Sairastan vaikeaa luusyöpää ja olin menettänyt liikuntakykyni. Elämänhaluni on suuri ja nautin jokaisesta aamusta, kun saa herätä kauniiseen maailmaan.
Puolisoni on jaksanut kanssani kotijaksot. Kerran hän tuli luokseni ja huusi raivostuneena toivovansa, että kuolisin pian, olen niin vastenmielinen. Tämä huuto kaikuu kaiken aikaa päässäni vaikka on käyttäytynyt eri tavalla. Nyt hän taas kuukausien jälkeen osoittaa halveksuntaa.
Kyseessä ei ole se, etten olisi hänestä kiitollinen vaan olen niin kiitollinen ja sanonut sen monia kertoja hänelle ja läheisille.
Olen täysin neuvoton. Tällä hetkellä pystyn liikkumaan apuvälineillä. Mitä teen. En uskalla sanoa mistään kivuista tai toivomuksista.
Syövässä puolison osa
Ällöttävä
1
194
Vastaukset
- AuliSi
Voisi kuvitella, että lähimmäisen halveksiva käytös olisi kauheinta, mitä sairastunut voi kokea. Olen pahoillani puolestasi!
Toivottavasti kohtaat polullasi hyvän ihmisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021957En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708