kissani on nyt oksennellut päivän ja alan huolestua. olen koittanut tarjota vettä mutta ei tunnu maistuvan. oksennus on vetistä kirkasta nestettä, tai vaahtoa jotai tulee yleensä nesteen jälkeen. myrkyllisiä kasveja täällä ei ole, enkä keksi muutakaan mitä kissa olisi voinut saada, ellei se olisi tiskialtaan vettä juonut jossa oli fairya. eläinlääkäriin saan yhteyden vasta huomenna, onko kellään neuvoja/ohjeita tai samanlaisia kokemuksia, alan olla huolissani jo kunnolla.
kissa oksentelee
3
464
Vastaukset
- aamuun
Ei se välttämättä vakavaa ole, jos kissa on muuten pirteä, eikä mene piiloon nukkumaan. Onko vessahommat hanskassa?
En edes arvuuttele vikaa. Meillä on jokus tullut muutamat vaahdot, mutta ovat toipuneet itsestään ilman lääkärissäkäyntiä. - sellasta
juu soitin tosiaan aamulla lääkärille ja pääsin melkeen heti näyttämään kissaa. lankaa se oli syönyt ja toinen pää jäänyt suuhun kiinni aiheuttaen sellaset suolitukokset et ei hyvä.. kissa leikattiin neljästä kohdasta auki, sanottiin että jos huomenna olisin tullut ni nukuttaa ois pitänyt. nyt on kissa kotona ja toivotaan että suoli alkaa toimia normaalisti. jos ei niin huomenna piikkiä ja kissa pois. lääkäri ei uskaltanut antaa mitään ennusteita koska on aika todennäköstä että kuolio siellä voipi olla.. että sellasta tällä kertää. jos teidän kissanne alkaa oksennella ni menkää ajoissa, et vältätte tän.. ei oo hyvä olla. nyt mä pyydän et kaikki pitää peukut ja sormet pystys ja ristis et toi kissaparka tulis kuntoon. huomenaamulla lääkärissä sitten saa tietää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273425Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122559Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1092519Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1072174Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761693Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481594Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261536Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001305- 1371267
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151146