Näin se aamu vain pyörähtää käyntiin.
Naiselle hyvää huomenta! 🤗 Halit..
Keskiviikko aamua
15
506
Vastaukset
Jos ei hyvät aamut kelpaa niin sitten olisi vuorossa!
Hyvää iltaa Neidille! ;)- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka...moi
Aina ei ehdi...
Aina ei jaksa...
Aina ei huvita...
Mikset sä Kuokka kirjoita välii jotain tosi pitkää pätkää..meil naisil..tai neidil...
Jotain tositosi kivaa...
Vai eikö äly leikkaa.
Ei ole naisten naurattajan vikaa...
Mä tykkäisin...kunhan et muuten oo täys torvi...
Tarinaa Kuokka...hophop...
Sun vuoro....nyt....kivaa iltaa...Tsau Beibi...😂😯😀😛🐰🐰 - kaikkilapioimaan
jooh... kuokka kuokkii (häissäkin), lapio lapio ja sakset leikkaavat jos äly ei leikkaa.
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka...
Kabut......😈👌✌
- HänelleTeelle
Mikähän siinä on että niitä ei voi livenä toivottaa? Iltaa miehelle!
Huomenta, päivää ja hyvää iltaa Kuokka!
Kiitoksia aamun toivotuksesta; aamu vierähti, päivä juoksi ja ilta pyörähti käyntiin. Liikunnallinen päivä takana: metsässä, pyöräilemässa ja uimassa. Jokivesi oli kylmää, taivas harmaa ja vettä sateli hiljalleen. Oikein sopiva ilma syksyn tytölle. Nyt saunan lämpöön; varpaitakin palelee. Mukavaa iltaa sinulle, palstan naisille ja tietysti myös neidille!- DNAukko
KUOKKA kirjoitti:
Dna- naiselle! :) Kiitos!
Hyvää yötä sinulle.Kiitos😘
- neitiäei
nyt oikein nappaa, mutta hyvää iltaa sullekki.
- nnnnainennn
Hyvää iltaa :)
- hyvätvuosituhannet
Erittäin hyvää Viime Vuotta sinulle!
Tuli mieleen eräs juttu kun työkaveri säikäytti sanomalla kovaan ääneen, oli hiipinyt seläntaakse, että mitäs täällä tongitaan, kun on yksityisaluetta ja olen työntekijä, vitsinä säikäytti.
Sanoin sille takaisin: Joo Hyvää Yötä sinullekin.
Joku kummitustyttö, joku söpön näköinen mustat lasit päässä, kun olin palauttamassa koneeseen kaupassa tyhjiä purkkeja, niin palautusautomaattiin eli robottiin:
Ilmestyi kuin kummitus jostain tyhjästä yhtäkkiä viereen ja ojensi minulle tyhjää purkkia, ei sanonut mitään, otin sen purkin sen kädestä ja laitoin koneeseen, samantien se katosi se tyttö kun ajattelin että olisin maksanut rahana sen 0,15e siitä purkista.... ehkä halusi vain palauttaa sen oikeaan paikkaan sen purkin. - matrixkummitustytteli
hyvätvuosituhannet kirjoitti:
Erittäin hyvää Viime Vuotta sinulle!
Tuli mieleen eräs juttu kun työkaveri säikäytti sanomalla kovaan ääneen, oli hiipinyt seläntaakse, että mitäs täällä tongitaan, kun on yksityisaluetta ja olen työntekijä, vitsinä säikäytti.
Sanoin sille takaisin: Joo Hyvää Yötä sinullekin.
Joku kummitustyttö, joku söpön näköinen mustat lasit päässä, kun olin palauttamassa koneeseen kaupassa tyhjiä purkkeja, niin palautusautomaattiin eli robottiin:
Ilmestyi kuin kummitus jostain tyhjästä yhtäkkiä viereen ja ojensi minulle tyhjää purkkia, ei sanonut mitään, otin sen purkin sen kädestä ja laitoin koneeseen, samantien se katosi se tyttö kun ajattelin että olisin maksanut rahana sen 0,15e siitä purkista.... ehkä halusi vain palauttaa sen oikeaan paikkaan sen purkin.Matrix- kummitustytteli, olikohan?. Katosi ja haihtui ilmaan kun otit purkin vastaan, tehtävä suoritettu!
- nnnnainennn
Joko löysit neidin? Hyvää yötä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673