Mä Metsästän

vedänkevyestilonkalta

kosteikkoasi, nainen E.

Onhan nyt metsästysaika. Ainakin minulla on sellainen joka syksy.
Kesä menee aina nopeasti mutta syksyn tullen aika lisääntyy ja syttyy kosteikon metsästys.
Joka syksy.
Aika outoa.

25

715

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ItseOotKuivakkaSaalis

      Metsästä vaan ihan vapaasti. Äkkiä huomaat että ohihan se kausi vilahti ilman ainuttakaan osumaa mun suuntaan. Noilla näytöillä en elvistelis edes palstalla vaikka tää onkin ainoa mesta missä kantti kestää huudella. Eipä taida sulla olla lupa-asiat kunnossa...

      • lupaevätty

        Ei multa tää aloitus istun kiltisti kotona tuomiotani.


      • PalstaKuivattaa
        lupaevätty kirjoitti:

        Ei multa tää aloitus istun kiltisti kotona tuomiotani.

        Sitä saa mitä tilaa. Taisit ihan kerjätä sitä luvan perumista. Kotona istuksiminen on ihan oma valinta siinä missä kaikki muukin.....jos haluaa käyttää aikansa kotona itsensä säälimiseen, mikäpä siinä, jos haluaa tehdä epäonnisia metsästysreissuja, ihan kiva, itse kyllä keksin miljoona parempaakin tapaa viettää aikaa.
        Lupa-asioissa käänny luvan evääjän puoleen jos haluat mahdollisuuden saada lupa takaisin tai jos siitä on liikaa vaivaa niin kertoohan sekin tarpeeksi. Joskus kannattas vaan lisätä mielikuvitusta peliin.


      • toiveikkaana
        PalstaKuivattaa kirjoitti:

        Sitä saa mitä tilaa. Taisit ihan kerjätä sitä luvan perumista. Kotona istuksiminen on ihan oma valinta siinä missä kaikki muukin.....jos haluaa käyttää aikansa kotona itsensä säälimiseen, mikäpä siinä, jos haluaa tehdä epäonnisia metsästysreissuja, ihan kiva, itse kyllä keksin miljoona parempaakin tapaa viettää aikaa.
        Lupa-asioissa käänny luvan evääjän puoleen jos haluat mahdollisuuden saada lupa takaisin tai jos siitä on liikaa vaivaa niin kertoohan sekin tarpeeksi. Joskus kannattas vaan lisätä mielikuvitusta peliin.

        Voisikohan sitä tosissaan lupa vielä näinkin pitkän ajan jälkeen irrota? Enpä ole tällaista vaihtoehtoa ajatellutkaan. Tarvitsisi siihen ainakin jotain pientä vihjettä lupatoimiston suunnalta...


      • elämän_pienet_ilot

        Kotona on ihan hyvä olla. Jos aina pitää olla säpinää ja menossa, niin elämä on varmasti aika tylsää ja ankeaa arkena. Itse ainakin kaipaan kumppanikseni samanlaista kotihiirtä kuten itse olen. Jos ei osaa nauttia hiljaisuudesta, niin aina pitäisi olla keksimässä toiselle jotain virikettä. Sellainen suhde palaa loppuun nopeasti.


      • LuvatkinJäissä
        toiveikkaana kirjoitti:

        Voisikohan sitä tosissaan lupa vielä näinkin pitkän ajan jälkeen irrota? Enpä ole tällaista vaihtoehtoa ajatellutkaan. Tarvitsisi siihen ainakin jotain pientä vihjettä lupatoimiston suunnalta...

        Sitä vihjettä saat kyllä jäädä oottelemaan, eihän lupatoimistoilla ole aikaa mitään vihjeitä lähetellä. Kumma juttu muutenkin että jonkun muun pitäs nähdä aina kaikki vaiva...ton takia sä istuksit siellä kotonas vaan oottelemassa jotakin ihmettä. Varmaanhan ne saaliit lappaa suoraan ovesta sisään kun tarpeeks venaa...


      • talvitulee
        LuvatkinJäissä kirjoitti:

        Sitä vihjettä saat kyllä jäädä oottelemaan, eihän lupatoimistoilla ole aikaa mitään vihjeitä lähetellä. Kumma juttu muutenkin että jonkun muun pitäs nähdä aina kaikki vaiva...ton takia sä istuksit siellä kotonas vaan oottelemassa jotakin ihmettä. Varmaanhan ne saaliit lappaa suoraan ovesta sisään kun tarpeeks venaa...

        Ei kai siinä mitään. Viime kerta oli kyllä sen verran rankka henkisesti ettei taida vielä olla tarpeeksi voimia lupaa lähteä hakemaan. Kotona on tylsää mutta turvallista ja henkisesti tasaista vaikka välillä hieman kaipaus ahdistaakin.


      • SyväJäähänSydänkin
        talvitulee kirjoitti:

        Ei kai siinä mitään. Viime kerta oli kyllä sen verran rankka henkisesti ettei taida vielä olla tarpeeksi voimia lupaa lähteä hakemaan. Kotona on tylsää mutta turvallista ja henkisesti tasaista vaikka välillä hieman kaipaus ahdistaakin.

        Niin suloista;" ...välillä hieman kaipaus ahdistaakin"...............no niinhän se taitaa vähän ahdistaa kun kerran ikävä-palstalla kirjottelet. Tuliko mieleen että se kaipaus saattaa hieman lupatoimistossakin kiristää nuppia.


      • jokuronkeli
        elämän_pienet_ilot kirjoitti:

        Kotona on ihan hyvä olla. Jos aina pitää olla säpinää ja menossa, niin elämä on varmasti aika tylsää ja ankeaa arkena. Itse ainakin kaipaan kumppanikseni samanlaista kotihiirtä kuten itse olen. Jos ei osaa nauttia hiljaisuudesta, niin aina pitäisi olla keksimässä toiselle jotain virikettä. Sellainen suhde palaa loppuun nopeasti.

        Olen täysin samaa mieltä tämän kommentoijan kanssa. Minäkin haluan tuota.


      • syyskaatomielessä
        SyväJäähänSydänkin kirjoitti:

        Niin suloista;" ...välillä hieman kaipaus ahdistaakin"...............no niinhän se taitaa vähän ahdistaa kun kerran ikävä-palstalla kirjottelet. Tuliko mieleen että se kaipaus saattaa hieman lupatoimistossakin kiristää nuppia.

        Tässähän se oli se vihje mitä kaipasinkin. Kyllä se metsästyslupa vaan on sen verran ihana asia, että sitä varten saattaisi uuden pettymyksenkin kestää. Ehkä tällä kertaa pitäisi toimistolle mennä ihan henk. koht. eikä täyttää hakemusta etänä.


    • Missähänpäin

      Metsästäjä liikkuu? ;)

      • Missäliesäkin

        Ootko pihalla vai kukujalla


    • aloittaja lopeta nuo höpöhöpöjutut

    • Karhukuningas

      Sussii ehtii karhujen seasta taineet näläkään kuolla ryssän suet ku ei näje

      • Ollakkanää

        Ellöö vittinee ollakko nää aeto poron purija


    • Metsästyslupa

      Mä metsästän tatteja ympäri vuoden.
      Syksyllä sato on tosissaankin mahtava.

      • ei_sienestys_lupaa

        Samoin,
        herkkutatit ym. pienemmätkin sienet ovat palanneet kesälomiltaan,
        saalista löytyy melkein mistä vaan.
        "Jos metsään haluat mennä nyt, niin takuulla yllätyt..."


    • Elluhalloyb

      Metsästä sinä poika.....
      Metsät viel rutikuivii....
      Ehkä kosteikon löydät....jos minuun kosteikkooni...poikapoika...juosta täytyy...!🐰🐰😛✌😈

      • Sahara

        Kuivu umpeen ja tattiki kuivu


      • Elluhalloyb

        No voivoi....
        Sääli....👣😇🐝👁😴


      • Suusuppuun
        Elluhalloyb kirjoitti:

        No voivoi....
        Sääli....👣😇🐝👁😴

        Sahara siellä kosteikko täällä 😚


    • kutenkosteikkokahlaajill

      Tällä metsästäjällä on vissiin pitkät jalat ja siniset munat.

    • Piipertäjä

      Metsästäjät rääkkäävät luontoa. Lopettakaa

    • kauriin_metsästäjää
    • Kuulostaa

      Leveesti ja kevyesti tapasi mukaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2165
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1188
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe