Uskovaiset, varokaa OB-klinikkaa

099876

Siellä on asennettu korvaimplantteja muiden hoitotoimenpiteitten yhteydessä. Sen jälkeen korvaan tulee komentoja, sillä yritetään vaikuttaa ihmismieleen. Suomessa on Vihan aika.

15

460

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uncharted5

Joo ja Saksin armeija sun muut Illuminaatit vehkeilevät uuden maailmanjärjestyksen luomiseksi. Manipuloivat säätä ja ihmismieliä huipputeknisillä laitteillaan miten haluavat.
      Älä käytä nettiä ja pakene vuorille niin he eivät saa sinua kiinni.

• Maailmanlopputulossa

Sekään ei auta satelliitit näkee joka paikkaan. Täällä yritetään suojautua säteilytyshäirinnältä. Ette voi uskoa millaisissa oloissa jotkut syntiset taivaan tien kulkijat jo ovat ja elelevät.

• Höpsis.
      Mikä on sinulla todiste menettelystä, ja Vihan aikana Jerusalmissa, ei jaeta korvalaitteita.
      Kuuluuko se Kerho firmoihin?

• kerhot.weg

mihin ihme firmoihin

• Vaikka tamponifirmaan OB, tai siihen OB klinikkaan.

• tämähäneiole

Mikään Scifi palsta

• Puh.veli.KotiZionista

jumalanterve! Kuulen koko ajan Motörheadia korvamatona. Onko korvassani implantti? jumalanrauhaa.

• Hilppa58

Minä kuulen koko ajan rakkaimpani äänen päässäni <3

• Kuuluukoopintoihin

Kesitaksella on tampoonit hallinnassa. Oliko pastoriopinnoissa luentoja (harjoituksia) tampooneista?

• Onko korvaimplantti sama kuin korvakoru?

• aloittaja_

Hurjan huhun mukaan länsirannikolla asuvan uskovaisen perheen tytölle oli TYKS:ssä asennettu korvaimplantti. Se on sittemmin poistettu. He ovat se sama perhe, joka on joutunut elektronisen sodan käynnin kohteeksi. Sitä epäiltiin tuulivoiman haittavaikutuksiksi. Sodankäynnistä vastaa Suomen sotilastiedustelun alainen Saksin tiedustelu.

• Säteilytyspesässä

Olen tuollaisen häirinnän uhri. Nytkin parhaillaan asuntoon on suunnattu häirintä jostain. Se ilmenee kehon tärinänä häiriten nukkumista. Tällaista on kestänyt vuosia ja jopa suviseuroissakin olen joutunut sitä kokemaan. Silloin lähistölle majoittui epämääräisen näköinen porukka ja siitä suunnalta tuli häirintätuntemusta öisin.

• KovatAjatmenossa
        Säteilytyspesässä kirjoitti:

Olen tuollaisen häirinnän uhri. Nytkin parhaillaan asuntoon on suunnattu häirintä jostain. Se ilmenee kehon tärinänä häiriten nukkumista. Tällaista on kestänyt vuosia ja jopa suviseuroissakin olen joutunut sitä kokemaan. Silloin lähistölle majoittui epämääräisen näköinen porukka ja siitä suunnalta tuli häirintätuntemusta öisin.

Muistan joskus jonkun puhujan seuroissa maininneen että lopunaika on niin surkea että sellaista ei ole ennen ihmiskunnan aikana ollut. Tuollainen ihmisten salainen ns etähäirintä sis. elimistön manipuloinnin yms. on selvästi yksi merkki siitä.

• joska2

Kai tekniikka on olemassa monenlaiseen käyttöön ja aina ajan mittaan sitä käytetään sairaan mielen ohjauksessa. Ihme, miten kauan infrastruktuuri pysyy pystyssä.
        Nykyisen sodankäynnin ytimessä on tietotekniikka.

• vl.veli69

Tamppooni on syntijä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      137
      13124
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      82
      3599
    3. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      95
      2884
    4. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      36
      1359
    5. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      272
      1351
    6. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      144
      1279
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      112
      1236
    8. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1147
    9. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      80
      1031
    10. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
      Sinkut
      184
      923
    Aihe