turvallinen vai palstan raivokas psykopaatti peto sadoin nimimerkein ?
Oletko sinä
18
515
Vastaukset
pitääkö tollasia ees miettiä?:)
Zauberbeast kirjoitti:
Täysi paholainenhan sinä olet, vain sorkat puuttuvat. 😈
Paholainen sisälläni aina ollut ja tulee pysymään ;)
Piru naiseksi...
Mistäpäs ne sorkat kaivetaan? >:)AinaNorsu kirjoitti:
Paholainen sisälläni aina ollut ja tulee pysymään ;)
Piru naiseksi...
Mistäpäs ne sorkat kaivetaan? >:)Mä voisin lennähtää helvettiin ja hakea poikaystävältäsi parin tai voisin teurastaa sonnin.
Zauberbeast kirjoitti:
Mä voisin lennähtää helvettiin ja hakea poikaystävältäsi parin tai voisin teurastaa sonnin.
Sellaista suunnittelet.
Täytyy kyllä sanoa että joudut hakea sitä poikaystävää aika kauan, koska ei sellaista ole vielä.Joudut teurastaa sonnin yksinäs🤔Skörde kirjoitti:
Minkäs sortin likkoja oot ku ei lapualaasen molo kelepaa
No en ainakaan sen sortin likkoja ole ☺️
- Turvallinen
Olen pehmeä ja rakastettava, suloinen palleroinen .
Ei minusta ole vaaraksi kärpäsellekään..- sysimustaparvi
Banaanikärpäset kotonasi iloitsevat tästä ja lehahtavat parvena ruokiesi kimppuun, samaan aikaan kuin sinäkin.
- mustatsilmätkiiluen
sysimustaparvi kirjoitti:
Banaanikärpäset kotonasi iloitsevat tästä ja lehahtavat parvena ruokiesi kimppuun, samaan aikaan kuin sinäkin.
Paitsi kun ilta tulee ,pistelen poskeen kaltaisiasi pikku nilviäisiä jotka tulevat inisemään korvan juureen..
- Otappa
selvää niin tuut huomaamaan miten paljon lämpöä tuolla sisällä on jaettavaksi.
- olenseraivokas
Peto sadoin nimimerkein. Kukas muukaan? Pysy vain tuossa kuvitelmassa että olen se... helpompaa kaikille.
- pikkipilinentaasitkee
Pikkupilipsykopaatti, se se on
- voi
Näissä saa olla tarkkana nykyisin, toisilla on rooli päällä ja totuus tulee monesti julki vasta silloin, kun on jo liian myöhäistä? Harmillisia juttuja. Varovaisuus on hyvästä ja palkitsevaakin, kun on malttia niin välttyy monelta harmilta. Koen olevani turvallinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197