Moro, olen 17 vuotias ja olen harkinnut perustaa oman yrityksen missä johtaisin yrityksien sosiaalista mediaa. Myöhemmin ottaisin mukaan myös sosiaalisen median markkinointia.
Musta tuntuu että nyt kun tämä some vai kasvaa ja kaikki menee someen niin firmat jossa on 50v papat ja ei osaa käyttää nyky teknologiaa jää vähän jälkeen.
Mitä luulette mitenköhän tämä toimisi, ois kiva kuulla teidän mielipiteet!:)
Sosiaalinen media yrityksissä
1
263
Vastaukset 1
- Hanki.Setälän.kielioppi
Voisihan tuossa olla ajatusta. Sinun kannattaa kuitenkin ottaa mukaan joku hyvin suomea osaava. Jos lähetät itse kirjoittamiasi firmasi mainoksia potentiaalisille asiakkaille, ne menevät ö-mappiin pelkän avuttoman kieliasun vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 382151
- 56706
- 41651
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne65509- 62502
- 42500
- 45490
Pientä pintaremonttia
Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k15470Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh24469T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin6457