Miksi koet mielihalua kiusata jotain ihmistä?
Miksi haluat kiusata?
14
482
Vastaukset
- äläomi
tänne kirjoittaa monet sekaisin olevat, älä ota viestejä itsellesi tarkoitetuiksi.
- Alentaaalentaa
Tämä on yleistä pohdintaa, asia kiinnostaa mua, varsinkin sen kiusaajan näkökulmasta.
- luulinkokevasi
Alentaaalentaa kirjoitti:
Tämä on yleistä pohdintaa, asia kiinnostaa mua, varsinkin sen kiusaajan näkökulmasta.
kiusaamista. Miksi pohdit sitä juuri tällä palstalla?
joitain "ihmisiä" pitää kiusata että ne oppii paikkansa...
- Kerrolisää
Kukaan toinen ei voi osoittaa toisen ihmisen ”paikkaa”. Tää on mielenkiintoista. Valaisisitko lisääkin kiusaajan mentaliteettia?
- sivukommentti
Kerrolisää kirjoitti:
Kukaan toinen ei voi osoittaa toisen ihmisen ”paikkaa”. Tää on mielenkiintoista. Valaisisitko lisääkin kiusaajan mentaliteettia?
Tuo oli kyllä aika ihmeellinen kommentti. "nerdist" vaikuttaa sellaiselta jota pitäisi vähän pyöritellä.
- hubbabubbaaa
sivukommentti kirjoitti:
Tuo oli kyllä aika ihmeellinen kommentti. "nerdist" vaikuttaa sellaiselta jota pitäisi vähän pyöritellä.
No, se on vähän älystä vapautettu tapaus.
Yhdentekevä mitätön. - sivukommentti
Mitenkäs tuollaista lannistaisi joka neljän seinän sisältä huutelee vain anonyymille palstalle kuvitellen "kiusaavansa".
sivukommentti kirjoitti:
Mitenkäs tuollaista lannistaisi joka neljän seinän sisältä huutelee vain anonyymille palstalle kuvitellen "kiusaavansa".
sivukomenti eli myönät että et voi lannistaa minua ?
- sivukommentti
nerdist kirjoitti:
sivukomenti eli myönät että et voi lannistaa minua ?
Ei sinua tarvitse lannistaa. Sinun oma elämäsi on jo niin lannistavaa että kun sitä hetken miettii niin tulee todella leveä hymy omalle naamalle.
- poliisilleilmoitusta
sinusta lastenkiusaaja.. Tuollaisten pitäisi olla vankimielisairaalassa, olet vaarallinen.
- pilinvenytystä
Pikkipilisen pitää saada päteä, edes jossakin, joskus, jotenkin.
- johannytt
Aikuinen äijä käy näköjään kouluikäistenkin palstalla uhoamassa..
- Ilmoa
eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743740Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1742932Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472926Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572411Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3612172- 1601860
- 781565
- 281390
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231378Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391352