Keskiviikko aamua

Näin se aamu vain pyörähtää käyntiin.
Naiselle hyvää huomenta! 🤗 Halit..

15

506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos ei hyvät aamut kelpaa niin sitten olisi vuorossa!
      Hyvää iltaa Neidille! ;)

      • Pikkukukkaelluhallo

        Kuokka...moi
        Aina ei ehdi...
        Aina ei jaksa...
        Aina ei huvita...
        Mikset sä Kuokka kirjoita välii jotain tosi pitkää pätkää..meil naisil..tai neidil...
        Jotain tositosi kivaa...
        Vai eikö äly leikkaa.
        Ei ole naisten naurattajan vikaa...
        Mä tykkäisin...kunhan et muuten oo täys torvi...
        Tarinaa Kuokka...hophop...
        Sun vuoro....nyt....kivaa iltaa...Tsau Beibi...😂😯😀😛🐰🐰


      • kaikkilapioimaan

        jooh... kuokka kuokkii (häissäkin), lapio lapio ja sakset leikkaavat jos äly ei leikkaa.


      • Pikkukukkaelluhallo

        Kuokka...
        Kabut......😈👌✌


    • HänelleTeelle

      Mikähän siinä on että niitä ei voi livenä toivottaa? Iltaa miehelle!

    • Huomenta, päivää ja hyvää iltaa Kuokka!

      Kiitoksia aamun toivotuksesta; aamu vierähti, päivä juoksi ja ilta pyörähti käyntiin. Liikunnallinen päivä takana: metsässä, pyöräilemässa ja uimassa. Jokivesi oli kylmää, taivas harmaa ja vettä sateli hiljalleen. Oikein sopiva ilma syksyn tytölle. Nyt saunan lämpöön; varpaitakin palelee. Mukavaa iltaa sinulle, palstan naisille ja tietysti myös neidille!

      • Dna- naiselle! :) Kiitos!
        Hyvää yötä sinulle.


      • DNAukko
        KUOKKA kirjoitti:

        Dna- naiselle! :) Kiitos!
        Hyvää yötä sinulle.

        Kiitos😘


    • neitiäei

      nyt oikein nappaa, mutta hyvää iltaa sullekki.

      • Kiitos! :)
        Öitä..


    • nnnnainennn

      Hyvää iltaa :)

      • hyvätvuosituhannet

        Erittäin hyvää Viime Vuotta sinulle!

        Tuli mieleen eräs juttu kun työkaveri säikäytti sanomalla kovaan ääneen, oli hiipinyt seläntaakse, että mitäs täällä tongitaan, kun on yksityisaluetta ja olen työntekijä, vitsinä säikäytti.

        Sanoin sille takaisin: Joo Hyvää Yötä sinullekin.

        Joku kummitustyttö, joku söpön näköinen mustat lasit päässä, kun olin palauttamassa koneeseen kaupassa tyhjiä purkkeja, niin palautusautomaattiin eli robottiin:

        Ilmestyi kuin kummitus jostain tyhjästä yhtäkkiä viereen ja ojensi minulle tyhjää purkkia, ei sanonut mitään, otin sen purkin sen kädestä ja laitoin koneeseen, samantien se katosi se tyttö kun ajattelin että olisin maksanut rahana sen 0,15e siitä purkista.... ehkä halusi vain palauttaa sen oikeaan paikkaan sen purkin.


      • Naiselle .. Kiitos! :)
        Hyvää yötä kauniiden unien kera!


      • matrixkummitustytteli
        hyvätvuosituhannet kirjoitti:

        Erittäin hyvää Viime Vuotta sinulle!

        Tuli mieleen eräs juttu kun työkaveri säikäytti sanomalla kovaan ääneen, oli hiipinyt seläntaakse, että mitäs täällä tongitaan, kun on yksityisaluetta ja olen työntekijä, vitsinä säikäytti.

        Sanoin sille takaisin: Joo Hyvää Yötä sinullekin.

        Joku kummitustyttö, joku söpön näköinen mustat lasit päässä, kun olin palauttamassa koneeseen kaupassa tyhjiä purkkeja, niin palautusautomaattiin eli robottiin:

        Ilmestyi kuin kummitus jostain tyhjästä yhtäkkiä viereen ja ojensi minulle tyhjää purkkia, ei sanonut mitään, otin sen purkin sen kädestä ja laitoin koneeseen, samantien se katosi se tyttö kun ajattelin että olisin maksanut rahana sen 0,15e siitä purkista.... ehkä halusi vain palauttaa sen oikeaan paikkaan sen purkin.

        Matrix- kummitustytteli, olikohan?. Katosi ja haihtui ilmaan kun otit purkin vastaan, tehtävä suoritettu!


    • nnnnainennn

      Joko löysit neidin? Hyvää yötä :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe