Näyttävät niin hyviltä noissa televisiomainoksessa. :))
Ostanko sulle mies T.O.D.G - bokserit?
6
472
Vastaukset
- ari53
Osta vaan! Olen käyttänyt TODG- boxereita jo vuoden ja olen sitä mieltä että ne näyttää ja tuntuvat seksikkäiltä
- paikatlämpöiset
Ei tarvi. mulla on mummon neulomat villapöksyt!
Kiitos, hivenen vinkka kulkusissa käynytkin ☺️
- hannuristojiimies
Ois kyllä käyttöä vaatteille. Aika vähänä on ja reikäsiä.
Kummasti tupla murhaajalla, insesteillä ja lasten nussijoillakin on. Instagramissa. Hyvähän se että oikeudenkaaressa sovittaa ja silloin se on sovitettu. Siksi kai oikeuskansleri vaatii kovempii tuomioita. Onnellisiahan ne jotka vankilaan pääsee paremmille ruuille. Kuvat saa googlella.
Suomen imago. Jepjep.
Oon vaa kohta tämmönen uskonnoton koditon luuseri. Ei riitä palkat. Pitää mennä jonnekin roskii kai unelmoimaa ku koti lähtee. Jos vaikka alkas jakaa lehtiä taas sais avaimia niin pääsee roskakatoksiin nukkuu. - yleensäilmankalsareita
No jos koet pakkoa ostaa niin senkun ostat, mutta ei tule varmastikaan käytettyä. Bokserit ei toimi mulla.
- Yövalvottuon
Wanha-poika täällä ottaa T.O.D.G-bokserit ihan milloin vaan vastaan lahjuksena. Sitten kävelee todella ylpeänä semmosissa, kunhan ensin kaverikin on päässyt koettamaan (sharing is caring)
kyseisiä boksereita. Ominaishajupitää olla sopivan hikinen ja hintsusti kalan tuoksuinen..
Pitäisin henk. koht. aina verkkarien ja peppuvakoni välissä.. tietenkin, oikein selvästi TODG-teksti pitää näkyä, että kun pudotan kassajonossa kurkkuni, ja hupsistakeikkaa banaanini, siihen stalkkaamani leidin hameen helmaan... vain todetakseni ääneen - sen, minkä kaikki jo tiesivätkin - nämä T.O.D.G-boxerit ovat niin kuumat, että jos leidi ei niitä revi päältäni pois, niin takana oleva karju sen tekee varmasti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453