kertaa ennen kuin lopetat
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005814922.html
Seuraava pelaamasi euro voi tuoda miljoonavoiton sinulle ja joskus ei tarvita edes euroa vaan 25 senttiä riittää.
Kannattaako lopettaa pelaaminen, mietihän kaksi
7
629
Vastaukset
- Kannattaa
ei siinä mitään, jos itse tahdot uskoa jättipottiin ja pelata, mutta peliriippuvaisten palstalle tämmöistä paskaa ei kannata linkittää.
- ylipelihullu
Olen itsekin peliriippuvainen. Eilen kuitenkin voitin paffilta 3000 ja pystyin jopa lyhentämään ulosottoon pelivelkojani yli tonnilla ennen kuin jatkoin pelaamista
- KannattaaLopettaa
ylipelihullu kirjoitti:
Olen itsekin peliriippuvainen. Eilen kuitenkin voitin paffilta 3000 ja pystyin jopa lyhentämään ulosottoon pelivelkojani yli tonnilla ennen kuin jatkoin pelaamista
Olen ihan rahassa peliriippuvainen, mutta älä muille tapojasi pakota. Unohdit myös mainita paljon pelasit rahojasi tuon 3000 euron voiton eteen? Oikea vastaus lienee 30 000 euroa.
Ei nyt millään pahalla, mutta moni ihminen saattaa olla tilanteessa, että miettii jopa itsemurhaa sen takia mitä pelaaminen on saanut aikaan. Ja sinä hyväkäs vielä kehotat jatkamaan pelaamista. Mieti nyt hetki hiljaa itseksesi. - ylipelihullu
En ole laskenut, mutta tosiaan tuo 30000 euroa voi olla aika lähellä sitä mitä olen pelannut, mutta on minulle pari kertaa tärähtänyt myös lähes 5000 euron voitto ja kyllä se isoin voittokin sieltä vielä tulee. Ja miljoonaan verrattuna 30000 on aika pieni summa.
Vaikka pelajalla olisi velkaa kertynyt 300 tuhattakin niin yksikin jättipotti kuittaa velat ja itselle jää vielä hyvät rahat. - PelaaIhanRauhassa
ylipelihullu kirjoitti:
En ole laskenut, mutta tosiaan tuo 30000 euroa voi olla aika lähellä sitä mitä olen pelannut, mutta on minulle pari kertaa tärähtänyt myös lähes 5000 euron voitto ja kyllä se isoin voittokin sieltä vielä tulee. Ja miljoonaan verrattuna 30000 on aika pieni summa.
Vaikka pelajalla olisi velkaa kertynyt 300 tuhattakin niin yksikin jättipotti kuittaa velat ja itselle jää vielä hyvät rahat.mutta miksi sinun pitää saada muutkin pelaamaan? Vähän sama kun heiluttelisit alkoholistin edessä viinapulloa (joka on onnistunut lopettamaan juomisen).
- huijarifirma
pelaajat ovat kaikonneet ja hävinneet tuon miljoonan joten mainosmielessä veikkaus sen antoi. Taas alkaa porukka pelata siinä toivossa että juu kyllä se omalle kohdalle osuu samanlainen iso voitto. Veikkauksen pelit ovat huijausta, sieltä ei saa mitään voittoa, uskokaa jo.
- SuurinOsaEiVoita
Jos et ole vielä puolet elämästä pelattuasi voittanut, jatka vaan hamaan loppuun asti. Köyhänä kenties kuolet, mutta tulipahan ainakin yritettyä panoksella jos toisellakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk923904Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna922009Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871813- 1441692
- 1671541
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1061539Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651488Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671452Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001354- 861307