Minua ei huolittu armeijaa. Kutsunta tilaisuudessa laitoi takkasytyttimen takapuoleeni ja painoin liekin tulemaan. Peräaukkooni tuli palovamma. Jouduin sairalaa. Katsottiin myös, että pääni on pöpi.
Nyt vaan opiskelemaan rauhassa.
Tässä kuva sytyttimestä: https://www.puuilo.fi/Takkasytkaeri
Tein kutsunnoissa tempun.
11
788
Vastaukset
- AikaRajua
Mäkin näin kun yks sälli poltti esinahan röökillä veskissä ja sai E paprut sen jälkeen...
- homoluutnantti
Älä viitsi, olet juuri sellainen nöyrä poika, joka laitetaan varmasti armeijaan, sielä sinun on pakko tottua siihen, että peräukkoon tungetaan milloin mitäkin, kapiaiset mittaa kuumeen peräaukosta ja sitä voi tapahtua useinkin, jos olet riittävän kaunis ja kiihottava poika.
- MuistojaMikkelistä
Ainakin minun aikanani armeijan lääkäri (lääkintäluutnantti) pani lääkintämiehet mittaamaan toisilta varusmiehiltä lämmöt niiden peräaukosta, ja kuolasi itse sitten siinä vieressä.
- na5
Aloittaja on ilmiselvästi Historia.julki - hemmo
Histuuriaa myös nikkinään? - Reissunheittänyt.83
Armeijaan ei ole mikään pakko mennä. En minäkään haluaisi tätä nykyistä PaskaValtiota puolustaa.
- vrrauta
Pelkkää Puuilon mainosta. Mainostaminen on täällä kielletty.
Ovat jotain lahkolaisryhmää. - Voisitäsurkeutta
Temput?Paskansit sitten housuihisi kuten kotonasikin pois lukien ettei äitisi ollut pesemässä niitä.
Luulen, että langan aloittaneen ei tarvi vielä moneen vuoteen kantaa huolta kutsunnoista. Taitaa mopo, traktori ja n*nkkaaminen olla kölvillä se TOP-3. ;-)
- Anonyymi
Synnynnäisiä taipumuksia tykkimieheksi.
Ehdottomasti jatkoon! - Anonyymi
Olette teoistanne päätelleen hieno herrasmies. Onnittelut!
- Anonyymi
Marskin jalanjäljissä vain menevät kaikki armeijan pakoputkensorkkijat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst26014443Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1503940PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1293775Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1681631En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O351599Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun3921577Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn491306Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81091Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok47977Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais100946