kumpa en olisi. taisi aikamoinen railo siitä välillemme syntyä-ompas typerä olo!!juu hävettää ihan helvetisti!!
tunnustin tunteeni....
5
482
Vastaukset
- 333
sitä on liikkeellä....
- melkeinkaunismieli
Omatunto syyttää ja turhauttaa. Hullun paperit on,mutta tyhmä en (selvinpäin) ole. Syrjintää on mulla tietty kun selvinpäin mietin hiljaa filosofisia ja matemaattisia juttuja. Alkoholi ja muut juopot ympärillä saavat minut välillä juomaan,ja tekevät minusta pellen. Tunteita ja sitä häpeää ei saisi tukahduttaa selvinpäin? Itse äsken huomasin sen taas. Yksin asun täällä Maaningan korvessa niin rohkeammin pystyy tunteilemaan. Tietysti teistä muista en tiedä jos olette parisuhteessa tai on perhe että onko mahdollista häpeän tunteita niin vain näyttää.😮
- kukaaneivaadimitään
Minä en voi sanoa että rakastan ketään niin kuin nainen rakastaa miestä. En tunne minkäänlaista tarvetta romantiikkaan ja olen sitä mieltä että yksin oleminen taitaa olla minulle ainoa oikea tapa olla ja elää.
- olinehjempisilloin
Ainoa haave on yhä saada joskus tehdä töitä rakkaassa työpaikassa.
- Koettuontämäkin
Ei kannata koskaan hävetä sitä että uskaltaa olla rohkea,ole ylpeä itsestäsi☺Vain pelkurit vaikenee koska helpointa olla vätys.Tosi typerää että ihmiset luulevat menettävänsä kasvonsa jos kertoo tunteensa rehellisesti.Sehän on kunnian osoitus toista kohtaan että olet valmis olemaan niin paljas/haavoittuvainen vaikka miten kävisi.Toimi jatkossa samoin,olet fiksu👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee833265Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."372074Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1691850Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?3041403Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki351308- 1131254
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin931229En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711110Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201094- 281071