..ajatellen unelmia....unelmia pitää olla...muuten ei jaksais...Tsau Beibi....👌🐰🐰🐦😢😛😇😂Pikkukukka ... hei ...
Näitkö unta minusta? 😛
Miksi ne sinut tap.. ?
Eikö se sitten ole sinusta hauskaa?
Ai ... sinun kustannuksella ko.. ?
Ahdistaako sinua jokin asia?
Hyvä on että ruoka maistuu pysyy hengissä.
Ei ollut.
Ei niitä nyt näkynyt.
Ei.
Pikkukukka sua mä attelin. 😘
Pikkukukka 🤗- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka...
On se hauskaa...mut en vaan...
Turun tyttö kestäis paremmin...
Joo mä syön nykyään tosi paljon..
Kävin kyl lekuris vaalla..ei ollut tullut lisää..kiloj a...
Mun vaaka on ilkeempi..
Mut kyl mä peljästyisin jos tippuis paljon..sekin voi olla huono asia...joskus...
Mut joo...ruoka maistuu..mä tunnenkin et hyvä asia ..tuo voimia elämään...
Voipi viel kaunistuukin...tulla prisessaksi...
Voi pojat...😂😂😂😂😂Täytyy nauraa taas välii...
Huumoria täytyy olla...pysyy terveenä kun nauraa paljon...Mä taidan kikatta paljon...
No ei kaik siintäkään tykkää...
Mä luin yhden hyvän vitsin tässä netissä ..se ol mummo vitsi..mä en ymmärrä vitsei olenkaa...en edes naura...mut mummo vitsi minkä luin täält...todella hyvä ..nauroin ihan sikana...se vaan tosi hyvä...
Kerron joskus...😂😂😂😂😂😂naurattaa...
Pitäis päivä alkaa..suihkuun ..
Kato mul nää aamut täläisii....virtakin alkaa loppuu..vaik oli täynnä kun aloitin...
Täläsii..Beibi....kivaa päivää...✌😇🐰🐰😛
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1167133Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4945271Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1463240Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2152621Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t382307Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431272En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771232Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681168Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159- 1111133