Onko järkeä ostaa skootteria jolla on 30tkm mutta on tehty iso kone remppa 20km sitten?
Onko 30tkm skootterilla ajettu paljon?
Moroooooh
2
183
Vastaukset
- olisko_näin
os kone on rempattu hyvin. vaikka mittarissa on 30tkm, on mootorilla ajettu 10tkm
- Jutustelija1
Miksi olisi tehty ISO remppa 10tkm kohdalla? Se kertoo siitä että jotain on pielessä, ei siihen matkaan kuuluisi kuin öljyjä vaihtaa.
Toinen mikä nykyään pistää silmään on se, että puhutaan "isosta rempasta" kun on mäntä vaihdettu... Kun minä olin nuori niin ios remppa oli se kun vaihdettiin: Kampiakseli, Kiertokanki, Sylinteri ja mäntä sekä männänrenkaat ja kaikki muukin siihen liittyvä. Ja siis sitä rataa...
Nykyään taitaa iso remppa olla kun vaihtaa männän, jos sitäkään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561232
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.941226Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171060- 18925
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45813Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114794Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64742- 14730
- 38629
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72613