Minua ei huolittu armeijaa. Kutsunta tilaisuudessa laitoi takkasytyttimen takapuoleeni ja painoin liekin tulemaan. Peräaukkooni tuli palovamma. Jouduin sairalaa. Katsottiin myös, että pääni on pöpi.
Nyt vaan opiskelemaan rauhassa.
Tässä kuva sytyttimestä: https://www.puuilo.fi/Takkasytkaeri
Tein kutsunnoissa tempun.
11
740
Vastaukset
- AikaRajua
Mäkin näin kun yks sälli poltti esinahan röökillä veskissä ja sai E paprut sen jälkeen...
- homoluutnantti
Älä viitsi, olet juuri sellainen nöyrä poika, joka laitetaan varmasti armeijaan, sielä sinun on pakko tottua siihen, että peräukkoon tungetaan milloin mitäkin, kapiaiset mittaa kuumeen peräaukosta ja sitä voi tapahtua useinkin, jos olet riittävän kaunis ja kiihottava poika.
- MuistojaMikkelistä
Ainakin minun aikanani armeijan lääkäri (lääkintäluutnantti) pani lääkintämiehet mittaamaan toisilta varusmiehiltä lämmöt niiden peräaukosta, ja kuolasi itse sitten siinä vieressä.
- na5
Aloittaja on ilmiselvästi Historia.julki - hemmo
Histuuriaa myös nikkinään? - Reissunheittänyt.83
Armeijaan ei ole mikään pakko mennä. En minäkään haluaisi tätä nykyistä PaskaValtiota puolustaa.
- vrrauta
Pelkkää Puuilon mainosta. Mainostaminen on täällä kielletty.
Ovat jotain lahkolaisryhmää. - Voisitäsurkeutta
Temput?Paskansit sitten housuihisi kuten kotonasikin pois lukien ettei äitisi ollut pesemässä niitä.
Luulen, että langan aloittaneen ei tarvi vielä moneen vuoteen kantaa huolta kutsunnoista. Taitaa mopo, traktori ja n*nkkaaminen olla kölvillä se TOP-3. ;-)
- Anonyymi
Synnynnäisiä taipumuksia tykkimieheksi.
Ehdottomasti jatkoon! - Anonyymi
Olette teoistanne päätelleen hieno herrasmies. Onnittelut!
- Anonyymi
Marskin jalanjäljissä vain menevät kaikki armeijan pakoputkensorkkijat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo769412Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per683413- 462808
- 282302
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto532265Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212217- 151981
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151793- 691735
- 181659