kotiin tullessasi huomaat tyttäresi huutavan kiimassa vuoteellasi, kun lihaksikas musta mies työntää 30-senttistä kaluaan tyttäresi vittuun?
a) sanot armeijan tyyliin "jatkakaa" ja poistut huoneesta
b) huudat "raiskaus" ja käyt miehen kimppuun
c) istut sängyn laidalle odottamaan vuoroasi
Nainen mitä teet jos
12
1151
Vastaukset 12
- KuumaPuuma39
d) Heivaan tyttären pihalle ja käyn ratsaille! :D
- KolmoisMuna
Entä jos kolme isomunaista mustaa miestä panee tytärtäsi kolmeen reikään samanaikaisesti? Lisäksi tyttäresi ei luonnollisestikaan huuda kiimasta, koska 30 senttinen muna poskessa se ei onnistu.
Jos kyseessä olisi vaimoni.
d) istuisin sängyn laidalle tuijottamaan.- höhöhöhöhöö
Tietysti idiootti
- aidstestiin
Heivaisin isotmulukut mäkeen tilaisin tyttärelle AIDS testin ja hakisin matolääkettä apteekista työntäsin ne tytön pilluun ja toivosin että matoja ei olis muualla talossa
Kai antaisit niiden hoitaa homman loppuun asti jos tyttäresi on ne kotiin asti raahannut ja ehkä maksanutkin.
jormalaiset kirjoitti:
Kai antaisit niiden hoitaa homman loppuun asti jos tyttäresi on ne kotiin asti raahannut ja ehkä maksanutkin.
Tätä en tiennytkään, että tummille miehille pitäisi vielä maksaakin, että saa heiltä namia. Kyllä minä olen saanut heiltä sitä ihan ilmaiseksikin. Ellei sitten ole antanut maksusta.
Kattiakans kirjoitti:
Tätä en tiennytkään, että tummille miehille pitäisi vielä maksaakin, että saa heiltä namia. Kyllä minä olen saanut heiltä sitä ihan ilmaiseksikin. Ellei sitten ole antanut maksusta.
Reipas tyttö.
Ihailen naista joka ottaa mitä haluaa eikä välitä rasistien mielipiteistä.Kattiakans kirjoitti:
Ei kaikkien. Toiset saa ja toiset ei.
Jos maksaa niin voi sanella mitä leikitään ja miten. Maksaminen tuo valtaa.jormalaiset kirjoitti:
Ei kaikkien. Toiset saa ja toiset ei.
Jos maksaa niin voi sanella mitä leikitään ja miten. Maksaminen tuo valtaa.Ei se maksaminen tuo enempää valtaa. Kyllä myyjä laittaa rajat siihen, mitä rahalla saa ja mitä siihen sisältyy. Ostaja voi sitten suorittaa asiat annetuissa rajoissa.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3661358Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.4071207- 102925
- 82847
- 78842
- 92835
- 56831
- 113826
- 50695
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39690