Sain pysyvän porttikiellon murha.infoon

Lind74979

Syynä tietojen kalastelu. En pidä tästä

71

1231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lind8988

      Minfolaiset auttakaa! Tarvitsen jonkun paikan minne paeta jos tulee hätätilanne

      • ajan.hermo

        Lähin puucee jos wessa on tukossa.


      • Lind500

        Mene itseesi. Siellä on muitakin sekopäitä.


      • ajan.hermo
        Lind500 kirjoitti:

        Mene itseesi. Siellä on muitakin sekopäitä.

        Samat sanat. Nyt toistamme: mene itseesi.


    • Lind7907927

      Minfolaiset, tarvitsen apuanne! Älkääkä luottako mihinkään mitä joku toinen sanoo!!!!!!!!!

    • tikullapihalle

      Mitä tarkoittaa, että saa porttikiellon tietojen kalastelusta? - Minä sain ikuisen porttikiellon tietojen jakamisesta. Tosin minulle ei kyllä kerrottu, että mistä ylipäätään olin saanut porttikiellon... enpä usko, että sinullekaan, joten tulkinta tietojenkalastelusta on ihan oma päätelmäsi, kuten olen itsekin tehnyt päätelmäni...

      • Lind8988

        Ei vaan siinä luki porttikielto tietojen kalastelusta


      • eikäoleainoa

        No vaarana oli tietenkin sitten se, että olisit tullut tietämään liikaa, et olisi pysynyt tyhmänä keskivertona, sama tieto olisi tullut muidenkin tietoon, ja sinua ei voisi pissiä silmään enää mennen tullen. Elämme tätä nykyään Pohjois-Koreassa tai Kiinassa - tai missä nyt vaan - mutta vaarallisinta on olla fiksu ja tietää liikaa. Minfo on rakennettu ihmisten kiusaamiseksi ja sen agenda on aina ollut erittäin kyseenalainen - pelkkä propagandakoneisto ulviloille ja aarnioille massojen hallintaan.


      • Lind7974979

        Ei ne sitä pelkää, että saisin tietää liikaa vaan sitä , että minä jakaisin tietoni. Hallitus, eduskunta, poliisi, media - kaikki ihan umpikorruptoituneita. Ja minulla todisteet. Mutta ketään ei kiinnnosta. Perttu Häkkistä kiinnosti. Wikileaksia kiinnosti.


      • tyhmäkansa

        Ei tiedon jakamisessa ole mitään vaaraa, koska kukaan ei usko, vaikka kaikki olisi tottakin - ei kukaan halua särkeä kuvitelmaansa maailman parhaasta ja vähiten korruptoituneesta Suomesta, johon ollut lottovoitto syntyä. Ihmiset elävät mieluimmin harhoissaan. Ehkä tuohon umpikieroonkorruptoituneeseen valheeseen joutuu vain tottumaan, koska kaikki on kuitenkin samaa jengiä - minkä sille kukaan voi. Muuttu vain itse katkeraksi, jos koittaa tehdä jotakin.


      • Lind8988

        Miksi ihmiset mieluummin elävät harhoissa? Eikö heillä ole itsesuojeluvaistoa?


      • mielenkiintoistaon

        Miten ei-harhoissa elävän suojelu lisääntyy?


      • Lind666
        Lind7974979 kirjoitti:

        Ei ne sitä pelkää, että saisin tietää liikaa vaan sitä , että minä jakaisin tietoni. Hallitus, eduskunta, poliisi, media - kaikki ihan umpikorruptoituneita. Ja minulla todisteet. Mutta ketään ei kiinnnosta. Perttu Häkkistä kiinnosti. Wikileaksia kiinnosti.

        Ja perttu Häkkistäkin vasta kuolemansa jälkeen. Hän tuli uniini ja kertoi, että kaiken takana ovat juutalaiset ja bilderberg. Ja sitten mä heräsin.


      • Salaliittohörhö
        mielenkiintoistaon kirjoitti:

        Miten ei-harhoissa elävän suojelu lisääntyy?

        "Miten ei-harhoissa elävän suojelu lisääntyy?"

        Siten, että harhaiset toimitetaan asiankuuluvaan hoitoon.


      • Lind7947937

        En ymmärrä tätä pilkkaa. Olettaen, että sitä harrastavat satunnaiset ohikulkijat. Onko se teiltä jotenkin pois jos ihmiset saavat tietää totuuden? Onko?


      • Lind106
        Lind7947937 kirjoitti:

        En ymmärrä tätä pilkkaa. Olettaen, että sitä harrastavat satunnaiset ohikulkijat. Onko se teiltä jotenkin pois jos ihmiset saavat tietää totuuden? Onko?

        No kerto se totuus äläkä pyöri itsesäälissä!!!
        Olet kirjoittamisen sijasta käyttänyt turhaa aikaa valittamiseen.


      • Lind98597957

        En kerro kun harvoille ja valituille koska se on henkivakuutukseni! Ja mitä sitten jos kertoisin? Mitä tekisit asialle? Et mitään. Ketään ei kiinnosta. Joka kerran kun olen kertonut, ihmiset menevät jotenkin shokkiin ja lakkaavat puhumasta kanssani.


      • Lind1200
        Lind98597957 kirjoitti:

        En kerro kun harvoille ja valituille koska se on henkivakuutukseni! Ja mitä sitten jos kertoisin? Mitä tekisit asialle? Et mitään. Ketään ei kiinnosta. Joka kerran kun olen kertonut, ihmiset menevät jotenkin shokkiin ja lakkaavat puhumasta kanssani.

        Puhu psykiatrille, se ymmärtää sinua. Ovat kuulleet monenlaista stooria ilmekään värähtämättä. Saat myös apua, eikä tarvitse pelätä henkesi puolesta.

        Nyt ymmärrän paremmin, miksi sait porttikiellon minfoon.


      • Lind73729

        Miten voit olla noin ylimielinen että katsot voivasi neuvoa minua kun et tiedä minusta tai tapauksestani mitään? Narsismi on todellakin lisääntynyt. Ihmisillä ei ole enää nöyryyttä myöntää, että he eivät ole kaikkitietäviä kuin Jumala


      • Mantelitumake.rön
        Lind73729 kirjoitti:

        Miten voit olla noin ylimielinen että katsot voivasi neuvoa minua kun et tiedä minusta tai tapauksestani mitään? Narsismi on todellakin lisääntynyt. Ihmisillä ei ole enää nöyryyttä myöntää, että he eivät ole kaikkitietäviä kuin Jumala

        Sepä se. Tämä ylimielisyys on nykyisien ongelmien lähes kaikenkattava syy.


      • Anonyymi
        Mantelitumake.rön kirjoitti:

        Sepä se. Tämä ylimielisyys on nykyisien ongelmien lähes kaikenkattava syy.

        Ylimielisyys saavutti huippunsa kaatamalla Trevoc


    • Lind7974979

      Haluatteko, että kerron kukan minfon ylläpito on?

      • halutaantietää

        No kerro!


      • Lind8988

        Poliisi


      • voijestas

        Eihän?!


    • Lind284284

      Oletteko te kaikki NPC:itä?

      • eitietoa

        Mikä on NPC?


      • Lind284284

    • Lind7974979

      Näyttää olevan ihan turhaa. Ihmiset ei halua kuulla

      • kuuntelenkorvana

        Kyllä minä ainakin haluan kuulla. Kerro mitä tiedät.


      • Lind974973

        Uskotko Jeesukseen?


      • sananmittainen

        Ennen kaikkea uskon Jeesusta (kellä on korva se kuulkoon!), mutta en Paavalia. Mihin liittyy?


      • Lind97393729

        Minut heitettiin ulos murha.infosta koska kerroin yksityisviesteillä ihmisille mitä havaintoja olen tehnyt. Suomi on hyvin korruptoinut maa. Maamme hallitus, poliisi, armeija ja viranomaiset eivät palvele Suomen kansaa vaan ulkomaisia isäntiään. Eikä tämän edes kiinnosta ketään. Kukaan ei halua kuulla. Minulla on todisteet vakavista rikoksista mutta minkäs teet kun poliisi suojelee rikollisia.


      • täsmennänvielä

        Kyllä kai molemmat korvat kuitenkin - jäi t-kirjain pois.

        Voi olla erikoinen ajatus näin äkkipäätään, että minun uskoni Jeesuksen opetuksiin ja sanoihin perustuu nimenomaan hänen ihmeidentekokykyyn, joka on tämän päivän tieteen peruskomponentti atominytimen toiminnsn kautta, joka on selvinnyt tieteellisen tutkimuksen kautta, koska elämmekin ajatusuniversumissa.

        Näin ajatukselle tulee aivan valtavat potentiaalit, ja kuten Jeesus itse on sanonut: ”Ne jotka etsivät, eivät saisi lopettaa etsimistä ennen kuin löytävät. Kun he löytävät, he muuttuvat. Kun he muuttuvat, he tekevät ihmeitä, ja hallitsevat kaiken. Jos te tulette opetuslapsikseni ja kiinnitätte huomionne puheisiini, nämä kivet palvelevat teitä.”


      • kaikellatarkoituksensa

        Olet aivan oikeassa tuosta korruptiosta, mutta oletko huomannut, että putsaus on jo käynnissä? Sitä ei tehdä kovin näkyvästi - tai siten, että kaikki tajuavat, koska kyse on niin rääviömäisen likaisista jutuista ja jättimittavista rahanpesuista, että yhteiskunnan rakenteet kaatuisivat, jos ihmiset todella ymmärtäisivät. On parempi, ettei kaikkea tajutakaan - se on myös putsaajien suojaamista.


      • vielätämä

        Mutta miten ajatukseesi liittyy Jeesus, kun kysyit tuota usko-asiaa?


      • orwellinaika

        Puhut saaneesi porttikiellon tietojen kalastelusta ja kuitenkin totuus oli, että olit jakanut tietoa - hehän kertoivat sinulle, että elämme Orwellin aikaa, siis myös murha.info -palsta, koska Orwell kertoo juuri siitä, että kaikki on päinvastaista.


      • Lind97979
        kaikellatarkoituksensa kirjoitti:

        Olet aivan oikeassa tuosta korruptiosta, mutta oletko huomannut, että putsaus on jo käynnissä? Sitä ei tehdä kovin näkyvästi - tai siten, että kaikki tajuavat, koska kyse on niin rääviömäisen likaisista jutuista ja jättimittavista rahanpesuista, että yhteiskunnan rakenteet kaatuisivat, jos ihmiset todella ymmärtäisivät. On parempi, ettei kaikkea tajutakaan - se on myös putsaajien suojaamista.

        Mitä tarkoitat putsauksella?


      • Lind8988
        vielätämä kirjoitti:

        Mutta miten ajatukseesi liittyy Jeesus, kun kysyit tuota usko-asiaa?

        Ongelma on ns. tavalliset ihmiset joilta on täysin kadonnut järki siitä mikä on oikein ja väärin. En tarkoita, että tavalliset ihmiset tekisivät väärin tai tekisivät väärin tietoisesti vaan he ovat unohtaneet täysin sen, että on olemassa pahoja asioita ja hyviä asioita. Heillä ei ole kompassia enää. Ja se että ihmiset ovat hukanneet tajunsa oikeasta ja väärästä mahdollistaa sen, että kaikkea pahaa voi tapahtua. Mutta vielä on joitakin joilla on järki tallella. Niitä jotka uskovat Jeesukseen. Enkä tarkoita pinnallisesti tai "kädenlämpöisesti".


      • kaikenpahanalku

        Jeesukseen uskominen - siis persoonana, eikä puheisiin eli opettajana - on kaiken pahan alku ja juuri, koska Jeesushan tulee uskonnon mukaan pelastamaan teoista huolimatta, kun taas opettaja Jeesus sanoo, että pelastuu vain tekojensa perusteella, joten uskovaiset ovat kaiken pahan alku ja juuri tässä moraalittomuudessa ja vääryydessä. Ja kun he uskovat Jeesukseen (eikä Jeesusta), he oikeuttavat itselleen ihan minkä tahansa pahankin tekemisen - eivät he tee Jeesuksen opetuksilla mitään, kuten minulle on sanottu - Jeesushan jo kuoli heidän puolestaan. Amen.


      • ovattuomiolla
        Lind97979 kirjoitti:

        Mitä tarkoitat putsauksella?

        Vääryyden korjaamista; rikollisten virkamiesten ja poliisien - ja myös Suomen - jopa valtiona - oikeuteen joutumista.


      • Lind7409732

        Putsausta ei voi tehdä salassa. Mistä tietää ettei rikolliset ole itse siellä häärimässä muka putsaamassa?


      • kumpijakampi

        Erittäin hyvä kysymys - mistä tietää, ettei kyse ole vain vallanvaihdosta? Tätä on joutunut todella miettimään varsinkin korruptioputsausten osalta Etelä-Euroopassa.

        Kumpaako itse oletat, jos poliisijohtajat ovat nyt Suomessa oikeudessa (minulle on turha selittää, että kyse on jostakin rekisteröintiasiasta), kun jo vuodesta 2006 on tutkittu poliisijohtajien ulkomaisilla tileillä olevia usean kymmenen miljoonan rahavaroja, ja samaan aikaan puhuttu veroparatiisien aukomisista ja clearstream skandaalista, maailman suurimmasta pesukoneesta, jonka vuotokohta ajoittuu yli 10 vuoden takaiseen hetkeen.. saattaa olla kauemminkin.

        Luotatko tältä osin Suomen oikeuslaitokseen, vai avustavatko he vain rikollisten vallakaappauksessa?

        Taustaa poliisitoimenhoidosta:

        ”Suomalainen Korruptio, Case: Poliisijohtajien Ajojahti”

        https://www.tiede.fi/keskustelu/28109/ketju/suomalainen_korruptio_case_poliisijohtajien_ajojahti

        ”Hämärämiesten ja poliisin kytkyt synnyttivät suomalaisen ”mafian” POLIISIJOHDON MAKEAT VUODET”

        https://poliisirikollisena.wordpress.com/1994/06/24/hamaramiesten-ja-poliisin-kytkyt-synnyttivat-suomalaisen-mafian-poliisijohdon-makeat-vuodet/


      • mitentehdäänsalaa

        Oletatko, että näillä asioilla voisi olla jotakin tekemistä sen kanssa, kun Suomessa tehtiin vakoilulaki Lex-Nokia keväällä 2009, kun Suomessa oli koolla Euroopan korkeimman oikeuden tuomarikokoonpano (luki tuolloin oikeusministeriön sivuilla, mikään lehti ei uutisoinut), jolla lailla annettiin vakoilumahdollisuus laillisesti muullekin taholle kuin poliisille? Oletatko, että tämä voisi liittyä jopa jotenkin menestyneeseen Trevoc-firmaan, joka vakoilikin Iso Veljeä wikipedia-tekstin mukaan - on valvottu valvojia:

        ”Trevocin tuotteita ovat seurantalähettimet ja tekniseen seurantaan suunnitellut valvomojärjestelmät, sekä tosiaikaiseen laillisuusvalvontaan liittyvät mekanismit.

        Trevoc on vuodesta 2008 tutkinut ja kehittänyt yhdessä ammattikorkeakoulujen ja yliopistojen kanssa salaisten pakkokeinojen käytön valvontaa (miten valvoa valvojia). Sen perustajajäsenet ovat julkaisseet aiheesta konferenssipapereita.[5][6][7]”

        Yrityksestä tarkemmin:

        ” Mystinen Trevoc – näin Suomesta tuli huippumaa rikollisten seurannassa
        SK:n arkistoista: Kaksi poliisia kehitti laitteen, jonka avulla ratkaistiin satoja rikoksia.”

        https://suomenkuvalehti.fi/jutut/kotimaa/mystinen-trevoc-nain-suomesta-tuli-huippumaa-rikollisten-seurannassa/

        Voisitko ajatella - koska Suomessa ainoana maana yhdessä Liettuan kanssa - on poliisijohtoinen esitutkinta - ei oikeuslaistojohtoinen, kuten muualla Euroopassa - että kun määrättyjä tahoja viedään syytettynä oikeuteen todistamaan syyttömyytensä (väärinpäin prosessointi), niin saadaankin siirrettyä oikeuslaitosjohtoiseen tutkintaan sellaista aineistoa tai tahoja ja asioita, joita ei pystytä poliisijohtoisessa esitutkinnassa Suomessa edes tutkimaan, koska poliisi kieltäytyy tutkimasta?


      • Lind70937493

        Se oli huvittaa kun jossain radio-ohjelmassa suomalaiset herrat moittivat Puolaa siitä, että sen perustuslakituomioistuin on liian poliittinen. Hah.

        Mutta ongelma on siinä, että ihmiset ei välitä. Ketään ei kiinnosta. Ja tämä apatia tulee siitä, että ihmiset eivät enää usko hyvää ja pahaa olevan olemassa. Suomen ja koko länsimaiden selkäranka on mätä. Eikä tätä mätää voi paikantaa mihinkään tiettyyn poliittiseen aatteeseen, eikä kansaan tai kansanosaan tai naisiin tai miehiin tai nuoriin tai vanhoihin, ei mihinkään uskoontoon vaan se vaivaa tasapuolisesti kaikkia ihmisryhmiä.

        Mitään muutosta ei saada aikaiseksi ennen kuin tunnustetaan se tosiseikka, että on hyvää ja pahaa ja pahaa ei pidä suosia, Ei edes vähää.


      • hyväjapaha

        Kyynisyys on maailman pahin vihollinen ja joukkoajattelu taas on kansallissosialismia - jokainen ihminen on kuitenkin yksilö, ja jos vedät keskusteluun Raamatun, niin upotat tässä keskustelussa itsesi suohon, koska Raamattu edustaa tuota mainitsemaasi pahuutta; onhan Jumala kirottu ristille uskonnonkin kolminaisuusopin mukaan tekemällä Jeesuksesta Kristus, Isä, poika ja Pyhä henki. Näin Raamattu vapauttaa Saatanan toimimaan:

        Paavalin kirje galatalaisille, luku 3:

        13. Kristus on lunastanut meidät lain kirouksesta, kun hän tuli kiroukseksi meidän edestämme - sillä kirjoitettu on: "Kirottu on jokainen, joka on puuhun ripustettu"


      • kaksinaismoraali

        Ja jos täydennämme Raamatun sanomaa, niin siellä on myös kiitetty Jeesus Kristusta ja ristinkuolemaa, jotta voimme mielellä palvella hengen lakia, mutta ruumiilla palvella synnin lakia.

        Meille uskonnon tehnyt Paavali jälleen asialla - näin hän perustelee asian:

        Kirje roomalaisille, luku 7

        14. Sillä me tiedämme, että laki on hengellinen, mutta minä olen lihallinen, myyty synnin alaisuuteen.
        15. Sillä minä en tunne omakseni sitä, mitä teen; sillä minä en toteuta sitä, mitä tahdon, vaan mitä minä vihaan, sitä minä teen.
        16. Mutta jos minä teen sitä, mitä en tahdo, niin minä myönnän, että laki on hyvä.
        17. Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu.
        18. Sillä minä tiedän, ettei minussa, se on minun lihassani, asu mitään hyvää. Tahto minulla kyllä on, mutta voimaa hyvän toteuttamiseen ei;
        19. sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.
        20. Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.
        21. Niin huomaan siis itsessäni, minä, joka tahdon hyvää tehdä, sen lain, että paha riippuu minussa kiinni;
        22. sillä sisällisen ihmiseni puolesta minä ilolla yhdyn Jumalan lakiin,
        23. mutta jäsenissäni minä näen toisen lain, joka sotii minun mieleni lakia vastaan ja pitää minut vangittuna synnin laissa, joka minun jäsenissäni on.
        24. Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista?
        25. Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia.

        Näin ulkoistetaan vastuu pahan tekemisestä ja hyväksytään sen tekeminen uskonnon nimissä, joten onko sitten mikään kumma tuo puhumasi kaksinaismoraalli, kun sen on jo pari tuhatta vuotta synnyttänyt uskonto meidän geeneihin pelolla?


    • Lind980983209

      Evankeliumi Luukkaan mukaan 8:17
      "Sillä ei ole mitään salattua, mikä ei tule ilmi, eikä kätkettyä, mikä ei tule tunnetuksi ja joudu päivän valoon."

      • senydinjuttu

        Niinpä kannattaakin aloittaa nyt siitä perusasiasta, että vedetään päivän valoon ensimmäisenä tuo merkillinen uskonnon sanoma, joka oikeuttaa kaiken pahuuden sen perusteella, että Jumala on kirottu ristille.


      • Lind8497927

        En kannata uskontoa. Kannatan uskoa. Ihmisten pitää itse tutkia asioita. Toisaalta tietysti jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia. Itse olen löytynyt Jumalan omien pohdiskelujeni kautta. Jos uskoo tai "uskoo" vain sen takia, että pappi sanoi niin tai sosiaalinen paine pakotti, niin ei suinkaan usko silloin Jumalaan vaan siihen pappiin ja muihin ihmisiin. Kuten joku on jo aiemmin sanonut: jokainen kristitty on kapinallinen.


      • mielenkiintoinenmaailma

        Tai tarkoitat kai, että uskoo uskontoon, jonka joku ihminen on tehnyt - tuossa edellä Raamattuun viittaamassani jutussa nimenomaan luterilaisen uskontonormiston tekemisen takana on juutalainen Paavali.

        Ehkä puhut samasta uskosta.... minusta vähän väärä sana tuokin... kuin tiede; älykkäästä tietoisuudesta kaiken materian takana, joka virtaa yhtenäisenä väreilynä sieltä jostakin, ja joka atominytimien reaktioiden kautta sitten säätelee maailman tapahtumat ja meidän kohtalot.

        Tieteessä on jo 30-luvulta asti tiedetty, että ei ole olemassa mitään faktoja luonnonlakeja, vaan nämä lait muuttuivat vain tilastollisiksi todennäköisyyksiksi atominytimien tutkimusten edetessä, jolloin mikä tahansa ilmiö maailmassa - meidän todellisuudessa - on mahdollinen, joskaan ei todennäköinen tilastollisesti ajatellen.

        Nyt tiede on niin pitkällä tutkimuksissaan, että elämmekin ajatusuniversumissa, ja aivojen hahmottama - meille konkreettinen, materiaalinen - maailma onkin ikään kuin harhaa. Universumia väitetään jopa tutkimusten mukaan jättimäiseksi hologrammiksi ja todellisuudessa mekin käymme vain sähköllä, jota sydän tarvitsee toimiakseen. Eli olemme kuin elektromagneettisia robotteja, joilla on merkillinen jostain tuleva tietoisuus.

        Yllättävää tässä on se, että Jeesus jo 2000 vuotta sitten puhui täsmälleen samasta asiasta - tosin näistä puheista on vähemmän kelpuutettu Raamattuun, koska Rooman keisarin ja paavin kimppa 300-luvulla johti siihen, että Jeesus tuomittiin harhaoppiseksi vuonna 309 ja hänen aidot alkuperäiset opetuksensa määrättiin ankaran sanktion uhalla hävitettäväksi, jotka löytyivät vuonna 1948 autiomaasta sinetöidyistä saviruukuista.

        Myös tämä Jeesuksen sanoma löytyi tuolloin:

        "Lähtekää liikkeelle siitä, mikä ei näy, ja pyrkikää löytämään näkyvän päämäärä. Silloin ajatus virtaa esiin ja paljastetaan teille, kuinka usko näkymättömiin on ollut niissä, jotka ovat näkyviä, mutta kuuluvat syntymättömälle Isälle. Jolla on korvat, se kuulkoon!"

        Tieteestä, joka vastaa samaa ajatusta:

        https://www.youtube.com/watch?v=HUlDiua2BcA&t=10s

        Laajemmin ja tarkemmin sama asia:

        https://www.youtube.com/watch?v=ETynDYINhOY

        Universumi onkin hologrammi ja me olemmekin tulevaisuuden ihmisten pelihahmoja, kertoo tiede:

        https://yle.fi/aihe/artikkeli/2012/12/11/enta-jos-sina-olet-simulaatio

        https://www.tekniikkatalous.fi/tiede/avaruus/2013-12-12/Tutkimus-vahvistaa-maailmankaikkeus-on-hologrammi-3316769.html

        Tässä todellisessa maailmassa ei pahantekoa (ihmisen pahuutta) pelastakaan Jumalan kuolema, kuten luterilaisessa uskonnossa, mutta kyllä tässäkin pelissä on silti säännöt oltava - olen vakuuttunut (silmäniskuhymiö).


      • jumalaonihminen

        Mutta eräs kohta on kelpuutettu Raamattuunkin - tosin 90-luvun suomennoksesta poistettu. Tarkistettuna tämä kohta on kyllä Raamatun suomennoksissa aina 1500-luvulle asti. Tässä Jeesus kertoo, että hänet lähettänyt Isä, jota kutsumme Jumalaksi - onkin ihminen. Oliko Jeesus aikamatkaaja?

        Johanneksen evankeliumi, luku 8.

        15. Te tuomitsette lihan mukaan; minä en tuomitse ketään.
        16. Ja vaikka minä tuomitsisinkin, niin minun tuomioni olisi oikea, sillä minä en ole yksinäni, vaan minä ja hän, joka on minut lähettänyt.
        17. Onhan teidän laissannekin kirjoitettuna, että kahden ihmisen todistus on pätevä.
        18. Minä olen se, joka todistan itsestäni, ja minusta todistaa myös Isä, joka on minut lähettänyt."


      • lind8787

        Raamattu on ihmisten kirjoittama ja ihmiset voivat tehdä virheitä joten ei tossa mitään ihmeellistä ole


      • uskontonormit

        Ei, kyllä Raamattu on Jumalan kirjoittama - minulle on vakuutettu, mutta voiko saman kirjoitusvirheen piikkiin laittaa sitä, että autiomaasta löytyneiden papyruskääröjen mukaan Jeesuksella oli myös kaksoisveli, joten uskonnon tulkinta Jumalan ainoasta pojasta, joka kuoli kaikkien ihmisten syntien puolesta joutuu tätä kautta erikoiseen valoon.

        Tosin kyseiset kirjoitukset oli määrätty ankaran sanktion uhalla hävitettäviksi, mutta munkit hautasivatkin ne sinetöidyissä ruukuissa 300-luvulla autiomaahan, josta ne löydettiin 1948.


    • Lind7974979
      • minäentiedä

        No mitä määritelmää psykiatrit käyttävät?


      • Lind284284

        Jos katsot DSM-5 tai ICD-10, löydät mielisairauksien kriteerit. Jos katsot kriteerejä todella tarkkaan ja varsinkin katsot mitä EI pidetä mielisairautena, niin huomaat, että mielisairauden kriteeri on ensisijaisesti se, että teet asioita joita ne, joilla on valtaa, ei hyväksy. Tässä pitää myös tietää kaikenlaista historiasta ja varsinkin historian pimeästä puolesta.

        Esimerkki: googlaa Papal audience hall ja katso kuvia siitä. Miltä se näyttää? Jos sanon netissä miltä se minusta näyttää, niin muutamassa minuutissa jostain ilmestyy ihmisiä jotka syyttävät minua paranoidiksi skitsofreenikoksi. Mutta jos sanon, että pistorasia näyttää hämmästyneeltä naamalta, niin ihmisten mielestä tämä vain on hauskaa.

        Toinen esimerkki: joitain vuosia sitten useat psykiatrit ja psykologit tulivat julkisuuteen valittamaan, että maallikot käyttävät sanaa narsisti vaikka ei saisi kun se sana on varattu ammattilaisten käyttöön. Nyt ihmiset huutelevat netissä toisilleen et sä olet psykoosissa tai sä olet paranoidi skitsofreenikko mutta kukaan psykiatri tai psykologi ei sano mitään.

        Kolmas esimerkki: jos ajattelet, että sinua vainotaan, olet vainoharhainen ja sairas ja sinut laitetaan hoitoon. Jos vainoat ihmisiä, olet normaali ja terve ja sinua ei voida toimittaa hoitoon. Jostain syystä stalkkaus ei ole mielisairaus.

        Neljäs esimerkki: vielä muutama vuosi sitten, jos pidit sadomasokistisesta seksistä, olit sairas. Kärsit häiriöstä. Mutta jos nautit raiskaamisesta, olet normaali. Jos ette usko tätä, niin katsokaa noista manuaaleista. Niiden mukaan raiskaaminen on normaalia käytöstä.

        Näiden pohjalta voi sitten miettiä mikä psykiatrien pohjimmainen agenda on


      • jätäjumalallekinjotakin

        Psykiatrien pohjimmainen agenda on lääkemyynti - he ovat tuon alan ammattilaisia, heillä ei ole mitään tekemistä psykologiakoulutuksen kanssa, vaan kemian ja lääkkeiden. Vähän hassunkurinen juttu kyllä. Mutta jos puhutaan mielenterveydestä psykologian kannalta, niin kyse on vain siitä, ettei ole muille tai itselleen vahingoksi, kaikki muu on normaalia, vaikka olisi miten epänormaalia jonkun toisen mielestä. Psykologia ei siis tee normaaliuden normeja.

        Ai niin, narsismi on ominaisuus, joka löytyy jokaisesta ihmisestä ja on tärkeäkin terveelle psyykkeelle, mutta sairautena aiheuttaa vahinkoa. Narsistiksi huutelu vähättelee lopulta itse ongelman, jota mahdollisesti psykologit ovat tarkoittaneet, mutta jos astutaan rajan toiselle puolelle - psykooseihin - niin näille ilmiöille ei joka päiväisenä huuteluna ja vähättelynä tapahdu samaa.

        "...teet asioita joita ne, joilla on valtaa, ei hyväksy."

        Raja kulkee siinä, että onko vahingoksi itselle tai muille. Psykiatria perustuu vain lääkekemiaan, jota varten sitten näitä diagnoosejakin sorvataan.

        Lopun kaiken ihminen on vain elektromagneettinen robotti, jolla on tietoisuus, ja alhainen ihminen on alhaisten tunteidensa vietävissä - kuka enemmän kuka vähemmän - mutta ei siihen joukkoon ole pakko kuulua, eikä koko maailmaa voi pelastaa.


      • tunteidenvoima

        Tästä vielä:

        "Kolmas esimerkki: jos ajattelet, että sinua vainotaan, olet vainoharhainen ja sairas ja sinut laitetaan hoitoon. Jos vainoat ihmisiä, olet normaali ja terve ja sinua ei voida toimittaa hoitoon. Jostain syystä stalkkaus ei ole mielisairaus."

        Minä ajattelisin niin, että jos olisin oikeasti vainottu, olisin turvassa jossakin eristetyllä alueella. Kyllähän vainoaminen - tai sen kokemus - voi aiheuttaa psyykkisiä ongelmia, joita on hyvä hoitaa, vai? Toinen asia on se, että miten realistinen tuo vainoamisen kokemus on ja miten paljon tuosta kokemuksesta on haittaa normaalia elämää ajatellen? Aiheuttaako vainoamisen kokemus vahinkoa ihmiselle itselleen tai muille? Ihmisten vainoaminen kuuluu rikoslain piiriin, mutta mikä siitä tekee normaalia - en ymmärrä. Tunteethan ihmistä pyörittää, ellei saa omaa päätään haltuun - on sitten kiusattu tai kiusaaja.


      • Lind869857
        jätäjumalallekinjotakin kirjoitti:

        Psykiatrien pohjimmainen agenda on lääkemyynti - he ovat tuon alan ammattilaisia, heillä ei ole mitään tekemistä psykologiakoulutuksen kanssa, vaan kemian ja lääkkeiden. Vähän hassunkurinen juttu kyllä. Mutta jos puhutaan mielenterveydestä psykologian kannalta, niin kyse on vain siitä, ettei ole muille tai itselleen vahingoksi, kaikki muu on normaalia, vaikka olisi miten epänormaalia jonkun toisen mielestä. Psykologia ei siis tee normaaliuden normeja.

        Ai niin, narsismi on ominaisuus, joka löytyy jokaisesta ihmisestä ja on tärkeäkin terveelle psyykkeelle, mutta sairautena aiheuttaa vahinkoa. Narsistiksi huutelu vähättelee lopulta itse ongelman, jota mahdollisesti psykologit ovat tarkoittaneet, mutta jos astutaan rajan toiselle puolelle - psykooseihin - niin näille ilmiöille ei joka päiväisenä huuteluna ja vähättelynä tapahdu samaa.

        "...teet asioita joita ne, joilla on valtaa, ei hyväksy."

        Raja kulkee siinä, että onko vahingoksi itselle tai muille. Psykiatria perustuu vain lääkekemiaan, jota varten sitten näitä diagnoosejakin sorvataan.

        Lopun kaiken ihminen on vain elektromagneettinen robotti, jolla on tietoisuus, ja alhainen ihminen on alhaisten tunteidensa vietävissä - kuka enemmän kuka vähemmän - mutta ei siihen joukkoon ole pakko kuulua, eikä koko maailmaa voi pelastaa.

        Vittu mitä paskaa


      • seälähti

        Mielenkiintoinen ilmiö: totuus muuttui sinulle paskaksi. Ehkä sinun kannattaisi tarkistaa realiteettisi?


      • Lind9749

        Onko raiskaaminen sinusta vahingollista itselle tai muille? Onko se normaalia? Miksi se ei sitten ole häiriö tai sairaus? Ole hyvä ja selitä

        Ja muutenkin sinulta meni koko pointti täysin ohi koska takerrut yksityiskohtiin etkä näe kokonaiskuvaa


      • turhatoivo

        Sotket nyt lahjakkaasti rikoslain ja mielenterveyden, joilla tietysti voi olla mitä ilmeisemmin ihan selvä korrelaatio, kuten tilastojen nousupiikillä hukkumiskuolemien ja jäätelönsyönnin välillä joka helvetin heinäkuu. Ja tähän viitaten sinun kokonaiskuvasi on viturallaan. Koitapa kääntää kiikarit silmilläsi oikeinpäin.


      • toiveensakullakin

        Vai haluaisitko pelastaa kaikki raiskaajat tuomiolta syyntakeettomina mielenterveyden perusteella?


      • Lind7294729

        Me ei nyt puhuta raiskaajista. Tämä keskustelu lähti jostain ihan muusta.


      • justjooniinpä

        Kysyit, että miksi raiskaaminen ei ole mielenterveydenhäiriö, jonka teon tekee siis raiskaaja. Itse kirjoitit näin:

        "Onko raiskaaminen sinusta vahingollista itselle tai muille? Onko se normaalia? Miksi se ei sitten ole häiriö tai sairaus? Ole hyvä ja selitä"

        Mistä muusta puhumista tämä on kuin raiskaajista, kun puhutaan hänen teostaan? Vai tarkoitatko, että pitäisi puhua raiskauksesta, jolla ei ole edes tekijää? Mikä se sellainen on?


    • entinen_mies

      "Sain pysyvän porttikiellon murha.infoon

      Lind74979

      5.9.2018 3:22
      Syynä tietojen kalastelu. En pidä tästä"

      Ei se ole porttikielto. Vainajat poistetaan vain muonavahvuudesta.

      Olet vainaa.

      • Lind49179472

        Mitä tarkoitat?


    • Pieni_liekki__

      Tehdäänkö murhainfossa kiusaa, kun kirjoitukset häviävät ja eteesi lävähtää seuraava teksti: "Sinun täytyy kirjautua sisään ennen kuin voit lainata kirjoituksia tällä alueella."?

    • Lind007

      Tästä ketjusta saisi hyvät aiheet juoppohullun päiväkirjaan. Hulluja kaikki tyynni.

    • Anonyymi

      Saitko oikeasti kalasteltua mifossa vai syyttivätkö vaan?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1619
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe