Onko kaarina turvallinen paikka jossa voi luottaa hätätilanteessa saavansa apua?
Onko kaarina turvallinen?
4
211
Vastaukset
- serppe
no ei se sen pahempi paikka ole kuin muutkaan. pieni rauhallinen kaupunki turun kupeessa. onhan sielläkin ainakin sosiaalitoimisto ja kela ja kirkolatakin voi pyytää apua
- fough
Ihan normaali paikka, huumehörhöt vaeltaa kadulla terkkariin aamuisin, mopopojat alkaa päryttään ilta 9 jälkeen edestakaisin Pyhänkatariinantietä, nuoret kiroilemassa ja räkimässä S-marketin parkkipaikalla, maahanmuuttajat ajelee bemareilla, kaapunaiset kulkee 5-7 lapsen kanssa, poliisista ei tietoakaan. Eli yhtä turvallista kuin missä tahansa käpykylässä.
- Kohtalainen_asuinsija
Veit sanat suustani. Turun ohella liikennekulttuuri on huonompi kuin muualla. Liikenneympyrässä ei osata ajaa oikein. Sen sijaan usein reilusti nopeutta ja ajetaan tuurilla. Korruptio ja hyväveli meininki eivät loista poissaolollaan. Uuden ruman kirjaston ja liikenneympyröiden sijasta rahat olisi voitu käyttää paremminkin.
Apua tuli nopeasti kun sain sairaskohtauksen. Kiitos sinulle joka huomasit ja soitit!
- ththyyj
Pyhänkatariinantiellä autoilla liian kova vauhti, hidasteet ei auta mitään,tai ne on liian matalia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043