Auttakaa pliis..Lataus ei onnistu Sims 2

loppo

Eli oon kadottanu sims 2 ohjekirjan ja sarjanumero puuttuu. Eli mitä voin asialle tehdä?! Kiitos miljoonasti jo etukäteen!!

99

17841

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • forttikuski

      hae netistä se sarja numero. tai dc :lta

      • PlayerSimsura

        Ai miltä sivulta? kannattais hakee se sarjanumero?


      • :DD
        PlayerSimsura kirjoitti:

        Ai miltä sivulta? kannattais hakee se sarjanumero?

        sillon jos ei ole sarjanumeroa, et voi aktivoida...
        :(
        sad, but that's the true!
        kokeilkaa muute tätä:
        http://s7.bitefight.org/user/bite/209734


      • olen paras
        PlayerSimsura kirjoitti:

        Ai miltä sivulta? kannattais hakee se sarjanumero?

        7QWES-HDG2-AQPD-AH4S


      • FaileDD
        olen paras kirjoitti:

        7QWES-HDG2-AQPD-AH4S

        Fail! Ekassa on 5 :P


    • badddddd

      niin just mäki yritän ladata the sims mut delux mut vittu sarjanumero puuttuuu

      • ?????????????????????????!!!!!

        mullakin on ongelmia


      • tyttä123
        ?????????????????????????!!!!! kirjoitti:

        mullakin on ongelmia

        voitko sanoo mullekki sen sarjanumeron kun ei löydy netistä ja dc lle ei oo jakoo tarpeeks


      • simsnoob3
        tyttä123 kirjoitti:

        voitko sanoo mullekki sen sarjanumeron kun ei löydy netistä ja dc lle ei oo jakoo tarpeeks

        lähetä mulleki jos löysit.... PLIIZ!


      • onima

        voin auttaa kunhan löydän ohjekirjan xD


      • onima
        simsnoob3 kirjoitti:

        lähetä mulleki jos löysit.... PLIIZ!

        tää on varmaan kiellettyy mutta lähetän nyt : BNGY-ZF9R-XQYS-LJX2-ZQJV


      • :D
        onima kirjoitti:

        tää on varmaan kiellettyy mutta lähetän nyt : BNGY-ZF9R-XQYS-LJX2-ZQJV

        tää kooti ei toimi!! O.o


      • RETR
        onima kirjoitti:

        tää on varmaan kiellettyy mutta lähetän nyt : BNGY-ZF9R-XQYS-LJX2-ZQJV

        EI OO


      • happy girl
        onima kirjoitti:

        tää on varmaan kiellettyy mutta lähetän nyt : BNGY-ZF9R-XQYS-LJX2-ZQJV

        Mulla toimi tää ! Kiitos tuhannesti ! :D


    • ....

      mull on iha sama ongelma ohje kirja on hevonkukussa enkä voi asentaa simssii joten kiitti kauheest täst artikkelist kumpa joku vaa vastais

      • sahveriina

        voin laittaa mut mikä sims sulla on??


      • flicca
        sahveriina kirjoitti:

        voin laittaa mut mikä sims sulla on??

        yliopisto, yliopiston sarjanumero!


      • mämämä
        flicca kirjoitti:

        yliopisto, yliopiston sarjanumero!

        minulla on sims 2 sarjanumero ohjelma jossa saan niitä vaikka milljoonia ja kyllä sims 2 yliopistokin löytyy. yhteyttä sähköpostiin. [email protected]


      • tigggrru
        sahveriina kirjoitti:

        voin laittaa mut mikä sims sulla on??

        apuva! miulta on kadonnu sims deluksen ohjekirja sekä sen mukana sarjanumero. :X löytyiskö?


      • -11-
        sahveriina kirjoitti:

        voin laittaa mut mikä sims sulla on??

        Antaisitko mulle the sims2 yliopston sarjanumeron!!! tARVITSEN SITÄ!!!


      • Riinaaa :D
        sahveriina kirjoitti:

        voin laittaa mut mikä sims sulla on??

        Mulla on ihan tavalline sims 2 mut en tiä sen sarjanumeron viimestä kirjainta ku se on sellane Z mis on - :D auttakaa! :D


      • _defenber_
        sahveriina kirjoitti:

        voin laittaa mut mikä sims sulla on??

        niin mäkin haluan sen sarjanumeron pliide hukkasin ohjeet jo ensimmäisenä päivänä joten...

        (huom.)pelasin sitä vuonna kivi ja nakki viimeks :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
        joo tiedän mulla on hauskaa !!


      • fertsu
        sahveriina kirjoitti:

        voin laittaa mut mikä sims sulla on??

        no hukkasin sen ohjelappusen ja tässä sitä ny ollaan eli kertoisitko?


      • Saduu
        mämämä kirjoitti:

        minulla on sims 2 sarjanumero ohjelma jossa saan niitä vaikka milljoonia ja kyllä sims 2 yliopistokin löytyy. yhteyttä sähköpostiin. [email protected]

        Voisko joku antaa sims 2 sarjanumeron ku kokeilin tota mikä tos oli mut se oli väärä


      • Hennnnnnnnaaaaaaaa
        sahveriina kirjoitti:

        voin laittaa mut mikä sims sulla on??

        Mul on yliopisto


      • Memmi96
        Hennnnnnnnaaaaaaaa kirjoitti:

        Mul on yliopisto

        Oisko kellään ihan sitä oikeeta sims 2 yliopiston sarjanumeroo... kokeilin tota jonka jo kaks antoi mutta se ei toiminut... voisko joku siis ystävällisesti tarkistaa sen oikean sarjanumeron ja antaa sen??


      • Eikääää
        mämämä kirjoitti:

        minulla on sims 2 sarjanumero ohjelma jossa saan niitä vaikka milljoonia ja kyllä sims 2 yliopistokin löytyy. yhteyttä sähköpostiin. [email protected]

        Tiiätkö mikä on the sims 2 sarjanumero oon hukannu sen :( Kiitos etukäteen


      • tytsy
        mämämä kirjoitti:

        minulla on sims 2 sarjanumero ohjelma jossa saan niitä vaikka milljoonia ja kyllä sims 2 yliopistokin löytyy. yhteyttä sähköpostiin. [email protected]

        Minulla on hävinnyt tavallisen the sims 2 sarjanumero...Voitko antaa sen?? Pliiss???


      • Kyllä_vain
        mämämä kirjoitti:

        minulla on sims 2 sarjanumero ohjelma jossa saan niitä vaikka milljoonia ja kyllä sims 2 yliopistokin löytyy. yhteyttä sähköpostiin. [email protected]

        Oisko sulla tai kellään the sims2 jouluversion sarjanumerooo?


      • nohoo
        Saduu kirjoitti:

        Voisko joku antaa sims 2 sarjanumeron ku kokeilin tota mikä tos oli mut se oli väärä

        Sama täällä toi oli väärä ku se ei ees hyväksyny sitä :/


      • ?!
        sahveriina kirjoitti:

        voin laittaa mut mikä sims sulla on??

        the sims 2


      • Kadottanut sarjanume
        sahveriina kirjoitti:

        voin laittaa mut mikä sims sulla on??

        Mä tarviisin Vapaa ajan sarjanumeron :)


      • ...
        tytsy kirjoitti:

        Minulla on hävinnyt tavallisen the sims 2 sarjanumero...Voitko antaa sen?? Pliiss???

        Se sarjanumero ei ole sama kaikilla ja muut voi minun mielestä pelata muiden pelejä jos laittaa saman koodin et järkee? :/


    • eitiiämitään

      The sims 2 lemmikkielämää pc- pelin sarjanumero?! pliis kertokaa joku..

      • pyyyuu

        ent ttavallisen sims2 se numerokoodi ??


      • moooo

        Mulla on se sarjanumero... Nyt se tulee

        23QQ-A454-F57Q-5N7N-6ZYT


      • itsukki
        moooo kirjoitti:

        Mulla on se sarjanumero... Nyt se tulee

        23QQ-A454-F57Q-5N7N-6ZYT

        ööö... en saa selvää tosta the sims 2 lemmikkielämää sarjanumerosta se on mielestäni joku tällänen:6DOO-FU8C-M74M-68GN. p.s voisitteko kirjottaa jos tohon on jotain korjattavaa ja voisitteko antaa sen koodin koska noi muut ei toimi mitä on tääl sivustol, pliis


      • koodia
        itsukki kirjoitti:

        ööö... en saa selvää tosta the sims 2 lemmikkielämää sarjanumerosta se on mielestäni joku tällänen:6DOO-FU8C-M74M-68GN. p.s voisitteko kirjottaa jos tohon on jotain korjattavaa ja voisitteko antaa sen koodin koska noi muut ei toimi mitä on tääl sivustol, pliis

        siin pitää olla 5 4 merkin sarjaa tos on vaa 4


      • pipuko

        se on 6NQY-8B5Z-DP79-3GPY-9QN7 siinä!!


    • onima

      BNGY-ZF9R-XQYS-LJX2-ZQJV siinä

      • tiikewi

        niin? 8


      • Tyyppii XD

        Mul ei toimi toi sarjanumero.... Onko toi the sims 2 numero???


      • Likka
        Tyyppii XD kirjoitti:

        Mul ei toimi toi sarjanumero.... Onko toi the sims 2 numero???

        On semmonen ongelma että kokeilin tota antamaanne koodia mut se ei toiminu..;( Siis voitteko antaa minulle oikean sarjanumeron?? PLIISS....... :)


      • ollie
        Tyyppii XD kirjoitti:

        Mul ei toimi toi sarjanumero.... Onko toi the sims 2 numero???

        sorry.se olikin deluxen eikä duoble deluxen


      • suuurre
        ollie kirjoitti:

        sorry.se olikin deluxen eikä duoble deluxen

        se sims 2 lemmikkielämää sarja numero on:bf8y-gbre-v69s-p69s-eual. toivottavasti toimii!!


      • suurre
        suuurre kirjoitti:

        se sims 2 lemmikkielämää sarja numero on:bf8y-gbre-v69s-p69s-eual. toivottavasti toimii!!

        oho... sori=)


      • apuatarvitsevat

        EI TOIMINUT ? :O


    • minä avuton

      onko jollain sims vapaa-ajan sarjanumeroo ku mun se hävis ja poistin lisäosan ku levyy ei löytyny.. nyt löyty levy muttei sarjanumeroo.. :(

      • OoksvähäN00b

        KIRJOTA ENKUKSI! ESIM KAUPUNKIKÄMPÄN SARJANUMERON LÖYDÄT NÄIN: KIRJOTA GOOGLEEN SIMS 2 APARTMENT LIFE SERIAL NUMBER.

        >:((((((((((((((((((((((((((((((((((8 TYHMÄÄÄT


      • DaaDFDFS
        OoksvähäN00b kirjoitti:

        KIRJOTA ENKUKSI! ESIM KAUPUNKIKÄMPÄN SARJANUMERON LÖYDÄT NÄIN: KIRJOTA GOOGLEEN SIMS 2 APARTMENT LIFE SERIAL NUMBER.

        >:((((((((((((((((((((((((((((((((((8 TYHMÄÄÄT

        AUS2-P4AK-24DF-KU2S-92JS


    • Epätoivonen

      Eli mun kaveri lainas mulle sims 2 vapaa-ajan mut sit kun avasin ne kannet ei siellä ollut sitä sarjanumerojuttua ja se mun kamu sano että se oli hukannut ne niin olis tosi kiva jos vastaisitte ja kertoisitte mikä se sarjanumero on. Pliidee!!!!!! TARTTEN APUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • ?!

      en löydä the sims 2 pc pelin ohjekirjaa ja tarvitsen siellä olevan aloitus koodin !
      :s :(

    • bessi99@windowslive

      tarvitsen koodin the sims 2:koseen

      • Mew-sama

        Kun etsit Dc Sims 2 egen, otat EA kuvakkeella olevan ohjelman sulle pitäis tulla iso kasa koodeja käytettäväksi se toimii... Itse en tarvi enään niitä olen hävittänyt ne ajatsit, joissain netissä ladattavissa peleissä on mukanakin jos osaa etsiä kunnolla.....


      • mmoimoi

        hEI miks kaikki ettii koodia täältä?? Eikse mee nii et jokaisella pelillä on oma koodi?? Tai siis sillai et ei jokaisella pelillä oo samaa koodia


      • piupau96
        mmoimoi kirjoitti:

        hEI miks kaikki ettii koodia täältä?? Eikse mee nii et jokaisella pelillä on oma koodi?? Tai siis sillai et ei jokaisella pelillä oo samaa koodia

        Noniin,

        Sain joululahjaksi Sims 2 double Deluxen. Sen mukana tulleessa ohjekirjassa oli kyllä sarjanumero mutta ohjekirjan kannessa luki vain Sims 2 Deluxe, eli ohjekirja oli ihan eri pelille. No hain netistä keskusteluja vääristä ohjekirjoista jne. Löysin muutaman hyvän jutun.

        1. Kaikissa peleissä on ERI sarjanumero eli turha pyytää täältä niitä (paitsi jos jollain todella on sellainen ohjelma jolla niitä saa luotua jotenkin)

        2. Tarkista että ohjekirjan etukannessa on sama teksit kuin CD kotelossa ja levyssä.

        3. Tarkista kaikki ohjekirjat ja CD kotelo ja kokeile kaikkia sarjanumeroita jotka niistä löydät jos ne eivät toimi niin...

        4.... lähetä viestiä osoitteeseen [email protected] Kerro tarkasti miksi peli ei toimi jne. Mukaan kannattaa varmaan laittaa myös sähköposti, puh. nro. ja osoite. Laita osoitteen perään "Finland".

        Tässäpä oli. Itse huomasin tänään että ohjekirjahan oli eri pelille. Mutta ohjekirjan kuva oli melkein täysin samanlainen kuin levykotelon, eli tarkkaavaisuutta.

        tässä vielä vinkki sarjanumeron kirjoittamiseen

        Katso ettet ole kirjoittanu W kirjainta kahtena V kirjaimena.
        Katso ettet ole kirjoittanut kahta V kirjainta yhtentä W kirjaimena.
        Katso ettet ole kirjoittanut I kirjainta l kirjaimena.
        Katso ette ole kirjoittanut G kirjainta 6 numerona tai päinvastoin

        Huolellisuutta!!!


      • dSillai
        piupau96 kirjoitti:

        Noniin,

        Sain joululahjaksi Sims 2 double Deluxen. Sen mukana tulleessa ohjekirjassa oli kyllä sarjanumero mutta ohjekirjan kannessa luki vain Sims 2 Deluxe, eli ohjekirja oli ihan eri pelille. No hain netistä keskusteluja vääristä ohjekirjoista jne. Löysin muutaman hyvän jutun.

        1. Kaikissa peleissä on ERI sarjanumero eli turha pyytää täältä niitä (paitsi jos jollain todella on sellainen ohjelma jolla niitä saa luotua jotenkin)

        2. Tarkista että ohjekirjan etukannessa on sama teksit kuin CD kotelossa ja levyssä.

        3. Tarkista kaikki ohjekirjat ja CD kotelo ja kokeile kaikkia sarjanumeroita jotka niistä löydät jos ne eivät toimi niin...

        4.... lähetä viestiä osoitteeseen [email protected] Kerro tarkasti miksi peli ei toimi jne. Mukaan kannattaa varmaan laittaa myös sähköposti, puh. nro. ja osoite. Laita osoitteen perään "Finland".

        Tässäpä oli. Itse huomasin tänään että ohjekirjahan oli eri pelille. Mutta ohjekirjan kuva oli melkein täysin samanlainen kuin levykotelon, eli tarkkaavaisuutta.

        tässä vielä vinkki sarjanumeron kirjoittamiseen

        Katso ettet ole kirjoittanu W kirjainta kahtena V kirjaimena.
        Katso ettet ole kirjoittanut kahta V kirjainta yhtentä W kirjaimena.
        Katso ettet ole kirjoittanut I kirjainta l kirjaimena.
        Katso ette ole kirjoittanut G kirjainta 6 numerona tai päinvastoin

        Huolellisuutta!!!

        piupau96 siis täh onhan niis jokaises eri sarjanumero mut jos ei rekisteröi sitä nettiin vaan pelaa vaan niin kyllähän niihin käy jokaiseen sama sarjanumero... !


      • fyou
        dSillai kirjoitti:

        piupau96 siis täh onhan niis jokaises eri sarjanumero mut jos ei rekisteröi sitä nettiin vaan pelaa vaan niin kyllähän niihin käy jokaiseen sama sarjanumero... !

        oon ihan samaa mieltä d sillain kanssa !!!!!!!!!


      • ZXZX
        piupau96 kirjoitti:

        Noniin,

        Sain joululahjaksi Sims 2 double Deluxen. Sen mukana tulleessa ohjekirjassa oli kyllä sarjanumero mutta ohjekirjan kannessa luki vain Sims 2 Deluxe, eli ohjekirja oli ihan eri pelille. No hain netistä keskusteluja vääristä ohjekirjoista jne. Löysin muutaman hyvän jutun.

        1. Kaikissa peleissä on ERI sarjanumero eli turha pyytää täältä niitä (paitsi jos jollain todella on sellainen ohjelma jolla niitä saa luotua jotenkin)

        2. Tarkista että ohjekirjan etukannessa on sama teksit kuin CD kotelossa ja levyssä.

        3. Tarkista kaikki ohjekirjat ja CD kotelo ja kokeile kaikkia sarjanumeroita jotka niistä löydät jos ne eivät toimi niin...

        4.... lähetä viestiä osoitteeseen [email protected] Kerro tarkasti miksi peli ei toimi jne. Mukaan kannattaa varmaan laittaa myös sähköposti, puh. nro. ja osoite. Laita osoitteen perään "Finland".

        Tässäpä oli. Itse huomasin tänään että ohjekirjahan oli eri pelille. Mutta ohjekirjan kuva oli melkein täysin samanlainen kuin levykotelon, eli tarkkaavaisuutta.

        tässä vielä vinkki sarjanumeron kirjoittamiseen

        Katso ettet ole kirjoittanu W kirjainta kahtena V kirjaimena.
        Katso ettet ole kirjoittanut kahta V kirjainta yhtentä W kirjaimena.
        Katso ettet ole kirjoittanut I kirjainta l kirjaimena.
        Katso ette ole kirjoittanut G kirjainta 6 numerona tai päinvastoin

        Huolellisuutta!!!

        moi kaikki näyttää ettivän sims2 numerokoodia joten äläkää panko mittään turhaa antakaa vaan se sims2 numero koodi!


    • xD

      mä oon ihan hulluna the sims 2:seen ja on hukannut sarjanumeron ja kun kaikissa on eri sarjanumero niin pliis auttakaa jos osaatte autta oon todella kiitollinen

      • ajdjujamd

        Lataatteko sims 2 :seen lisäosia NETISTÄ (jos lataatte mistä paikasta te lataatte)
        En tiiä yhtää =(


      • hymyveikko12345678
        ajdjujamd kirjoitti:

        Lataatteko sims 2 :seen lisäosia NETISTÄ (jos lataatte mistä paikasta te lataatte)
        En tiiä yhtää =(

        tietääkö kukaan sims 2 jouluversion sarjanumeroo ? et jos joku tietää nii voisitteko kertoo? =)


      • Sinun sankari

        THA2-Z3FK-OR1A-3HZ4-2WUS


        tossa!


      • BBROP
        hymyveikko12345678 kirjoitti:

        tietääkö kukaan sims 2 jouluversion sarjanumeroo ? et jos joku tietää nii voisitteko kertoo? =)

        Joulu version 8CVA - DDUA - 81DD - 91QB - 8CVQ ja tossa jotai koodeja:
        THA2-Z3FK-OR1A-3HZ4-2WUS
        374U-U5GT-1RZ9-4PDG-T5QZ
        DKSS-YCA2-ZO11-SSP7-3AFH
        XUT3-6LHW-ZOR1-JH7N-VV7I
        DWJ2-Q92Z-R1R1-5F6R-077P


      • SANKARII
        Sinun sankari kirjoitti:

        THA2-Z3FK-OR1A-3HZ4-2WUS


        tossa!

        TOIMIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Zubby

      Sims2:

      H&M muodin kamasetti: 4VRH-QBUU-E3F6-2QW6-EXDN

      Kaupunkikämppä lisäosa: FQFF-BKZP-3UGU-F2TL-NNE7

      Matkoilla Lisäosa: CCM5-ZCRD-U363-2SMC-T2LN

      Vapaa-aika lisäosa: ABMV-Z8CZ-KNEL-NCHS-5ACJ

      KAUPPA AUKI LISÄOSA: 7ZXX-V8Z4-PU9C.MJCN-LF4L

      SE ELÄIN LISÄOSA: 3K4U-2DC2-DJUG-VPWF-Y9G4

      Toivottaan että siinä olis jotain apuu. ;) Olkaas hyvä!

