Pari kuukautta sitten tuli ruokamyrkytyksen tapainen reaktio.
Vuorokausi oksentelua ja vatsa löysällä.
Sitten ihan hyvä olo mutta silmät ja iho muutaman päivän keltaiset.
Ihmeempiä oireita ei ole ollut ja vointi ihan hyvä.
Näkeekö verikokeissa vielä myöhemmin onko ollut alkoholihepatiitti loma riemujen lomassa.
Millaisia kokemuksia löytyy maksatulehduksesta ja elämisestä sen jälkeen.
Maksatulehdusko
4
736
Vastaukset
- 1............hoitsu
Uusiutuu todella herkästi.
Mikäli et lopeta aivan kokonaan alkoholinkäyttöä voit olla varma, että päädyt tuskallisesti hautaan. Kehotan hakeutumaan lääkäriin ja tutkimuksiin millaisia vahinkoja maksasi on kärsinyt lisäksi tutkivat mahdolliset virukset. - kkjjhh
Haima- tai maksatulehdus.
Keltaiset silmät ja iho kertoo sen.
Ryyppäämistä jatkamalla saat raittiuden haudassa.
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00017
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00451 - Nähtymaksasairauksia
Lopetat vaan sen juomisen kokonaan nyt. Väri palautunut normaaliksi, eli tulehdustila ei välttämättä ole krooninen. Älä leiki asian kanssa, jos elämänhalua on.
- Ackki
Toi maksatulehdus on aika spooky tauti kun voi olla oireettomana .
Ihmeen huonosti saa alkohepatiitista tietoa tai sen kokeneet ei ole enää elossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh714080Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli853365Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit983148- 1013012
Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.372827Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi412664Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla
Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise2422540Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö832442Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j2152416Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.922309