Löytyykö Lieksasta ompelukoneen korjaajaa, yksityistä tai huoltofirmaa? Kyseessä olisi huoltoa kaipaava sähkötoiminen ompelukone!
Mistä löytyy
5
147
Vastaukset
Ompelukoneen täytyy olla todella arvokas, jos sitä kannattaa ryhtyä korjauttamaan. Halvimmillaan ihan toimivan uuden koneen saa alle satasella, mutta tuskin korjausta tuolla rahalla saa. Korjaamalla ei koneesta tule kuitenkaan uutta. Sähkövempaimet ovat nykyään kertakäyttötuotteita eivätkä monet laitteet, kuten pienet kodinkoneet, ole edes korjattavissa esimerkiksi varaosien puuttumisen takia.
- sik.sak
Jos ei ole varsinaista vikaa, kannattaa vielä huollattaa, eli säädättää ajastukset ja muut kohdalleen. En kyllä tiedä Lieksasta yhtään huoltajaa. Joensuusta löytyy tai ehkä Nurmeksesta. Uusi kunnon kone on noin 300 euroa halvimmat.
- Höhlä
Kannattaa kysyä ammattiompelijalta kuten esim. Ulgrenilta Pielisentien varrella olevasta Stemmasta. Todella auringonpaistesista palvelua oon aina sieltä asioidessani saanut.
- siksakkia
Kiitos vinkeistä! Pitää käydä kysymässä!
- p-pirjo
Onhan Lieksassa eräs ammattiverhoilja, joka ainakin minun koneeni korjasi mitättömään hintaan! Nimeä en enää muista mutta pienikokoinen mies se on ja joskus sitä keskustassakn näkee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173796
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1722315Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731557Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641157Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231017- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42862Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73831Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72790- 100789