Samsung pyykinpesukone vikakoodi 4E

grww23

Kone ottaa vettä sisään(ainakin jonkin verran), pyörii jonkun minuutin ja pysähtyy. Näytössä on 4E vikakoodi.

Takaa olen pyhdistanut tuloletkun suodattimen. Siellä oli hiekkaa. Mutta nyt puhdas.

Nukkasihdin olen puhdistanut.

Kuiten vika jatkuu. Missä vika?

3

3616

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meillä nyt samat oireet ja toimenpiteet tehty.....saitko tuon kysymykseesi vastauksia tai miten ratkaisitte ongelman?

    • Anonyymi

      https://www.nettoparts.fi/shop/diy-pyykinpesukone-samsung-vikakoodi-4e-17863c1.html

      "
      Samsung pyykinpesukoneen vikakoodi 4e
      Kun Samsung pyykinpesukone ilmoittaa vikakoodia 4e, tarkoittaa se, että kone e iota tarpeeksi vettä kun pesuohjelma on käynnissä. Koneen täytyy ottaa tietty määrä vettä 10 minuutin kuluessa pesuohjelman käynnistämisestä. Jos koneessa ei ole tarpeeksi vettä, vikakoodi 4e näkyy. Ratkaistaksesi ongelman paina ensin käynnistys nappia, jolloin kone yrittää käynnistyä uudelleen ja ottaa tarpeeksi vettä seuraavan 10 minuutin sisällä. Jos vikakoodi 4e näkyy uudelleen, tarkista seuraavat:

      Tarkista vedentulo.
      Tarkista onko vedenkorkeudensäätimen letku tukossa.
      Tarkista magneettiventtiilin liitännät ja johdot.
      Tarkista piirikortti
      "

      • Anonyymi

        Kiitos vinkeistä. Meidän kone hyrrännyt ongelmitta 3 vuotta mökin vesiautomaatin paineilla (n. 3bar). Nyt vasta puhdistin tulovesiletkun suodattimesta roskat pois ja säädin vesiautomaatin painetta hieman ylös. Jossain vaiheessa huomasin että vedenottovaiheessa poistovesiletkusta tuli myös reippaasti vettä. Käyn huomenna vielä tuon vedensäätimen letkun ja magneettiventtiilin läpi jos se näissä mökki olosuhteissa vaan onnistuu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      83
      1968
    2. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      249
      1964
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      96
      1656
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      112
      1481
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1161
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1130
    7. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      63
      968
    8. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      962
    9. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      105
      934
    10. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      896
    Aihe