Keskiviikko aamua

Näin se aamu vain pyörähtää käyntiin.
Naiselle hyvää huomenta! 🤗 Halit..

15

467

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos ei hyvät aamut kelpaa niin sitten olisi vuorossa!
      Hyvää iltaa Neidille! ;)

• Pikkukukkaelluhallo

Kuokka...moi
        Aina ei ehdi...
        Aina ei jaksa...
        Aina ei huvita...
        Mikset sä Kuokka kirjoita välii jotain tosi pitkää pätkää..meil naisil..tai neidil...
        Jotain tositosi kivaa...
        Vai eikö äly leikkaa.
        Ei ole naisten naurattajan vikaa...
        Mä tykkäisin...kunhan et muuten oo täys torvi...
        Tarinaa Kuokka...hophop...
        Sun vuoro....nyt....kivaa iltaa...Tsau Beibi...😂😯😀😛🐰🐰

• kaikkilapioimaan

jooh... kuokka kuokkii (häissäkin), lapio lapio ja sakset leikkaavat jos äly ei leikkaa.

• Pikkukukkaelluhallo

Kuokka...
        Kabut......😈👌✌

• HänelleTeelle

Mikähän siinä on että niitä ei voi livenä toivottaa? Iltaa miehelle!

• Huomenta, päivää ja hyvää iltaa Kuokka!

Kiitoksia aamun toivotuksesta; aamu vierähti, päivä juoksi ja ilta pyörähti käyntiin. Liikunnallinen päivä takana: metsässä, pyöräilemässa ja uimassa. Jokivesi oli kylmää, taivas harmaa ja vettä sateli hiljalleen. Oikein sopiva ilma syksyn tytölle. Nyt saunan lämpöön; varpaitakin palelee. Mukavaa iltaa sinulle, palstan naisille ja tietysti myös neidille!

• Dna- naiselle! :) Kiitos!
        Hyvää yötä sinulle.

• DNAukko
        KUOKKA kirjoitti:

Dna- naiselle! :) Kiitos!
        Hyvää yötä sinulle.

Kiitos😘

• neitiäei

nyt oikein nappaa, mutta hyvää iltaa sullekki.

• Kiitos! :)
        Öitä..

• nnnnainennn

Hyvää iltaa :)

• hyvätvuosituhannet

Erittäin hyvää Viime Vuotta sinulle!

Tuli mieleen eräs juttu kun työkaveri säikäytti sanomalla kovaan ääneen, oli hiipinyt seläntaakse, että mitäs täällä tongitaan, kun on yksityisaluetta ja olen työntekijä, vitsinä säikäytti.

Sanoin sille takaisin: Joo Hyvää Yötä sinullekin.

Joku kummitustyttö, joku söpön näköinen mustat lasit päässä, kun olin palauttamassa koneeseen kaupassa tyhjiä purkkeja, niin palautusautomaattiin eli robottiin:

Ilmestyi kuin kummitus jostain tyhjästä yhtäkkiä viereen ja ojensi minulle tyhjää purkkia, ei sanonut mitään, otin sen purkin sen kädestä ja laitoin koneeseen, samantien se katosi se tyttö kun ajattelin että olisin maksanut rahana sen 0,15e siitä purkista.... ehkä halusi vain palauttaa sen oikeaan paikkaan sen purkin.

• Naiselle .. Kiitos! :)
        Hyvää yötä kauniiden unien kera!

• matrixkummitustytteli
        hyvätvuosituhannet kirjoitti:

Erittäin hyvää Viime Vuotta sinulle!

Tuli mieleen eräs juttu kun työkaveri säikäytti sanomalla kovaan ääneen, oli hiipinyt seläntaakse, että mitäs täällä tongitaan, kun on yksityisaluetta ja olen työntekijä, vitsinä säikäytti.

Sanoin sille takaisin: Joo Hyvää Yötä sinullekin.

Joku kummitustyttö, joku söpön näköinen mustat lasit päässä, kun olin palauttamassa koneeseen kaupassa tyhjiä purkkeja, niin palautusautomaattiin eli robottiin:

Ilmestyi kuin kummitus jostain tyhjästä yhtäkkiä viereen ja ojensi minulle tyhjää purkkia, ei sanonut mitään, otin sen purkin sen kädestä ja laitoin koneeseen, samantien se katosi se tyttö kun ajattelin että olisin maksanut rahana sen 0,15e siitä purkista.... ehkä halusi vain palauttaa sen oikeaan paikkaan sen purkin.

Matrix- kummitustytteli, olikohan?. Katosi ja haihtui ilmaan kun otit purkin vastaan, tehtävä suoritettu!

• nnnnainennn

Joko löysit neidin? Hyvää yötä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      119
      3086
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      116
      2401
    3. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      25
      2141
    4. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      23
      1996
    5. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      4
      1975
    6. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      241
      1964
    7. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      100
      1616
    8. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      105
      1404
    9. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      71
      1222
    10. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      135
      1116
    Aihe