tunnustin tunteeni....

rakkaudentunnustamisesta

kumpa en olisi. taisi aikamoinen railo siitä välillemme syntyä-ompas typerä olo!!juu hävettää ihan helvetisti!!

5

423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 333

      sitä on liikkeellä....

    • melkeinkaunismieli

      Omatunto syyttää ja turhauttaa. Hullun paperit on,mutta tyhmä en (selvinpäin) ole. Syrjintää on mulla tietty kun selvinpäin mietin hiljaa filosofisia ja matemaattisia juttuja. Alkoholi ja muut juopot ympärillä saavat minut välillä juomaan,ja tekevät minusta pellen. Tunteita ja sitä häpeää ei saisi tukahduttaa selvinpäin? Itse äsken huomasin sen taas. Yksin asun täällä Maaningan korvessa niin rohkeammin pystyy tunteilemaan. Tietysti teistä muista en tiedä jos olette parisuhteessa tai on perhe että onko mahdollista häpeän tunteita niin vain näyttää.😮

    • kukaaneivaadimitään

      Minä en voi sanoa että rakastan ketään niin kuin nainen rakastaa miestä. En tunne minkäänlaista tarvetta romantiikkaan ja olen sitä mieltä että yksin oleminen taitaa olla minulle ainoa oikea tapa olla ja elää.

      • olinehjempisilloin

        Ainoa haave on yhä saada joskus tehdä töitä rakkaassa työpaikassa.


    • Koettuontämäkin

      Ei kannata koskaan hävetä sitä että uskaltaa olla rohkea,ole ylpeä itsestäsi☺Vain pelkurit vaikenee koska helpointa olla vätys.Tosi typerää että ihmiset luulevat menettävänsä kasvonsa jos kertoo tunteensa rehellisesti.Sehän on kunnian osoitus toista kohtaan että olet valmis olemaan niin paljas/haavoittuvainen vaikka miten kävisi.Toimi jatkossa samoin,olet fiksu👍

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2530
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      893
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe