Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
Vapaasana.....
49
1788
Vastaukset
- et.se.on
mun silmissä komea, ihana ääni, eikä ole liian lyhyt, vaan ihan sopiva. Thats it.
- 333
Et sinä halunnut minua!!!
Se on varma merkki! Entiselle H naiselle, että suksi kuuseen.
- Miksimiksi
Kysyy H-nainen, miksi?
- Sanatnämä
Jotain tällaista:
En ole tyhmä. Näen erittäin paljon asioita. Ei minun tarvitse sinua kuin katsoa silmiin ja minä tiedän. Tunneälyni on hyvä. Se voi olla pelottavaa miten katseeni lävistää sielusi ja näkee sydämesi.
Näen sinussa paljon hyvää. Ihastuin sinuun 2012 tiettyjen ominaisuuksien takia. Kysyit joskus miksi/ mihin sinussa olen rakastunut. En voinut kunnolla vastata silloin koska minun olisi pitänyt palata vuotaan 2012 ja sinun ” leikissäsi” tapasimme vasta 2016 kesäkuussa. Kohteliaana en viitsinyt nolata sinua edessäni, kun tunneälyni sanoi että häpeät sitä asiaa.. haluat häpeän takia peitellä sitä ja esittää kuin sitä ei olisi koskaan tapahtunut..
Ne ominaisuudet mihin sinussa rakastuin 2012 oli käsitys minkä sinusta loin silloin. Edustit sitä ”hyvää aviomies ja parisuhdemateriaalia”
Näin sinussa sitä mitä elämääni haluaisin sitten kun taas olen valmis sitoutumaan.
Olit minun saaman kuvan mukaan ihminen joka eli aika vakaata ja tavallista elämää. Käyt töissä, viihdyt kotona, katsot urheilua ja harrastat urheilulajeja. Se oli plussa joka erotti sinua muista heti.
Sitten havaitsin että olit epävarma itsestäsi ja vaikutit heti kovin avoimelta ja kiltiltä vaikkakin myös välillä aivan loukkaavan tylyltä ja suoralta. Pidin siitä että vaikutit aidolta ja näytit jotenkin hirveen aidosti epävarmuuttasikin.
Muut miehet joita tunsin oli työttömiä päihteitä käyttäviä, pettäviä naisia haukkuvia kovan jätkän roolia vetäviä äijäilijöitä.
Sinussa näin aitoutta ja pidin siitä.
Erotuit muista eduksesi.
Pidin siitä kuka todella olet ja rakastuin siihen. Ole oma itsesi. Älä alota samaa roolin vetoa kuin monet tuntemani. Se on miehissä pitkä miinus.
Välillä suren sitä että luulet että sinun pitää olla jotain muuta kuin olet sillä se jokin muu minut ajaa pois ja taasen se johon alunperin ihastuin tuo sinua kohti.
Näen sydämeesi.ymmärrä pelot, epävarmuudet ja ujostelut. Tunnen samoja tunteita. Mutta vaikka ymmärrän hyvin olen myös aika tarkka rajoista miten minua saa kohdella. Pidän kuria ja rajoja aika lujasti. Minun kanssa on helpoin tulla toimeen ja asiat sujuu kun toimii reilusti ja rehellisesti.
Rajatkin on rakkautta. Rakkautta itseään, sinua ja meitä kohtaan.
Voin vaikuttaa tiukalta ja armottomalta mutta päätin sivussa vuoden olleena alkaa ohjaamaan tätä hommaa oikeille urille. Tiedän tien paljon paremmin ja minulla rautaisempi kokemus.
Kaikella rakkaudella tämä. Päätät itse Seuraatko ja annatko minun johtaa sillä viisaudella mitä tämä aikuisuuteni on minulle opettanut
Uskotko että tiedän oikean tien- ai.kamala
🤢🤮😋
- Liiankauan
Minä oon jo unohtanu sinut
- enoounohtanu
Pahoin pelkään niin. Taidan olla pelkkää ilmaa sulle, vaikka sentään tervehditkin vastaantullessa.
- meneehermohäneen
Sitä, että en kaipaa häntä- enkä halua olla hänen kanssaan missään tekemisissä. En jaksa häntä ollenkaan, rasittava ja määräilevä nainen, joka ymmärrä minun parastani vaan kuvittelee omien ajatelmien mukaan asioita. Voisi edes kysyä ennen kuin tekee päätöksiä, olen hänellä aika vihainen kaikilta osin! Kerron sen kyllä hänelle myös in real life.
- Hajhh_mikä_tyhmä_lutka
Kysymys oli kaivatuille!
Ei vihatulle, exille, katkerille, mustasukkaiselle, sadattelijalle tai solvaajalle
Jos e kaipaa ei tarvitse kirjoittaa mitään jos tähän kirjoitat kirjoitat ihmiselle jota ikävöit eli nyt paljastit että ikävöit - EppujenSuksi
Hajhh_mikä_tyhmä_lutka kirjoitti:
Kysymys oli kaivatuille!
Ei vihatulle, exille, katkerille, mustasukkaiselle, sadattelijalle tai solvaajalle
Jos e kaipaa ei tarvitse kirjoittaa mitään jos tähän kirjoitat kirjoitat ihmiselle jota ikävöit eli nyt paljastit että ikävöitOlipas tämän ketjun aloittajan kommentti todella erinomainen! 1. Vastaaja nimimerkkeineen voi suksia kuuseen.
- Miehelleihanalle
Voisin sanoa hänelle vaikka mitä kaunista mutten täällä missä kaikki kaunis nykyään pilataan......
- Jokuvaanjostainjuu
Rakastan sua paljon.
- Mäoonvieläkin
Kiukkuinen kuin ampiainen
- Pmiez
Anteeks, olin sekaisin ja käyttäydyin tyhmästi sinua kohtaan. Jos siis olet hän.
- Mäoonvieläkin
Pmiez kirjoitti:
Anteeks, olin sekaisin ja käyttäydyin tyhmästi sinua kohtaan. Jos siis olet hän.
En oo ja vaikka olisinkin nii en mä täältä ota mukaani mitään anteeksipyyntöjä.
Ilkeyden multihuipentuma kosketti mulle tärkeimpiä ihmisiä ja heiltä pitäisi pyytää anteeks. - Wantoforgiveu
Pmiez kirjoitti:
Pmiez, jos tämä oli minulle, niin vielä on toivoa. Haluan kyllä antaa anteeksi mutta sinun on vaan nyt nähtävä vähän vaivaa sen eteen.
Wantoforgiveu kirjoitti:
Pmiez, jos tämä oli minulle, niin vielä on toivoa. Haluan kyllä antaa anteeksi mutta sinun on vaan nyt nähtävä vähän vaivaa sen eteen.
Kuka on "Pmiez", ja kuka on hänelle noin hövelisti antamassa anteeksi.
Minä en anna itseäni kiusanneille Timolle ja Tuulalle ikinä anteeksi.
Toivottavasti en joudu koskaan näkemään KUMPAAKAAN heistä missään.
En tunnu heitä kohtaan aktiivista vihaa,
pelkkää vastemielisyyttä.
Toivottavasti sukittaja morsiamineen saa asiansa selvitetyiksi,
koskapa heillä on yhteinen,
vuonna 2015 syntynyt, poikakin,
vaikka "morsian" onkin jo toisen rouvana!
- Viole
Sulla on ihana parta. Oon miettiny koko kesän, miltä tuntuis suudella sua.
- Laitayksi
Mulla on ihan hirvee ikävä sua.
- ensanotänne
kun tiedän, ettei ole täällä lukemassa. Hukkaan menisi vain ne kauniit sanani. :D:D Ajatuksissani voin sitten lausua mitä haluaisin hälle sanoa. :)
- Ihanalle_miehelle
Haluaisin tulla sun lähelle ja käpertyä kainaloosi.
Mulla on ikävä sua.
n>m - Olerohkea
luota itseesi!
- yritänopetella
Kiva kun jaksat kannustaa mua :)
- Muteiehkä
Mä kun luulin että se oli mulle 🙄
- lähennukkuun
Ei ole kaivattua enää, eikä mitään sanottavaa. Tottumuksen voimasta kai hengaan.
Jos olet oululaistunut mies vm. 1970,
niin sinulla on aina minun,
lämpimät ajatukseni ympärilläsi,
vaikka käännyitkin pois!
Jäit mun mieleeni, et ole pelkkää ilmaa kun kohdataan <3
- pientämukavaa
Olen kyllä sanonut hänelle aika paljon kaikkea lähiaikoina,.. mutta tänne voisin vielä sanoa, että on kova ikävä ja odotan tapaamistamme kun kuuta nousevaa!
- yritetäänkö
Tykkään susta paljon ja haluun takaisin sun syliin.
- yritetään
En minä sinua estäisi. Sen kun tupsahdat syliin vaan.
Yksi riittäisi,muita ei tarvitakkaa.🤔
Olis miljoona asiaa kerrottavana mutta ne jääköön sanomatta.
Haaveilen yhdessä olosta niin hölmöä se onki. Sori taisin ajaa sut tiehes. 😊- pinnanallapulipuli
Sen lihaskimpun horkkapeten kanssa styylaaminen oli kyllä pohjanoteeraus sulta. :D
- Syvävirta
Siitä mistä alkaa silta voi kulkea omalla vastuulla. Palaa kotiin.
- Puolijohde_miehelle
Meitä on täältä kaksi, vähitellen valmistautumassa nousuun synkän virran yli vievälle lautalle; yksi lähdössä kutsuttuna, toinen vain saattajana.
Vielä olemme kuitenkin yhdessä kotona.
Kun toisen täytyy lähteä, lähtee toinenkin.
sillä silloin ei koti ole enää koti.
