Pikku vinkkinä tämä

Jos et itse mitään tee niin on ihan turha odottaa, että se toinenkaan mitään tekee. Kyllä näissä jutuissa pitää molempien olla aloitteellisia ja osoittaa halukkuutta. Kukaan ei voi yksinään mitään suhdetta aikaan saada.
12783
1Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 12

Vanhimmat

Se on hyvä vinkki se ja aivan totta.
Olen ainakin yrittänyt tehdä asialle jotain mutta yksinään sitä on vaikea edistyä.

Äänestä

Ehkä niin on yhteiskunnan kannalta parempi ettei tällainen hullu idiootti kenenkään kanssa seurustele.

Äänestä

Hyvin sanottu.

Äänestä

Mutta, kumpi ottaa sen ensimmäisen askeleen?
Toisen se on tehtävä...

1Äänestä
  • Kun kerran kysyt niin sinun on tehtävä aloite. Et ole kuitenkaan tunteitasi julki tuonut kaivatullesi.

Äänestä

• JosPitääKysyä kirjoitti:

Kun kerran kysyt niin sinun on tehtävä aloite. Et ole kuitenkaan tunteitasi julki tuonut kaivatullesi.

Totta. En ole.
    Mutta kokemukseni on opettanut että huonosti siinä käy, jos tuon julki.

Äänestä

Näinhän se on.

Äänestä

Mitäs sä olet tehnyt🤔

Äänestä

oikeassa ap olet joo

Äänestä

Ei ihan noin. Ei kahta ilman kolmatta. Kolmas tulee ilmottaa.
Kirjoitettu on.te ette voi tehdä mitään, ilman minua
Ole rauhassa, Jeesus Kristus on Kuningas.

Äänestä

Miksi pitäisi saada joku suhde aikaiseksi? Suhteessa ollut jo varakkaan kanssa toistakymmentä vuotta.

Äänestä

Valitettavasti jotkut eivät sitä halua ymmärtää, vaan odotetaan vuosisadan ilmestystä josko se tunteiden kohde tippuisi suoraan taivaalta ja siten päästä helpoimman kautta. Ihmisuhteiden toteutuminen vaatii työtä ja itsensä heittämistä likoon ja mikään hyvä elämässä harvoin tulee passiivisena.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

eimukavoitehdä kirjoitti:

Jos et itse mitään tee niin on ihan turha odottaa, että se toinenkaan mitään tekee. Kyllä näissä jutuissa pitää molempien olla aloitteellisia ja osoittaa halukkuutta. Kukaan ei voi yksinään mitään suhdetta aikaan saada.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu