Miten vyöarvot menevät HMD:ssä, eli minkä värinen vyö tulee ensin ja mikä sitten...? Entä mitkä ovat minimiajat vöiden välissä? Vaikuttaaka vyön saamiseen kilpailumenestys, aktiivisuus seura toiminnassa tai ohjaajana toimiminen?
vyöavot
8
1781
Vastaukset
- sun isi
Mitä sä tommosesta kyselet?
On niitä parempiakim lajeja olemassa.
näin esimerkiks vaikka kuviokellunta, jos jotain pitää keksiä.- julli
eikö se ny muka sais kysellä mitä haluaa??? MÄ TEEN AINAKIN MITÄ LYSTÄÄ!!!! VITTU!!!!!!!!
- wesraven
valkonen,keltanen,vihree,oranssi,violetti,sin,pun,neljäruskeeta,musta.Ite sain ton mustan 94,ei mikään nopee tahti.
- Minä
valkoinen (ei suoriteta)
keltainen
vihreä
oranssi
violetti
sininen
punainen
ruskea
ruskea natsa
ruskea 2natsaa
ruskea 3natsaa
1-10dan musta - tuskin
Jep, järjestyksen sait tuossa jo kahteen kertaan. Muihin kysymyksiin voisin vastailla tämän verran:
Mitään virallista minimiaikaa vöiden välissä ei ole, etenkin alempia vöitä voi saada vuodessa melkoisen monta - vuosi sitten seurassamme peruskurssilla aloittaneet saivat keltaisen toukokuussa, vihreän elokuussa ja oranssin joulukuussa. Korkeammilla vöillä välit kasvavat, ja mustan vyön kokeeseen saa kutsun opettajalta.
Kilpailumenestys ei vaikuta, mutta ainakin mustaa varten on pakko kilpailla, en muista kuinka paljon.
Aktiivisuus seuratoiminnassa tai ohjaajana toimiminen ei vaikuta vyökokeisiin.
Eiköhän se siinä ollut... korjaatkaa joku jos olen väärässä, kun 7.kup vasta olen.:)- anonaattori
"Aktiivisuus seuratoiminnassa tai ohjaajana toimiminen ei vaikuta vyökokeisiin."
Epäilen tuota aika suuresti. Mutta eihän 7 kup vielä kaikkea voi tietää siitä, miten asiat toimii. Ei sitä varmaan missään virallisesti mainosteta, että jos olet aktiivinen ja markkinoit lajia hyvin, saatat saada kutsun dan-kokeeseen vähän nopeammin... näin uskon, että aika monessa lajissa toimitaan. - Eizei
anonaattori kirjoitti:
"Aktiivisuus seuratoiminnassa tai ohjaajana toimiminen ei vaikuta vyökokeisiin."
Epäilen tuota aika suuresti. Mutta eihän 7 kup vielä kaikkea voi tietää siitä, miten asiat toimii. Ei sitä varmaan missään virallisesti mainosteta, että jos olet aktiivinen ja markkinoit lajia hyvin, saatat saada kutsun dan-kokeeseen vähän nopeammin... näin uskon, että aika monessa lajissa toimitaan.Juu eiköhän se aktiivisuus monissa muodoissaan jotenkin palkita. Voi olla vaikka vastuuta, kilpailumenestystä, lahjakkuutta...
- tuskin
anonaattori kirjoitti:
Epäilen tuota aika suuresti. Mutta eihän 7 kup vielä kaikkea voi tietää siitä, miten asiat toimii. Ei sitä varmaan missään virallisesti mainosteta, että jos olet aktiivinen ja markkinoit lajia hyvin, saatat saada kutsun dan-kokeeseen vähän nopeammin... näin uskon, että aika monessa lajissa toimitaan.Ajattelin nyt lähinnä näitä alempia vöitä, mutta saattaa hyvin pitää paikkansa tuo dan-kokeista, en tiedä. Kiitokset kuitenkin.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1442308
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1311578En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1521573- 631254
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1431251The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121144Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall226985- 156926
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57833Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20829