Jokupäivä saan paperit.

hannuristojiimies

Oon uskonnoton.

Vaikka te teettä ilotonta keinotekoista köyhyyttä kärsimystä se saa minut enemmän turvaamaan lakiin. Mitä enemmän te minua pieksätte sitä enemmän olen uskonnoton.

Suomessa on uskonvapaus. Olla myös uskomatta ja käytän sitä.

19

319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saatpaperit

      Ateistille lekuri kirjoittaa aina hullun-ja eläkepaperit.

      • hrj

        Metsäkedolle noin kirjoittasit saisit rangaistuksen?

        Olen agnostinen ateisti.


        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Agnostinen_ateismi

        Käsittän tuon uhkauksena että jos en usko teidän uskontoon minua rangaistaan.

        Jos näin käy ihmisoikeudet Suomessa tuhoutuu.

        Miksi muut agnostisetvateistit Suomessa ja maailmalla on eriarvoisia. Entä miksi ollaan Suomen lakien edessä eri arvoisia kuten että minua pilkataan ja jos joku pilkkaa metsäketoa se ei käy. Mietinpähän vain.

        Pitäisi olla nolla toleranssi henkeen ja terveyteen kohdistuvissa uhkauksissa.


      • hrj

        Perustuslaissa lukee työstä. Te että saa estää työntekoa. En halua eläkkeelle.


    • hrj

      Saanko omat paperini?
      Saanko tavata asianajajan?
      Voisiko noudattaa jo Suomen lakia. Perustuslakia. Sitä rikotaan edelleen todella rankasti.

      Joko nämä henkeen ja terveyteen uhkaukset, perättömät ilmiannot ja muut kunnian loukkaukset on rangaistu?

      Metsäketo sai MeToo käräjillä oikeutta. Miten olen eriarvoinen?

      Poliisin/viranomaisten pitää puuttua välittömästi.

      Maistraatti sanoo uskonnoton, oikeuskelpo, ei edunvalvontaa eikä valtakirjaa. Suomen lakia on noudatettava. Poliisinkin jos näkee rikokset tapahtuvan SIIHEN PITÄÄ PUUTTUA!

      Tämän täytyy loppua heti. Vuosikymmenien kärsimys ja ei vapautumispäivämäärää. Muu ei käy kuin Suomen laki. Oikeudenkaari. Ei käy.

      Minun pitää antaa lukea omat paperit ennen kuin vammaudun lisää. Se on oikeudenmukaista antaa minun vastata syytöksiin. Jos minut tehdään estyneeksi ja sitten paperit se on OIKEUSMURHA.

      Suomi.fi eikä kanta.fi ei näytä mitään. Minulla on tiedonsaantioikeus ja pyydänkin tässäkin omia tietojani luettavaksi. Olen pyytänyt ja maksanutkin tiedoistani mutta ne edelleen evätään. Muut saa omat tietonsa. Ei köyhä ja rikas voi olla epä tasa-arvossa OIKEUDEN edessä. Mutta tässäpä sitä ollaan.

      #yhdenvertaisuus.fi
      #tasa-arvo.fi
      #syrjinta.fi

    • silloineitulepapereita

      Jos haluaa "väistää" papereita, niin laittaa lapun postilaatikkoon: EI MAINOKSIA.

      • silloineitulepapereita

        ..mutta niin paperit voivat joskus olla hyödyllisiä, kuten esimerkiksi äänestäessä kun pitää todentaa henkilöllisyys: menepä sinne sitten kun kysyvät papereita, vessapaperirullan kanssa äänestämään, josta olikin hauska tapahtuma kerran, kun sanoin että: ei ole papereita, mutta muovia on.


      • paperittänne

        ... tuosta saisi hyvän sketsin tuosta todellisesta tilanteesta, kun kysyvät "papereita", aina kannattaa varustautua vessapaperirullalla, jos äänestyksen valvojallakin on kakka housussa ja pyytää paperia..


      • paperittänne

        ... olisi vielä likainen vessapaperirulla josta voisivat jo nykyteknologialla ottaa DNA-näytteen jolla voisi todistaa oman henkilöllisyytensä äänestäessä...


    • hrj

      Millois mun oikeudenkäynti? Eilen Iljaa ja tänään tälläistä:

      "Entinen poliisijohtaja vaati oikeutta hylkäämään virkarikossyytteensä kesken oikeudenkäynnin – oikeus hylkäsi pyynnön
      Poliisijohdon oikeudenkäynnissä krp:n hyllytetty päällikkö Robin Lardot vaati oikeutta hylkäämään häntä kohtaan nostetun syytteen virkavelvollisuuden rikkomisesta. Helsingin käräjäoikeus hylkäsi pyynnön.
      19.10.2018 12.18 – Päivitetty 16.00"

      https://www.aamulehti.fi/a/201260831

      ____

      En saa edes omia papereitani. Huhuu????

      Missä Suomen laki?

    • hrj.vankivuodet

      On aika käsittämätöntä että miten eri arvoisesti kohdellaan ja syrjitään. Ns. Metsäketo MeToo käräjät joissa jaettiin rangaistuksia ja monet muut.

      (Jatkuva ristiriita).

      Saanko minäkin jo oikeutta kun vuosia sitä pyytänyt??? Miten voin olla näin eriarvoisessa asemassa oikeusturvani ja oikeudenmukaisuuden suhteen?

      Ensi viikko taas käräjäoikeus sitä ja hovioikeus tätä. Minä tietty lusin ja kärsin. Itsen omia papereita vieläkin kuten vuosia ennenkin. Irvokasta.

      Tässä lainaus eräästä blogista missä tuomioistuin lausui viisaasti:


      _____



      http://blog.oikeus.pro/fi/blogi/:action/viewentry/entryid/766

      "14.10.2018"

      "Kun tätä kuultiin, monella oli aika hankala olo, on häpeällistä olla mukana menettelyssä, jossa mielivalta on lähempänä kuin oikeus. Kunnes tuomioistuin lausui päivän päätteeksi: Tuomioistuin paheksuu syvästi median ja tiedeyhteisön käytöstä, jossa vastajia kohdellaan syyllisinä. Jokainen on syytön, kunnes lainvoimaisesti muuta päätetty. Tuomioistuimen kannanotto oli selkärankainen ja oikeudenmukainen. Se sisältää rikosmenettelyn ytimeen kuuluvan idean syyttömyydestä, jokainen on syytön, kunnes lainvoimaisesti tuomittu. Tällainen lausuma on Suomessa varsin poikkeuksellinen ja se luo uskoa oikeuteen. Miten media otti tämän, hiljeni sen kuoliaaksi, "

    • ainoastaan.suomen.laki

      Lopettakaa se keinotekoinen köyhyys, rääkkäys ja pakkouskonto.

      Voisiko poliisi puuttua tähän jo.

    • uskonnoton-hrj

      "Mikäli uskonnonvapautta ei ole, puuttuvat usein muutkin ihmisoikeudet

      10.1.2018 klo 14:59 Uutiset Samuli Rissanen

      Kristillisdemokraattien puheenjohtaja Sari Essayah muistuttaa, että uskonnon-ja omantunnonvapaus on YK:n ihmisoikeusjulistuksen artikloista eniten laiminlyöty. Diktaattorien ja uskonnollisen kansallismielisyyden maailmassa uskonnonvapausloukkaukset ovat yleisiä ja vakavia seurauksiltaan. (Kuva: Samuli Rissanen)

      Eduskunnan uskonnon- ja omantunnonvapausryhmän puheenjohtaja Sari Essayah muistuttaa, että uskonnonvapaus on yhteiskunnalle eräänlainen lakmustesti, joka näyttää suuntaa, millä tolalla muut ihmisoikeudet ovat."

      Linkki tästä jutusta: https://www.kdlehti.fi/2018/01/10/mikali-uskonnonvapautta-ei-ole-puuttuvat-usein-muutkin-ihmisoikeudet/

    • hrj.vankivuodet

      En ole Herra tai Tuomari.

      Tämä vääryys käsitellään oikeudenkaaressa. Luetaan Suomen lakia.

      Metsäketo saa MeToo käräjillään oikeutta ja meidän pitää olla yhdenvertaisia lain edessä. Myös muut saa. Minunkin saatava tai se on OIKEUSMURHA. Suomalaisten ihmisoikeudet ROMAHTAA muuten.

      Tämä vetää linjan missä rangaistaan kaikki muutkin. Miten minut on JO NYT RANGAISTU!!

      • uskonnoton-hrj

        En ole ketään murhaillut, lapsia nussinut tai insestiä. Mutta monella on ja ne Instagramis kyllä elää aika oikeutettua elämää. Mitä mulla ei ikinä ole ollut.

        Moni murhaajat. Moni lasten nussijat. Moni lasten insestit.

        Miten vitussa ne ajaa mersuil, festareit, perheet, puolisot ... loputon paska.

        TUOMITAANKO MUUTKIN KUTEN MINÄ SAMALLA TAVOIN SITTEN? SEKÖ SUOMEN PÄÄTTÄJIEN NYKYINEN LINJA??

        Laittaisin instagramei mut ne ovat SOVITTANEET rikoksensa niin en laita.

        Mulla 25v? 23v? 19v? Mitä tämä kestänyt vitun ILOTON PASKA ELÄMÄ. Siihen päälle lyhentynyt elämä ja tuolla toisaalla et terminaali syöpä ja syöpähoidoista mitkä aiheutunut.

        SE SENSUROIDAAN MITÄ MINULLE TEHTY VUOSIKYMMENIÄ.

        Tämä on irvokasta.

        Kuten juuri oikeuslaitos toisessa asiassa:

        _____

        http://blog.oikeus.pro/fi/blogi/:action/viewentry/entryid/766

        "14.10.2018"

        "Kun tätä kuultiin, monella oli aika hankala olo, on häpeällistä olla mukana menettelyssä, jossa mielivalta on lähempänä kuin oikeus. Kunnes tuomioistuin lausui päivän päätteeksi: Tuomioistuin paheksuu syvästi median ja tiedeyhteisön käytöstä, jossa vastajia kohdellaan syyllisinä. Jokainen on syytön, kunnes lainvoimaisesti muuta päätetty. Tuomioistuimen kannanotto oli selkärankainen ja oikeudenmukainen. Se sisältää rikosmenettelyn ytimeen kuuluvan idean syyttömyydestä, jokainen on syytön, kunnes lainvoimaisesti tuomittu. Tällainen lausuma on Suomessa varsin poikkeuksellinen ja se luo uskoa oikeuteen. Miten media otti tämän, hiljeni sen kuoliaaksi, "


      • agnostinen.ateisti.hrj

        Mun teot en edes pääsisi vankilaan. SILTIKIN TUOMITTU KOVEMMIN MITÄ MURHASTA!! Suomessa suomalaisena!!

        Tuomitaanko joka ikinen samoista asioista jatkossa näin??????

        Tuomitaanko!!?

        Tämä on Suomen nykylinja minun elämäni. Tänään 20.10.2018 Suomessa.

        Siltikin Suomessa vapautuu tänävuonnakin lasten raiskaajiakin ja ne on sovittanut. Saa elämän. Hiekanjyvä mitä mulla kantaa. Oon huutanu kipua tuskaa kun ne on jääny kiinni, sovittanu linnas ja vapaana jo kun minä lusin EDELLEEN!!

        Oikeusvaltio tuhoutuu jos en saa omia papereita ja tätä ei käsitellä oikeudessa.

        Kysynyt poliisilta monesti. Omista asioista saa kirjoittaa. Jos tietämättäni rikon lakeja niin POLIISIN PITÄÄ HAKEA MINUT VANKILAAN. SÄILÖÖN.

        En kuulu mihinkään uskontoon. Suomen laki & elämäntieto.


    • uhkailtu

      Noin viikon aikana on tultu 2 kertaa näkyvänä tuputtaa Jeesusta. Kieltäydyin ja kieltäydyn aina. Sanon ei. Tänään tuli jo joku puhumaan hullujen huoneesta. Niin kuin tässä ketjussa lukee:

      "saatpaperit

      14.10.2018 21:15
      Ateistille lekuri kirjoittaa aina hullun-ja eläkepaperit. "

      Se on pakkouskonto. Joudunko hullun papereihin. Saadaan holhoukseen että saadaan kusetettua testamentti. Ikaallis palstalla oli ne valetestamentti jutut. Pyhäjärvi ja Kalajoki toiset jutut.

      No jos joudun hoitoon siksi koska en suostu pakkouskontoon se on rikos. Ihmisoikeusrikos. Tähän kytkeytyy raha. Ne tietää jotka tietää.

      Sanon EI JEESUS. EI USKONTO.


      MUN NUORUUS VARASTETTU JA VANHUUSKIN VIETY.

      Jos tämä uhkaus toteutuu on Suomen ihmisoikeudet tuhottu. Suomi on pakkouskonto maa. Vaalien jälkeen tilanne voi olla toinen.

      Olen pakotettu kirjoittamaan koska uhkailut.

      Poliisilta kysynyt monesti. Omista asioista saa kirjoittaa.

      Nämä kiristäjät kuuluu vankilaan. Tälläisiä lahkoja ei saa sallia. Nämä tuhoaa Kristittyjen maineen ja tämä nähdään maailmalla.

      Nyt nähdään toteutuuko tämä uhkaus mahdollisesti tänävuonna.

      -Aktiivimalli täytetty.
      -Ansiosidonnainen yli 1100e.

      Töitä on tehty eikä tälläistä voi laittaa hulluhuoneelle siksi että en suostu paska lahkoonne joka ei pärjää vapaassa kilpailussa vaan HYVÄKSIKÄYTTÄÄ MUITA!!

      Teidän lahko ei todellakaan ole kaikki Kristityt vaan pieni osa. Oikeus imagonne tuhoutuu jos tämä uhkauksenne toteutuu.

      Ei käy mikään muu kuin Suomen laki missä tämä asia käsitellään vaikka luin että Suomella ei ole varaa olla oikeusvaltio. No se on pakko! Olen uskonnoton ihmisoikeuspuolustaja. Perustuslaki 6 että ollaan yhdenvertaisia lain edessä rikas tai köyhä ja te tuutta oikeuden eteen tai oikeudenkaarenkin oikeus imago tuhoutuu. Poliisin oikeus imago tuhoutuu. Sitä ei voi sallia että te poljetta ja tuhoatte tämän maan oikeus imagoa itsekkäiden syiden kuten raha takia.

      En anna teille ikinä anteeksi. Potkin kiviä käpyjä ja lumipaakkuja loppuelämän että saan teidät Suomen lakien mukaan tuomittavaksi oikeudenkaareen.

      Tämän täytyy loppua ja holhous/valetestamentti on RYÖSTÖ.

      OIKEUSMURHA!!

    • Pakkouskonto.pois

      VIELÄKIN SAMAA PAKKOUSKONTOA!

    • Hrj.ei.ismejä

      Olen uskonnoton. En ole kirkollisverollinen edes. En kuulu kirkkoon.

      Ei mitään -ismejä. Kaikki on tärkeitä.

      #ruleoflaw
      #humanrights

      Poliittinen ja uskonnollinen vaino pois. En kyllä äänestä keskustaa tai sinisiä vaikka kuinka hakkaatte.

      Se a sianajaja täytyy antaa minulle!!!!!

    • hrj.paperiton

      MISSÄ PAPERIA?
      KUKA VASTAA?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7877
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      174
      1705
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1104
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1103
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      968
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      186
      906
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      181
      888
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      876
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      793
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      704
    Aihe