Näyttävät niin hyviltä noissa televisiomainoksessa. :))
Ostanko sulle mies T.O.D.G - bokserit?
6
398
Vastaukset
- ari53
Osta vaan! Olen käyttänyt TODG- boxereita jo vuoden ja olen sitä mieltä että ne näyttää ja tuntuvat seksikkäiltä
- paikatlämpöiset
Ei tarvi. mulla on mummon neulomat villapöksyt!
Kiitos, hivenen vinkka kulkusissa käynytkin ☺️
- hannuristojiimies
Ois kyllä käyttöä vaatteille. Aika vähänä on ja reikäsiä.
Kummasti tupla murhaajalla, insesteillä ja lasten nussijoillakin on. Instagramissa. Hyvähän se että oikeudenkaaressa sovittaa ja silloin se on sovitettu. Siksi kai oikeuskansleri vaatii kovempii tuomioita. Onnellisiahan ne jotka vankilaan pääsee paremmille ruuille. Kuvat saa googlella.
Suomen imago. Jepjep.
Oon vaa kohta tämmönen uskonnoton koditon luuseri. Ei riitä palkat. Pitää mennä jonnekin roskii kai unelmoimaa ku koti lähtee. Jos vaikka alkas jakaa lehtiä taas sais avaimia niin pääsee roskakatoksiin nukkuu. - yleensäilmankalsareita
No jos koet pakkoa ostaa niin senkun ostat, mutta ei tule varmastikaan käytettyä. Bokserit ei toimi mulla.
- Yövalvottuon
Wanha-poika täällä ottaa T.O.D.G-bokserit ihan milloin vaan vastaan lahjuksena. Sitten kävelee todella ylpeänä semmosissa, kunhan ensin kaverikin on päässyt koettamaan (sharing is caring)
kyseisiä boksereita. Ominaishajupitää olla sopivan hikinen ja hintsusti kalan tuoksuinen..
Pitäisin henk. koht. aina verkkarien ja peppuvakoni välissä.. tietenkin, oikein selvästi TODG-teksti pitää näkyä, että kun pudotan kassajonossa kurkkuni, ja hupsistakeikkaa banaanini, siihen stalkkaamani leidin hameen helmaan... vain todetakseni ääneen - sen, minkä kaikki jo tiesivätkin - nämä T.O.D.G-boxerit ovat niin kuumat, että jos leidi ei niitä revi päältäni pois, niin takana oleva karju sen tekee varmasti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831748
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee121622- 931538
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen911271Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31056- 64886
Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol152883- 76850
- 52827
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi122805