Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Apua auttakaa

Anskubansku07

Mun siskon kerbiilin tä oli katkennut häntä ja kun meillä molemmilla on omat 2 gebiiliä niin mulla on 2 mustaa ja sillä 2ruskeaa niin vaihdettiin et otan toisen ruskean ja se ottaa mun toisen mustan niin se mun antama musta gerbiilin pura kai sen hännästä palasen niin piti vaihtaa ne sit takas kun ne ei kai hyväksynyt toisiaan ja me itkettiin siitä kun sen häntä oli katkennut ja siitä törrötti joku valkoinen onko muute vaarallista jos gerbiilillä katkeaa hammas mun gerbiilillä on nittäin katkennut

5

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zedä

      Lääkäriin tuollaisten kysymysten kanssa eikä keskustelupalstalle! Toivottavasti nyt opitte sen läksyn, ettei eläviä eläimiä voi noin vain vaihtaa kuin jotain pokemoneja.

    • Anonyymi

      Olet pian 12 nimimerkkisi perusteella, voit kirjoittaa ymmärrettävämmin. Etkö ole kuullut totutuksesta? Eläviä eläimiä EI VOI vaihdella.

      • Anonyymi

        Niin, ja se valkoinen joka törrötti on luu. Viesti on 7kk vanha, ei mitään... :D


    • Anonyymi

      Päätöntä mennä vaihtamaan gerbiilejä. Sait sentään opetuksen.

    • Anonyymi

      Pienen poikasen voi helpommin totuttaa niiden kanssa, jos haluat erivärisen gerbiilin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2474
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1818
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1611
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1555
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1508
    8. 54
      1370
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1244
    Aihe