Keskiviikko aamua

Näin se aamu vain pyörähtää käyntiin.
Naiselle hyvää huomenta! 🤗 Halit..

15

506

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos ei hyvät aamut kelpaa niin sitten olisi vuorossa!
      Hyvää iltaa Neidille! ;)

• Pikkukukkaelluhallo

Kuokka...moi
        Aina ei ehdi...
        Aina ei jaksa...
        Aina ei huvita...
        Mikset sä Kuokka kirjoita välii jotain tosi pitkää pätkää..meil naisil..tai neidil...
        Jotain tositosi kivaa...
        Vai eikö äly leikkaa.
        Ei ole naisten naurattajan vikaa...
        Mä tykkäisin...kunhan et muuten oo täys torvi...
        Tarinaa Kuokka...hophop...
        Sun vuoro....nyt....kivaa iltaa...Tsau Beibi...😂😯😀😛🐰🐰

• kaikkilapioimaan

jooh... kuokka kuokkii (häissäkin), lapio lapio ja sakset leikkaavat jos äly ei leikkaa.

• Pikkukukkaelluhallo

Kuokka...
        Kabut......😈👌✌

• HänelleTeelle

Mikähän siinä on että niitä ei voi livenä toivottaa? Iltaa miehelle!

• Huomenta, päivää ja hyvää iltaa Kuokka!

Kiitoksia aamun toivotuksesta; aamu vierähti, päivä juoksi ja ilta pyörähti käyntiin. Liikunnallinen päivä takana: metsässä, pyöräilemässa ja uimassa. Jokivesi oli kylmää, taivas harmaa ja vettä sateli hiljalleen. Oikein sopiva ilma syksyn tytölle. Nyt saunan lämpöön; varpaitakin palelee. Mukavaa iltaa sinulle, palstan naisille ja tietysti myös neidille!

• Dna- naiselle! :) Kiitos!
        Hyvää yötä sinulle.

• DNAukko
        KUOKKA kirjoitti:

Dna- naiselle! :) Kiitos!
        Hyvää yötä sinulle.

Kiitos😘

• neitiäei

nyt oikein nappaa, mutta hyvää iltaa sullekki.

• Kiitos! :)
        Öitä..

• nnnnainennn

Hyvää iltaa :)

• hyvätvuosituhannet

Erittäin hyvää Viime Vuotta sinulle!

Tuli mieleen eräs juttu kun työkaveri säikäytti sanomalla kovaan ääneen, oli hiipinyt seläntaakse, että mitäs täällä tongitaan, kun on yksityisaluetta ja olen työntekijä, vitsinä säikäytti.

Sanoin sille takaisin: Joo Hyvää Yötä sinullekin.

Joku kummitustyttö, joku söpön näköinen mustat lasit päässä, kun olin palauttamassa koneeseen kaupassa tyhjiä purkkeja, niin palautusautomaattiin eli robottiin:

Ilmestyi kuin kummitus jostain tyhjästä yhtäkkiä viereen ja ojensi minulle tyhjää purkkia, ei sanonut mitään, otin sen purkin sen kädestä ja laitoin koneeseen, samantien se katosi se tyttö kun ajattelin että olisin maksanut rahana sen 0,15e siitä purkista.... ehkä halusi vain palauttaa sen oikeaan paikkaan sen purkin.

• Naiselle .. Kiitos! :)
        Hyvää yötä kauniiden unien kera!

• matrixkummitustytteli
        hyvätvuosituhannet kirjoitti:

Erittäin hyvää Viime Vuotta sinulle!

Tuli mieleen eräs juttu kun työkaveri säikäytti sanomalla kovaan ääneen, oli hiipinyt seläntaakse, että mitäs täällä tongitaan, kun on yksityisaluetta ja olen työntekijä, vitsinä säikäytti.

Sanoin sille takaisin: Joo Hyvää Yötä sinullekin.

Joku kummitustyttö, joku söpön näköinen mustat lasit päässä, kun olin palauttamassa koneeseen kaupassa tyhjiä purkkeja, niin palautusautomaattiin eli robottiin:

Ilmestyi kuin kummitus jostain tyhjästä yhtäkkiä viereen ja ojensi minulle tyhjää purkkia, ei sanonut mitään, otin sen purkin sen kädestä ja laitoin koneeseen, samantien se katosi se tyttö kun ajattelin että olisin maksanut rahana sen 0,15e siitä purkista.... ehkä halusi vain palauttaa sen oikeaan paikkaan sen purkin.

Matrix- kummitustytteli, olikohan?. Katosi ja haihtui ilmaan kun otit purkin vastaan, tehtävä suoritettu!

• nnnnainennn

Joko löysit neidin? Hyvää yötä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      83
      3546
    2. Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli

Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii
      Maailman menoa
      400
      1304
    3. Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää

Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      994
    4. Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty
      Ikävä
      72
      873
    5. Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon

Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä
      Maailman menoa
      203
      824
    6. Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?

Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s
      Sinkut
      281
      753
    7. Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas

Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      730
    8. Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen

Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel
      Ikävä
      33
      641
    9. Sysmä tarvitsee päätöksiä

Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen
      Sysmä
      20
      637
    10. Älä katoa elämästäni

Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan
      Ikävä
      34
      592
    Aihe