Miksi koet mielihalua kiusata jotain ihmistä?
Miksi haluat kiusata?
14
480
Vastaukset
- äläomi
tänne kirjoittaa monet sekaisin olevat, älä ota viestejä itsellesi tarkoitetuiksi.
- Alentaaalentaa
Tämä on yleistä pohdintaa, asia kiinnostaa mua, varsinkin sen kiusaajan näkökulmasta.
- luulinkokevasi
Alentaaalentaa kirjoitti:
Tämä on yleistä pohdintaa, asia kiinnostaa mua, varsinkin sen kiusaajan näkökulmasta.
kiusaamista. Miksi pohdit sitä juuri tällä palstalla?
joitain "ihmisiä" pitää kiusata että ne oppii paikkansa...
- Kerrolisää
Kukaan toinen ei voi osoittaa toisen ihmisen ”paikkaa”. Tää on mielenkiintoista. Valaisisitko lisääkin kiusaajan mentaliteettia?
- sivukommentti
Kerrolisää kirjoitti:
Kukaan toinen ei voi osoittaa toisen ihmisen ”paikkaa”. Tää on mielenkiintoista. Valaisisitko lisääkin kiusaajan mentaliteettia?
Tuo oli kyllä aika ihmeellinen kommentti. "nerdist" vaikuttaa sellaiselta jota pitäisi vähän pyöritellä.
- hubbabubbaaa
sivukommentti kirjoitti:
Tuo oli kyllä aika ihmeellinen kommentti. "nerdist" vaikuttaa sellaiselta jota pitäisi vähän pyöritellä.
No, se on vähän älystä vapautettu tapaus.
Yhdentekevä mitätön. - sivukommentti
Mitenkäs tuollaista lannistaisi joka neljän seinän sisältä huutelee vain anonyymille palstalle kuvitellen "kiusaavansa".
sivukommentti kirjoitti:
Mitenkäs tuollaista lannistaisi joka neljän seinän sisältä huutelee vain anonyymille palstalle kuvitellen "kiusaavansa".
sivukomenti eli myönät että et voi lannistaa minua ?
- sivukommentti
nerdist kirjoitti:
sivukomenti eli myönät että et voi lannistaa minua ?
Ei sinua tarvitse lannistaa. Sinun oma elämäsi on jo niin lannistavaa että kun sitä hetken miettii niin tulee todella leveä hymy omalle naamalle.
- poliisilleilmoitusta
sinusta lastenkiusaaja.. Tuollaisten pitäisi olla vankimielisairaalassa, olet vaarallinen.
- pilinvenytystä
Pikkipilisen pitää saada päteä, edes jossakin, joskus, jotenkin.
- johannytt
Aikuinen äijä käy näköjään kouluikäistenkin palstalla uhoamassa..
- Ilmoa
eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445832
- 475328
- 483708
- 133663
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise943286- 313126
- 592884
- 572730
- 532390
- 381844