Apua auttakaa

Anskubansku07

Mun siskon kerbiilin tä oli katkennut häntä ja kun meillä molemmilla on omat 2 gebiiliä niin mulla on 2 mustaa ja sillä 2ruskeaa niin vaihdettiin et otan toisen ruskean ja se ottaa mun toisen mustan niin se mun antama musta gerbiilin pura kai sen hännästä palasen niin piti vaihtaa ne sit takas kun ne ei kai hyväksynyt toisiaan ja me itkettiin siitä kun sen häntä oli katkennut ja siitä törrötti joku valkoinen onko muute vaarallista jos gerbiilillä katkeaa hammas mun gerbiilillä on nittäin katkennut

5

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zedä

Lääkäriin tuollaisten kysymysten kanssa eikä keskustelupalstalle! Toivottavasti nyt opitte sen läksyn, ettei eläviä eläimiä voi noin vain vaihtaa kuin jotain pokemoneja.

• Anonyymi

Olet pian 12 nimimerkkisi perusteella, voit kirjoittaa ymmärrettävämmin. Etkö ole kuullut totutuksesta? Eläviä eläimiä EI VOI vaihdella.

• Anonyymi

Niin, ja se valkoinen joka törrötti on luu. Viesti on 7kk vanha, ei mitään... :D

• Anonyymi

Päätöntä mennä vaihtamaan gerbiilejä. Sait sentään opetuksen.

• Anonyymi

Pienen poikasen voi helpommin totuttaa niiden kanssa, jos haluat erivärisen gerbiilin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      128
      5256
    2. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      187
      4971
    3. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      85
      3454
    4. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      107
      2986
    5. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      24
      2322
    6. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      241
      1757
    7. Toivottavasti odotat minua

Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.
      Ikävä
      82
      1325
    8. Muistatko vielä minä vuonna tavattiin ekan kerran?

Sun katse sulatti mut...
      Ikävä
      99
      1309
    9. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
      Ikävä
      74
      1020
    10. Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä

Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.
      Ikävä
      120
      992
    Aihe