Nyt kun huijariwagen on myyntitilastossa viimeisenä niin trollin mielestä huijarisaastewagen onkin yhtäkuin yksitoista automerkkiä.
Kun Toyota pitää voittaa niin trolli kertoo Volkswagenin tehneen sitä tai tätä. Esim. Volkswagen myi siinä ja siinä kuussa niin ja niin paljon autoja. Kun trolli kirjoittaa Volkswagenista Toyotaa vastaa niin hänen volkswageninsa on muka tämä:
Hänen mielestään Volkswagen on yhtä kuin Volkswagen, Audi, Seat, Škoda, Lamborghini, Bentley, Porsche, Bugatti ja Ducati, Scania ja MAN.
Siksi että Volkswagen-konserniin kuuluvat Volkswagen, Audi, Seat, Škoda, Lamborghini, Bentley, Porsche, Bugatti ja Ducati, Scania ja MAN.
Ei muutoin pärjää Toyotalle niin pitää käydä Toyotan kimppuun yhdentoista automerkin voimin.
Tämä on trollin mielestä Volkswagen
5
121
Vastaukset
- moneenjunaan
Miten niin kimppuun? Onko huono olo?
Jos niitä myydään sen verran ja tojotaa tuon verran, niin miksi otat sen noin tunteella?
Älytöntä elottomien kappaleiden palvontaa puolin jos toisinkin???
Miksi?? - itkupotkuraivari
VW, Skoda, Audi, Seat 22.000
Toyota, Lexus 10.500
Tämä on totuus Trafin tilastoista, ei muutu itkemällä. Ei vaikka itkisi joka viikko tästä samasta asiasta- HänOnMeidänIlomme
Auts, nyt sattuu Holistia sieluun.
- audiseatskodavw
osssss, tuo trollien palvoma ajatusten tonava on lanseerannut kuolemattoman sloganin: audi,vw,skoda,seat=sama. Eikö tero olekkaan osssssin kanssa samaa mieltä vaikka samasta "puolueesta"?
- sähkökeskuskärysiVW
https://www.mtv.fi/lifestyle/autot/artikkeli/kommentti-autovalmistajien-mainospuhe-jyraa-faktan-vw-n-uskominen-kavi-kalliiksi/5711284#gs.pyfurjA
kuluttajalle on merkitsevää tietää se hajoava tekniikka
rikkaalle ei tieten väliä vaikka skodassa on sama tekniikka kuin premium audissa
https://www.apu.fi/artikkelit/maahantuoja-nama-vw-moottorit-syovat-oljya-nain-korjataan
lisää näitä yhtäläisyyksiä? kuuluisia VW ominaisuuksia kun menet vastuuta peräämään VW liikkeeseen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181