Ja tunnelmat ovat yhtä rienaavan ahdistavat, kuin seuraavassa kappaleessa:
https://www.youtube.com/watch?v=WpNCGTvzutw
- leikitpitkään
Kiitos hauskasta leikistä. Jälleen palattu harmaaseen arkeen. Taisit kyllästyä leikiimme? Ei kai se niin huonoa ollut? Olipa kokemus ja kiitos siitä. Osaan jo seuraavan kanssa leikkiä paremmin. Se kuka leikkiin ryhtyy on se kestettävä!
- Ei_ollut_leikit_mielessä
Mistä helvetin leikistä???
- Näinkai
Ei_ollut_leikit_mielessä kirjoitti:
Mistä helvetin leikistä???
Mun mielestä tuo leikkiminen viittaa vanhaan kommenttiin jonka tämä jäbä omi ilman mitään kummempia perusteluita. En tunne tyyppiä, mutta sen kommentin kirjoitin (enkä varmasti kirjoittanut sitä tälle trollihahmolle). Nyt sit yritän vältellä fyysisiä myötähäpeän reaktioita aina kun tämä räksyttää täällä jollekin raukalle, kun mennyt ottamaan palstan anonyymit kirjoittelijat tosissaan ja kuvittelee että joku hänen tuttu jaksaa lukea yhtä ja samaa kommenttia kuukaudesta toiseen... ja hänen tänne kuvittelema tuttu ei ainakaan itseään leikeistä tunnista jos pelkän palstan perusteella on tuon ottanut tunnisteeksi.
Mutta ei tämä kuunnellut aikoja sitten vaikka yritin selittää tätä jo silloin...
Pähkinänkuoressa; elää palstan kautta, omii mitä sattuu ja heittää tunnisteita palstan eikä tosielämän perusteella ja ihmettelee miksi kukaan ei tunnista hänen mielikuvituselämäänsä perustuvia juttuja. - älätästäsekoa
Näinkai kirjoitti:
Mun mielestä tuo leikkiminen viittaa vanhaan kommenttiin jonka tämä jäbä omi ilman mitään kummempia perusteluita. En tunne tyyppiä, mutta sen kommentin kirjoitin (enkä varmasti kirjoittanut sitä tälle trollihahmolle). Nyt sit yritän vältellä fyysisiä myötähäpeän reaktioita aina kun tämä räksyttää täällä jollekin raukalle, kun mennyt ottamaan palstan anonyymit kirjoittelijat tosissaan ja kuvittelee että joku hänen tuttu jaksaa lukea yhtä ja samaa kommenttia kuukaudesta toiseen... ja hänen tänne kuvittelema tuttu ei ainakaan itseään leikeistä tunnista jos pelkän palstan perusteella on tuon ottanut tunnisteeksi.
Mutta ei tämä kuunnellut aikoja sitten vaikka yritin selittää tätä jo silloin...
Pähkinänkuoressa; elää palstan kautta, omii mitä sattuu ja heittää tunnisteita palstan eikä tosielämän perusteella ja ihmettelee miksi kukaan ei tunnista hänen mielikuvituselämäänsä perustuvia juttuja.Elää palstalla, oletko joku hakkeri kun tiedät näin tarkkaan kenestä puhut. Taitaa mielikuvitus laukata leikkijällä. Sinulle ehkä totta täällä kirjoittelu ja jonkun ihmisen satuttaminen, mutta älä tee turhia johtopäätöksiä anonyymipalstalla.
- viisastunut
Leiki vaan leikkejäsi, minä en osallistu enää mihinkään leikkeihin. Ja kyllä yhden kanssa leikit oli sen verran keskinkertaiset, että todellakin kyllästyin. Ei jatkoon!
- sanatnämä
viisastunut kirjoitti:
Leiki vaan leikkejäsi, minä en osallistu enää mihinkään leikkeihin. Ja kyllä yhden kanssa leikit oli sen verran keskinkertaiset, että todellakin kyllästyin. Ei jatkoon!
Omiako minun kirjoitukseni yltä?
Kerroppas nyt omin sanoin millaista se leikki oli?
Katsotaan kuinka hakoteillä olet!
Nyt laitetaan sinull kunnon testiä ja testataan mikä oot naisiakin/miehiäsi omijana
- pakahdus
Sinä näet minut, mutta olen silti epävarma.
Sinun kokoinen on se mitä tarvitsen. Voiko sellaista muka saada?- seon
Kai haaveilen omiani. Sinun kokoinen silti.
- suoraan_sanoen
Jos tarpeeksi haluaa , kaikki on mahdollista..
Kokoinen? Ompas taas hämäriä
inside juttuja.
No hyvä, että on sopivan pituisen ja paksuisen kehon
omaava ihminen löytynyt vierelle!
- Kerropiirteestäsi
Onko sullakin nukke kotona kaverina?
- Oletajatuksissani
Olisi ihana nähdä useammin 👳😘
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452857Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen432824Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232608Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3281667- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101041Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.192902Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101762Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26750- 99691