    • Teidän sankari

      Tossa on jotain koodeja!
      Eka koodi toimii täydellisesti!

      THA2-Z3FK-OR1A-3HZ4-2WUS
      374U-U5GT-1RZ9-4PDG-T5QZ
      DKSS-YCA2-ZO11-SSP7-3AFH
      XUT3-6LHW-ZOR1-JH7N-VV7I
      DWJ2-Q92Z-R1R1-5F6R-077P

    • Nörtti(kö?)

      Jokaisessa levyssä on oma sarjanumeronsa. Ostin kirpparilta levykansion, jossa oli 4 the sims2 pc-peliä. (lisäosia) Siinä oli lemmikkielämää, matkoilla, vuodenajat ja ikea. Mutta mihinkään ei ollut sarjanumeroo. Olen koittanut matkoilla peliin kaikkia löytämiäni sarjanumeroita, mut mikään niistä ei toimi, ja kaikki on ihan erilaisia. Olen koittanut kaikkia mahdollisia keinoja saada se toimimaan, mutta mikään ei auta. Koittakaa kaikki ymmärtää, että näistä mitkään eivät toimi.

      • -.-''

        Se on asennuskoodi. Tottakai se voi näyttää siltä epämääräiseltä kasalta numeroita, mutta se toimii kaikkiin. Et vain voi rekisteröidä EA:lle. Että itse varmaan olet nörtti. Jotkut voivat vain tekaista ilmasta niitä koodeja, jotkut taas toimii oikeasti.


    • MIKÄ SE ON

      mikä on muodin kamasetin sarja numero kertokaa pliis :D

    • mirantsu

      määki haluun

    • ewesi

      kiitti paljon zubby :--) toimi !

    • Avulias immeinen

      Hei! Annan teille omien pelieni sarjanumeroita. c:

      The Sims 2 Deluxe: AD5V - 7EFU - U39M - RBN4 - 5L94
      The Sims 2 Vuodenajat lisäosa: 5DL4 - RUYA - UA9P - CVPC - M3GE
      The Sims 2 Yliopisto lisäosa: 5BTT - 2U5E - PWJH - TBGB - PSR7
      The Sims 2 Lemmikkielämää lisäosa: B3JA - 9W5Z - VSS7 - VGLV - FKKF
      The Sims 2 Kauppa-Auki lisäosa: FLW6 - 5G2C - BL3L - P4ZT - H5QK

      Tossa teille, toivottavasti olin avuksi. Enkä halua olla töykeä, haluan olla teille avulias. ^^

      • Avulias immeinen

        Ai niin ja kiitos Zubby! Lainasin sinulta V-A:n koodia. c: (eli Vapaa-Aika)


    • immone

      Kiitti zubby! otin ton kaupunki kämpän :))

    • Tässoon

      Tässon teille Matkoilla-lisärin asennuskoodi: 1PH9-2Q1J-1111-G111-1FLT





      Itselläni toimii, mutta tuo on jo rekisteröity! Löysin piratebaystä, mulla toimii :)

    • simsfaniliini15

      Kiitos oli apua :] Kaverilta lainasin kaupunkikämpän ja vapaa-ajan, mutta kaupunkikämppä pitikin poistaa, koska kaveri pystyy pelaan vain sillä ja sitten minunkin olisi tarvinnut vain sillä! :/ no mutta kiitoksia! [:

    • Sapfiiri

      Tarvin Deluxeen !!

    • APUAAA!?2

      sain noin vuos sitten sen tavallisen sims 2 pelin.Sit oon saanu siihen tän vuoden aikana siihen Kauppa auki lisäosan,matkoilla lisäosan ja sit sit semmosen lemmikkipakkaus kokoelman jossa on se lemmikkielämää lisäosa ja kaks kamasettiä. Sit sain eilen mun kaverilta lainaan semmosen jouluversion,jossa on se tavallinen sims 2 ja joulun kamasetti. Yritin tänään asentaa sitä ihan tavallisesti,mutta se kysy sitä asentamis juttua ja laitoin sen latamaan,mutta sit ku se latas sen(ihan eritavalla ku muissa lisäosissa) nii se vaa lähti siitä enkä löydä sitä peliä. ? Mikä on mennyt väärin ?

    • Hierokaamunpillua!

      Kiitoksia, nää sivut on parhaita näist löytyy kaikkee! Tuol on pari koodii jotka toimii ja pääson pelaa vanhaa simii :D Kiitos nyt meen sormittaa itteeni

    • No koodi

      siinä teille numero :D löysin netist: EF34 - SVS3 - OPC3 - 4PDX - 6H8D

      • KOODEJA!!!!

        matkoilla simssin koodi: 1PH9-2Q1J-1111-G111-1FLT tai EF34 - SVS3 - OPC3 - 4PDX - 6H8D tai Q11W - 8KQQ - Q113 - OW7Q - 61FG


    • NO TOSSA

      EF34 - SVS3 - OPC3 - 4PDX - 6H8D SIINÄ ja tos7QWES-HDG2-AQPD-AH4S ja THA2-Z3FK-OR1A-3HZ4-2WUS
      374U-U5GT-1RZ9-4PDG-T5QZ
      DKSS-YCA2-ZO11-SSP7-3AFH
      XUT3-6LHW-ZOR1-JH7N-VV7I
      DWJ2-Q92Z-R1R1-5F6R-077P
      noi ainaki toimii löysin netistä ja ohje kirjasta!
      joku noista

    • minäääähhhhh

      Peruspeli= GGAA-E6XM-A7BG-MBM6-F9ZD
      Yliopisto= GSFP-5UQ2-6ZZG-AEFD-DUNN
      Yöelämää= 4YSJ-RN8U-FKJL-G8DL-QBTD
      Kauppa Auki= H6D5-X72J-JR47-R4ZS-X47T
      Lemmikkielämää= CMQY-24B3-336Y-ZVKE-SNMY
      Vuodenajat= 7QFP-NTN8-SHJE-F8UA-UX4T
      Matkoilla= BZDD-UZ7L-648A-8796-8ND4
      Vapaa-aika= BMJ2-H828-TG8C-T72E-KGT7
      Kaupunkikämppä= 9X3T-6F4E-D2U5-HT2W-8S4S
      Perhepakkaus kamasetti= G23B-QSEB-KXPY-Y2YN-VAFY

      • sarjanumeronetsijä

        teinien kamasetin sarjanumero?


    • deeem

      oisko kellään the sims 3 täyttä elämäää ?? pliiis auttakaaa :D koodi hukassa ;/

    • sarjanumeronetsijä

      mikä on teinien kamasetin sarjanumero? sain kaverilta levyn mutta en ohjekirjaa ja kuoressa sarjanumeroo ei oo.. voisko joku kertooo?

    • Pinjau

      Sain sims 2:seeni täältä sopivat koodit (: kiitooos(:: JA lemmikki lisä osaan sain myös koodin(:

    • jesjes!

      TOIMII YHÄ :>

    • Elämäntarinat

      Oisko kellää koodii siihe sims ELÄMÄNTARINAT pc pelii?? Hukkasin sen ja tarttisin sen koodin! ;) Auttakaa PLIIIIS

    • Strösseli

      Ei noi toimi kun joka pelissä on eri.

    • Eiks se toimi näin

      Eiks se lue siinä kannessakin se sarjanumero?

    • haistakaavittu2

      vittu mitä idiotteja täälläk on. JOKA LEVYLLÄ ON OMA SARJANUMERONSA. ÄÄRRgghh!!!!!

    • xdxdxd2

      ootteko ihan hörhöjä ei se toimi se sarjanumero jos se on jo jollain muulla käytössä!

    • epätoivoinen

      Äääh en löyä mistää sitä sarjakoodi numeroo siihe sims 2 jos on vaan yks levy olisin tuhannesti kiitollisia jos jollain olisi se ja voisi kertoa!?

    • Marryland
    • RogerWydo
    • Lemmikkipakkaus??!

      Oon hukannu sen ohjekirjan enkä saa asennettua mun sims 2 Lemmikkipakkausta?(kartano&puutarha, lemmikkielämää, perhepakkaus?)
      Mitkään netistä löytämäni koodit ei toimi.....

    • Useful info

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2663
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2440
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2081
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe