Onko kaarina turvallinen?

ruokaajalääkkeitä

Onko kaarina turvallinen paikka jossa voi luottaa hätätilanteessa saavansa apua?

4

246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • serppe

no ei se sen pahempi paikka ole kuin muutkaan. pieni rauhallinen kaupunki turun kupeessa. onhan sielläkin ainakin sosiaalitoimisto ja kela ja kirkolatakin voi pyytää apua

• fough

Ihan normaali paikka, huumehörhöt vaeltaa kadulla terkkariin aamuisin, mopopojat alkaa päryttään ilta 9 jälkeen edestakaisin Pyhänkatariinantietä, nuoret kiroilemassa ja räkimässä S-marketin parkkipaikalla, maahanmuuttajat ajelee bemareilla, kaapunaiset kulkee 5-7 lapsen kanssa, poliisista ei tietoakaan. Eli yhtä turvallista kuin missä tahansa käpykylässä.

• Kohtalainen_asuinsija

Veit sanat suustani. Turun ohella liikennekulttuuri on huonompi kuin muualla. Liikenneympyrässä ei osata ajaa oikein. Sen sijaan usein reilusti nopeutta ja ajetaan tuurilla. Korruptio ja hyväveli meininki eivät loista poissaolollaan. Uuden ruman kirjaston ja liikenneympyröiden sijasta rahat olisi voitu käyttää paremminkin.
        Apua tuli nopeasti kun sain sairaskohtauksen. Kiitos sinulle joka huomasit ja soitit!

• ththyyj

Pyhänkatariinantiellä autoilla liian kova vauhti, hidasteet ei auta mitään,tai ne on liian matalia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe